اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980729414728197

اقدامات قبل از فروش گوشی دست دوم چیست؟

کد: 13980729414728197

http://bit.ly/35YDKh9

، تبریز , (اخبار رسمی): مهم نیست چه کسی قرار است بعد از شما، تلفن همراه یا تبلت را استفاده کند، همیشه باید قبل از دادن دستگاه خود به کسی، هم حافظه داخلی و هم حافظه خارجی آن را پاکسازی کرد. دلیل اصلی این کار، حفاظت از حریم خصوصی است.

اقدامات قبل از فروش گوشی دست دوم چیست؟
اقدامات قبل از فروش گوشی دست دوم چیست؟

اگر در فکر فروش گوشی هوشمند یا تبلت قدیمی خود هستید یا می‌‌خواهید آن‌‌ها را به کسی هدیه بدهید، یکسری اقدامات قبل از فروش گوشی وجود دارد که باید انجام دهید. صددرصد هیچ‌‌کس دوست ندارد اطلاعات شخصی‌‌‌‌ حتی به طور تصادفی در دست شخص دیگری باشد. در ادامه اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه می‌‌توان گوشی خود را همانند روز اولی که خریداری شده، پاکسازی کرد تا خالی از اطلاعات شود.

اقدامات قبل از فروش گوشی دست دوم چیست؟

تنظیم مجدد گوشی برای کاربر جدید نیز راحت‌‌تر خواهد بود. اقدامات قبل از فروش گوشی برای حذف داده‌‌های خود از تلفن قدیمی در زیر ذکر شده است:

  1. سیم‌‌ کارت خود را از گوشی خارج ‌‌کنید.
  2. کارت حافظه خود را از گوشی خارج ‌‌کنید.
  3. اطلاعات خود را از روی گوشی پاک کنید.
  4. گوشی را تمیز کنید
  5. گوشی خود را مجدد بسته‌‌بندی کنید

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش گوشی دست دوم و اقدامات قبل از فروش گوشی می‌توانند به سایت برتر دیجیتال به آدرس bartardigital.com مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]