اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904164412113581

احراز هویت افراد بی‌سواد و ناتوان در تکلم

کد: 139904164412113581

https://bit.ly/3gDttvn

، اصفهان , (اخبار رسمی): در مقاله احراز هویت الکترونیک سجام در رابطه با احراز هویت به صورت غیرحضوری آموزش های لازم ارائه شد.امروز قصد داریم تا در رابطه با احراز هویت افراد بی‌سواد و ناتوان در تکلم به صورت غیرحضوری بپردازیم.

احراز هویت افراد بی‌سواد و ناتوان در تکلم
خانه تدبیر و اندیشه- www.tadbirhome.com

در اپلیکیشن سیگنال مرحله ضبط فیلم قابلیت جدیدی اضافه شده که علاوه بر خواندن متن افراد می‌توانند به زبان اشاره و با استفاده از حرکات دست این مرحله را پشت سر بگذارند. بنابراین در نسخه جدید افراد دو انتخاب برای ضبط فیلم دارند، “خواندن یک عبارت مشخص شده” یا “اجرای حرکت با اشاره” برای تایید زنده بودن تصاویر باید ویدیویی با شرایط خواسته شده برای سامانه ارسال نمایید.

اگر متقاضی این حالت را برای ضبط فیلم انتخاب کند، ۳ تصویر مختلف به او نمایش داده می‌شود که مخاطب باید با دست راست حرکات را مطابق با عکس نمایش داده شده انجام دهد.

استفاده از این قابلیت علاوه بر افرادی که توانایی تکلم ندارند و افراد بی‌سواد، برای تمامی افراد امکان پذیر است. با این حال برای تکمیل فرآیند و موفقیت آمیز بودن احراز هویت، کسانی که قصد استفاده از این قابلیت را دارند باید شرایط زیر را در نظر بگیرند.

شرایط احراز هویت غیرحضوری اپلیکیشن سیگنال با استفاده از زبان اشاره به شرح زیر است:

  • حرکات حتما باید با دست راست انجام شود.
  • علاوه بر دست، صورت متقاضی هم حتما باید در کادر فیلم باشد.
  • بین هر حرکت دست باید حداقل ۲ ثانیه مکث شود.
  • فاصله شخص با دوربین رعایت شود. (فاصله‌ای که هم صورت و هم دست متقاضی در کادر دوربین قابل رویت باشد.)

جهت مشاهده محتوای آموزشی رایگان دوره غیر حضوری آموزش بورس می توانید از لینک زیر وارد وب سایت خانه تدبیر و اندیشه شوید و محتوای رایگان را مشاهده نمایید.

علاقه‌مندان جهت مطالعه مقالات بیشتر در زمینه سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی می‌توانند به بخش مقالات موسسه خانه تدبیر و اندیشه و یا به آدرس وب سایت خانه تدبیر و اندیشه به آدرس www.tadbirhome.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزش بورس خانه تدبیر و اندیشه

موسسه خانه تدبیر و اندیشه در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد . محور اولیه آموزشها سواد مالی بود . سال ۱۳۸۹ دوره سهامدار موفق تدوین و معرفی گردید . این دوره به گونه ای مورد استقبال قرار گرفت که بیشترین دوره برگزار شده موسسه تا به حال این دوره بوده است. از سال ۱۳۹۳ دوره های روانشناسی نیز به محورهای آموزشی موسسه افزوده شد. جهت اطلاع بیشتر می توانید به وب سایت https://tadbirhome.com مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه