اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006045398013520

رونمایی از سایت مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو با هدف طراحی چهره

کد: 140006045398013520

https://bit.ly/3sSWKJT

، تبریز , (اخبار رسمی): با هدف طراحی چهره و نقاشی چهره سیاه قلم، از سایت مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو به آدرس aryalogo.com/tarahi-chehreh در تاریخ 1400/03/04 رونمایی شد.

رونمایی از سایت مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو با هدف طراحی چهره
طراحی چهره سیاه قلم

به گزارش مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو، سایت aryalogo.com/tarahi-chehreh که یک سایت طراحی چهره سیاه قلم است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد طراحی چهره و نقاشی چهره سیاه قلم را تسهیل کند.

مهدی نصرتی، مدیر مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «باتوجه به درخواست های مشتریان و سفارش هایی که در حوزه طراحی چهره بود ایجاد شده است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « قسمت طراحی چهره وب سایت مجموعه آریا لوگو با متد های جدید و روز دنیا طراحی شده است. و متمایز می باشد هم از لحاظ کیفیت طراحی های چهره که توسط طراحان حرفه ای مجموعه آریا لوگو انجام می شود و هم از لحاظ قیمت طراحی سیاه قلم که ارزان تر و مناسبتر تعیین قیمت شده است.»

گفتنی است مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهایجاد کد تخفیف کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو به آدرس aryalogo.com/tarahi-chehreh مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو متشکل از افراد مجرب در زمینه طراحی گرافیک در شاخه های طراحی لوگو حرفه ای و طراحی ست اداری حرفه ای ، طراحی پوستر و تراکت های جذاب و طراحی منو رستوران های مشتری پسند به مدیریت مهندس مهدی نصرتی ، چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها