اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005305387413520

ارائه طرج ها و وکتور های ماه محرم به بازار  طراحی گرافیک

کد: 140005305387413520

https://bit.ly/2XShIx9

، تبریز , (اخبار رسمی): محصولاتی تازه مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو با نام وکتور png ماه محرم در وب سایت مجموعه آریا لوگو قسمت فروشگاه فایل های لایه باز رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه طرج ها و وکتور های ماه محرم به بازار  طراحی گرافیک
مجموعه آریا لوگو وکتور png ماه محرم

به گزارش روابط عمومی مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو، 1400/05/15، وب سایت مجموعه آریا لوگو قسمت فروشگاه فایل های لایه باز میزبان رونمایی از طرج ها و وکتور های ماه محرم، محصول تازه این مجموعه بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه وکتور png   ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر راحتی استفاده در نرم افزار های طراحی گرافیک را ارائه کند تا این خدمت تازه به جهت بالابردن کیفیت و سرعت طراحی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، طرج ها و وکتور های ماه محرم دارای محاسنی است که اعم از کیفیت بسیار بالا ، png بدون پس زمینه که به راحتی در هر طرحی که بخوایین میتوانید آنرا استفاده کنید و دارای نواع طرحهای مختلف  است و می‌تواند باعث بهتر شدن طرح مورد طراحی شما شود.

مهدی نصرتی مدیرعامل مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو، تولید این محصول را نتیجه زمان زیاد و زحمت فراوان کار در این مجموعه دانست و گفت: فرایندهای تولید محصول برای تولید این محصول از عید امسال  آغاز و مرداد ماه رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 15 ام مرداد سال 1400 اعلام و ادامه داد: این وکتور png ماه محرم با موضوع محرم و امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) طراحی و آماده شده است که طراحان حرفه ای و مجرب میتوانند به راحتی این وکتور هارا دانلود کرده و در طراحی های از قبیل پوستر برای هیات و یا بنر برای اطلاع رسانی مراسمات هیات و همین طور بنر های پشت برای صحنه آماده شده است که میتوانند دانلود کرده و از آن استفاده کنند. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو متشکل از افراد مجرب در زمینه طراحی گرافیک در شاخه های طراحی لوگو حرفه ای و طراحی ست اداری حرفه ای ، طراحی پوستر و تراکت های جذاب و طراحی منو رستوران های مشتری پسند به مدیریت مهندس مهدی نصرتی ، چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی