اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808044163313520

تخفیف‌‌های باور نکردنی سایت آریا لوگو برای سفارش طراحی لوگو

کد: 139808044163313520

http://bit.ly/2PpmSdz

، تبریز , (اخبار رسمی):  جشنواره تخفیفی آریا لوگو برای سفارش طراحی لوگو از تاریخ 5 آبان 1398 شروع خواهد شد و یک هفته ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌ های 10 و 15  درصدی برای پنل های سفارش طراحی لوگو از 5 آبان 1398
تخفیف‌‌های باور نکردنی سایت آریا لوگو برای سفارش طراحی لوگو

به گزارش روابط عمومی آریا لوگو، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره تخفیفی آریا لوگو جهت تخفیف برای سفارش طراحی لوگو در دوره زمانی یک هفته‌ای برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تخفیف های 10 تا 15 درصدی در سفارش طراحی لوگو را از طریق سفارش آنلاین طراحی لوگو در سایت آریا لوگو تهیه کنند.

مهدی نصرتی مدیرعامل شرکت آریا لوگو مشتری مداری و رضایت مشتریان را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: از آنجایی که مشتریان خواهان چنین جشنواره‌هایی هستند، ما هم به همین دلیل می‌خواهیم در حمایت از کارفرماهای عزیز در سطح کل کشور جشنواره‌های تخفیفی متعددی در آینده برگزار کنیم تا مشتریان ما با خیالی آسوده در مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو، سفارش طراحی لوگو و یا هر طرح گرافیکی دیگری که در نظر دارند را انجام دهند. در همین راستا مجموعه آریا لوگو نیز پنل‌های مختلفی برای مشتریان تدارک دیگه است. پنل طراحی لوگو حرفه‌ای و طراحی لوگو ارزان که هر کدام متناسب با سطح مالی شخصی است که ثبت سفارش انجام داده تا بتوانند لوگو مناسب برای کسب و کار خود را داشته باشند.

علاقه‌مندان برای دریافت کد تخفیف می‌توانند وارد سایت آریا لوگو و لینک تخفیف شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو

مجموعه طراحی گرافیک آریا لوگو متشکل از افراد مجرب در زمینه طراحی گرافیک در شاخه های طراحی لوگو حرفه ای و طراحی ست اداری حرفه ای ، طراحی پوستر و تراکت های جذاب و طراحی منو رستوران های مشتری پسند به مدیریت مهندس مهدی نصرتی ، چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]