اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214215113581

مقدمه‌ای بر روانشناسی معامله‌گری

کد: 139808214215113581

http://bit.ly/371ay9Q

، اصفهان , (اخبار رسمی): هر ساله تعداد زیادی از معامله‌گران در سراسر دنیا آموزش‌های تحلیلی را به پایان رسانده و مسیر معامله‌گری را آغاز می‌کنند اما آمار تقریبی کارگزاری‌های جهان نشان می‌دهد فقط ۱۰ تا ۲۰ درصد معامله‌گران آموزش دیده، معامله در بازارهای مالی را تا سال‌ها ادامه می‌دهند.

مقدمه ای بر روانشناسی معامله گری
مقدمه‌ای بر روانشناسی معامله‌گری

در ادامه در رابطه با مقدمه‌ای بر روانشناسی معامله گری نکاتی بیان شده است.

علم روانشناسی معامله‌گری هنوز جوان است و هر سال به صورت تصاعدی اهمیت این علم در پیشرفت معامله‌گران بیشتر و بیشتر اثبات می‌شود.

در سال ۲۰۰۸ پس از اتفاقات زیان آور بازار وال استریت، کارگزاری‌های بزرگ به این نتیجه رسیدند که میزان ضرر آنها خیلی بیش از حد نرمال ریزش بازار است و در این مرحله روانشناسان حرفه‌ای جهت تربیت ذهن معامله‌گران اصلی وال استریت، استخدام شدند.

واقعیت این است که شخص به عنوان یک تحلیل‌گر  پس از مدتی بر استراتژی تحلیلی خود (شامل تکنیک تحلیل و روش مدیریت سرمایه خود) مسلط می‌شود و پس از آن یاد گرفتن تکنیک‌های گوناگون اضافی چیز به درد به‌خوری به سودآوری معاملاتی او اضافه نمی‌کند.

حالا شخص می‌ماند و اشتباهات ذهنی خود، که تابع سوگیری‌های تفکری و احساسات تخریبی و البته تأثیر قدرت پول بر ذهن شکل می‌گیرد. از این به بعد جهت پیشرفت در فرآیندهای معامله‌گری (که چرخه صحیح ماندگاری در بازار و سودآوری است) باید شخص مرحله به مرحله روی ذهن، تفکرات و احساسات خود کار کند.

کشف پلکانی نقاط قوت جهت تقویت بیشتر آنها و نقاط ضعیف جهت کمرنگ کردن آن با روش‌های علمی روانشناسی، برگ برنده پیش روی معامله‌گران موفق می‌شود.علاقه‌مندان جهت مطالعه مقالات بیشتر در زمینه سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی می‌توانند به بخش مقالات خانه تدبیر و اندیشه و یا به آدرس وب سایت خانه تدبیر و اندیشه به آدرس www.tadbirhome.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزش بورس خانه تدبیر و اندیشه

موسسه خانه تدبیر و اندیشه در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد . محور اولیه آموزشها سواد مالی بود . سال ۱۳۸۹ دوره سهامدار موفق تدوین و معرفی گردید . این دوره به گونه ای مورد استقبال قرار گرفت که بیشترین دوره برگزار شده موسسه تا به حال این دوره بوده است. از سال ۱۳۹۳ دوره های روانشناسی نیز به محورهای آموزشی موسسه افزوده شد. جهت اطلاع بیشتر می توانید به وب سایت https://tadbirhome.com مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه