اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903294375513248

آموزش رایگان طراحی وب‌سایت بدون کدنویسی و روش‌های کسب درآمد از آن

کد: 139903294375513248

https://bit.ly/2Ylm918

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها دیگر کمتر کسب و کاری در شروع کار تجارت الکترونیک وب سایتش را از صفر طراحی می کند. با توجه به وجود سایت ساز قدرتمندی به نام وردپرس دیگر عملا نیازی نیست زمان و هزینه چشمگیری صرف طراحی وب سایت شود.

در حال حاضر حدود ۳۰ درصد وب سایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند که این نشان از قدرت بالای این سایت ساز دارد. از این رو ما نیز به متخصصین دیجیتال مارکتینگ وردپرس را برای طراحی وب سایت آموزش می دهیم. علیرغم آنکه این دوره ویژه متخصصین بازاریابی دیجیتال طراحی شده و با نگاه فنی بازاریابی به دنبال استفاده حداکثری از ابزار وب سایت (وردپرس) هستیم اما تلاش می کنیم از صفر آموزش طراحی سایت با وردپرس را به شما بیاموزیم و با توجه به کارگاهی بودن کلاس وردپرس، شما گام به گام سایت خود را طراحی خواهید کرد و در پایان دوره نیز می توانید از آن رونمایی کنید.

دوره کامل آموزش کار وردپرس

هر روز تعداد افراد علاقمند به یادگیری وردپرس، بیشتر و بیشتر می‌شود اما دلیلش چی می‌تواند باشد؟ در سال‌های اخیر، وردپرس تبدیل به محبوب‌ترین ابزار برای طراحی و ساخت وب سایت در جهان شده است و این امر باعث شده تا متخصصین و کارآفرینان حوزه‌های مختلف به دنبال یادگیری کار با وردپرس باشند تا بتوانند حرفه‌ی خود را به سطح دیگری از بازار ارائه دهند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است، یعنی ابزاری است که با آن می‌توانید یک وب سایت یا بلاگ بسازید و خدمات یا محصولاتتان را در اینترنت به اشتراک بگذارید. علاوه بر این‌ها شما هیچوقت برای اضافه کردن یک ویژگی منحصربفرد در سایت خود، نیاز به برنامه نویسی ندارید و به راحتی با نصب یک افزونه می‌توانید این ویژگی‌ها را درسایت خود داشته باشید. افزونه‌ها روزانه توسط هزاران نفر در سراسر جهان آپدیت می‌شوند و بهبود می‌یابند که بدین معنی است سایت شما با بروزترین ویژگی‌های روز دنیا پیش خواهید رفت.

وردپرس ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد که شامل موارد زیر است:

wordpress رایگان است و بطور گسترده در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

مداوم در حال بروزرسانی برای بهبود هرچه بیشتر پلتفرم،به لطف جامعه‌ای گسترده که وقتشان را داوطلبانه میگذارند تا ما بتوانیم به خوبی از این ابزار فوق العاده استفاده کنیم.

راحتی کار با آن: بنابراین هر کسی میتواند یاد بگیرد چگونه سایت یا بلاگ خودش را طراحی و مدیریت کند.

کاملا میتواند شخصی سازی بشه چه از لحاظ دیزاین و کارکرد.

نکته خیلی مهم اینه که SEO friendly هست،یعنی وب سایتی که با وردپرس راه اندازی شده، اگر اصول سئو رعایت بشه به راحتی در موتور های جستجو رتبه گیری میکند.

سرفصل‌های وبینار

انتخاب حوزه فعالیت و ایده یابی

انتخاب اسم و شعار برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی

طراحی لوگو و آیکون شبکه‌های اجتماعی

خرید دامنه و هاست و نصب وردپرس

نصب قالب و افزونه‌های موردنیاز

کار با قسمت‌های مختلف وردپرس

تنظیمات و ابزارهای موردنیاز

راه‌های شگفت انگیز کسب درآمد با وردپرس

مخاطبین

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

افرادی که می‌خواهند برای خودشان سایت راه‌اندازی کنند

افرادی که سایت وردپرسی دارند و می‌خواهند خودشان سایت را مدیریت کنند

افرادی که می‌خواهند از اینترنت به ساده ترین شکل ممکن کسب درآمد دائمی داشته باشند

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

کسانی که نمی دانند نقطه صفر کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسانی که علاقه‌ای به داشتن سایت ندارند

کسانی که فکر می‌کنند، پول با زور بازو بدست می‌آید

سوالات متداول

چگونه می‌توانم در وبینار شرکت کنم؟

شما بعد از تهیه بلیت رایگان و اطلاع رسانی‌هایی که صورت می‌گیرید، می‌توانید در وبینار شرکت کنید. برای اینکه کاملا بدانید باید چگونه وارد وبینار شوید، توصیه می‌کنم، این مقاله ایسمینار (https://bit.ly/2U9YoqV) را حتما مطالعه کنید.

ویدئو وبینار را هم می‌توانم داشته باشم؟

بله، بعد از اتمام وبینار، می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری‌تان در ایسمینار وبینار را دانلود و تماشا کنید. همچنین فایل وبینار یک روز بعد به ایمیل تان ارسال می شود.

من در ساعت گفته شده نمی‌توانم در وبینار حضور داشته باشم، راه‌حلی دارید؟

بله، شما می‌توانید فیلم وبینار را ببینید و در ادامه اگر هر سوالی پیش آمد، می‌توانید با راه‌های ارتباطی گفته شده در وبینار با بنده در ارتباط باشید.

من تازه میخوام وارد بازار کار کسب و کار اینترنتی شوم، آیا این وبینار مناسب من هست؟

قطعا بله، شما برای شروع نیاز به یک نقشه راه دارید. این نقشه راه شما را از سردرگمی خلاص می کند و دقیقا تمرکز شما را به هدف معطوف می کند.

ثبت نام رایگان:

 https://eseminar.tv/wb9758

آموزش رایگان طراحی وب‌سایت بدون کدنویسی و روش‌های کسب درآمد از آن

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان رئیسی

بعد از فارغ‌التحصیلی‌ام از مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک بدنبال علاقه واقعی خود گشتم تا از اینترنت و گوگل سر در آوردم و تصمیم گرفتم وارد فضای مجازی و اینترنت شوم. اوایل کارم را با بازاریابی و فروش اینترنتی از طریق تلگرام شروع کردم، سپس تصمیم گرفتم مهارتی اختصاصی داشته باشم تا بتوانم در هر جایی از آن کسب درآمد کنم؛ تا اینکه با طراحی سایت آشنا شدم، اما نمی‌دانستم باید از کجا شروع کنم؟! تقریبا تمام اینترنت را بالا و پایین کردم و مقالات و دوره‌های زیادی خواندم و رفتم، از طراحی سایت با کدنویسی و بدون کدنویسی و سئو بگیر تا دیجیتال مارکتینگ! نهایتا با وردپرس کارم را شروع کردم و وقتی در این کار به مهارت رسیدم به سایر کانال‌های دیجیتال مارکتینگ پرداختم و در سئو توانستم به مهارتی ایده‌آل برسم. البته در کنار سئو، به برخی از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ و گرافیک از قبیل سئو و تولید محتوا، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، فتوشاپ و… هم پرداختم و همیشه در حال یادگیری هستم. گاهی هم علاوه بر طراحی سایت، سئو و دیجیتا مارکتینگ و…، در مورد مباحث موفقیت و کسب‌وکار (استارتاپ) مقاله می نویسم. می توانید مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و با من در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]