اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064165712920

تفاوت هتل آپارتمان و هتل

کد: 139808064165712920

http://bit.ly/2PDA7r9

، (اخبار رسمی): برای آشنایی با تفاوت‌های اصلی هتل و هتل آپارتمان و انتخاب درست اقامتگاه براساس معیارهای مورد نظر خود در ادامه اطلاعاتی ارائه شده است.

تفاوت هتل آپارتمان و هتل ها
تفاوت بین هتل آپارتمان و هتل ها

ممکن است فردی تمایل داشته باشد برای مدتی خارج از محل سکونت خود اقامت داشته باشد اما برای انتخاب اسکان در مهمانپذیر، هتل آپارتمان و یا هتل دچار سردرگمی باشد.

شاید ذهنیت در تفاوت بین هتل و هتل آپارتمان فقط در اندازه و قیمت آنها باشد ولی باید گفت اشتباه است زیرا تفاوت عمده بین هتل و هتل آپارتمان علاوه بر مساحت و قیمت در امکانات، ارائه خدمات، نوع اتاق‌های موجود در آن است ولی نباید این تصور در ذهن بوجود آید که حتما از نظر کیفیت در سطح پایین تری هستند و نمی‌توان اقامت خوبی در آنجا داشت بلکه در بعضی موارد ارائه خدمات در هتل آپارتمان‌ها ممکن است در حد یک هتل دو یا سه ستاره باشد.

تفاوت بین هتل و هتل آپارتمان

در واقع هتل‌ها شاید از نظر واحدهای اقامتی بسیار شیک و مدرن‌تر باشند اما امکاناتی مانند آشپزخانه که بیشتر مسافران از آن استقبال می‌کنند را ندارند. واحدهای موجود در هتل آپارتمان‌ها شرایطی فراهم آورده تا از زندگی موقت در آنجا لذت برد و بدون نیاز به وجود قولنامه می‌توان برای هر مدتی که نیاز است در آنجا اقامت داشت.

نوع واحد اقامتی

تفاوت در نوع واحد اقامتی، مساحت و نقشه ساختمان سبب تفکیک هتل آپارتمان و هتل شده است. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان‌ها شامل فضای مجزا مانند اتاق، فضایی برای نشمین، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است ولی واحدهای اقامتی هتل‌ها معمولا ظرفیت‌هایی حدود دو الی سه نفر دارند. برای میهمانانی که تمایل دارند در طول اقامت کنار هم سفران خود باشند بهترین انتخاب است.

نوع ارائه خدمات

از نظر سرویس دهی کلی مانند نظافت اتاق‌ها، حمل بار، کنترل ورود و خروج (برای ایجاد امنیت) هتل آپارتمان‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند اما خدماتی که هتل آپارتمان‌ها ارائه می‌دهند معمولا محدودتر است و الزامی در ارائه خدماتی مانند روم سرویس، امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی که البته این ها نیز بر حسب تعداد ستاره متغیر هستند، وجود ندارد.

مساحت و اندازه واحد اقامتی

تفاوت در ابعاد و اندازه معیارهایی مانند مساحت لابی، تعداد واحدهای اقامتی، طراحی داخلی اتاق‌ها و هتل، مساحت و عرض خیابان هتل جزء تفاوت‌های اصلی بین هتل و هتل آپارتمان است.

چطور انتخاب کنیم؟

چناچه شرایطی مانند امکان آشپزی، فضای تفکیک شده در واحد اقامتی و همچنین ظرفیت بالا جز اولویت‌ها باشد حتما اسکان در هتل آپارتمان مناسب است زیرا از نظر قیمت نیز مقرون بصرفه‌تر خواهد بود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سرگرمی و تفریح