اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214211413581

چه از چرا مهم‌تر است

کد: 139808214211413581

http://bit.ly/2X8cskg

، اصفهان , (اخبار رسمی): چه از چرا مهم‌تر است. تونی پلومر در کتاب خود با عنوان روانشناسی تحلیل تکنیکال این جمله را بیان می‌کند: «یک تحلیلگر تکنیکال قیمت همه چیز را می‌داند، ولی ارزش هیچ چیز را نمی‌داند.

“چه” از “چرا” مهمتر است
چه از چرا مهم‌تر است

تحلیلگران تکنیکال، تنها به دو مورد توجه دارند:

1-قیمت فعلی چقدر است؟
2-تاریخچه حرکت قیمت چیست؟

قیمت نهایی سهام شرکت، نتیجه نبرد بین نیروی عرضه و تقاضای بازار است. هدف از تحلیل پیش بینی جهت حرکت قیمت در آینده است. با تمرکز بر قیمت و تنها قیمت، تحلیل تکنیکال یک رویکرد مستقیم را نشان می‌دهد.

تحلیل گران بنیادی نگران این هستند که چرا قیمت آن چیزی است که است. برای تکنیکالیست‌ها، علت مهم بخش صورت‌های مالی، که خیلی گسترده است و بسیاری مواقع به دلایل بنیادین ارایه ‌شده بسیار مشکوک هستند.

تکنسین‌ها بر این باورند که بهتر است روی چه تمرکز کرد نه روی چرا؟ چرا قیمت بالا رفت؟ تقاضا (قدرت خریداران) بیش از عرضه (قدرت فروشندگان) است.
چرا قیمت ریزشی شد؟ عرضه (قدرت فروشندگان) بیش از تقاضا (قدرت خریداران) است.

پس اینکه چه اتفاقی افتاده از اینکه، چرا اتفاق افتاده مهم‌تر است. از این گذشته، ارزش هر دارایی تنها چیزی است که فرد مایل به پرداخت آن است. حال لازم است بداند چرا؟

علاقه مندان می‌توانند جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه تحلیل تکنیکال چیست؟ به بخش مقالات خانه تدبیر و اندیشه و سایت www.tadbirhome.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزش بورس خانه تدبیر و اندیشه

موسسه خانه تدبیر و اندیشه در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد . محور اولیه آموزشها سواد مالی بود . سال ۱۳۸۹ دوره سهامدار موفق تدوین و معرفی گردید . این دوره به گونه ای مورد استقبال قرار گرفت که بیشترین دوره برگزار شده موسسه تا به حال این دوره بوده است. از سال ۱۳۹۳ دوره های روانشناسی نیز به محورهای آموزشی موسسه افزوده شد. جهت اطلاع بیشتر می توانید به وب سایت https://tadbirhome.com مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش