اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909284819913248

آموزش طراحی لندینگ پیج یلدا با المنتور

کد: 139909284819913248

https://bit.ly/37uXdZJ

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش طراحی لندینگ پیج یلدا با المنتور یا فرقی ندارد هر لندینگ پیج یا صفحه فرودی که فکرش را بکنید، می‌توانید با المنتور طراحی کنید....

آموزش طراحی لندینگ پیج یلدا با المنتور
آموزش طراحی لندینگ پیج یلدا با المنتور

آموزش طراحی لندینگ پیج یلدا با المنتور یا فرقی ندارد هر لندینگ پیج یا صفحه فرودی که فکرش را بکنید، می‌توانید با المنتور طراحی کنید. 
در گوگل، لندینگ پیج‌های مختلف از برندهای مختلف را جستجو کنید و ببینید و اگر متناسب با زمینه کاری شما بود، آن لندینگ را برای خود طراحی کنید، یا با اندکی خلاقیت یک دست سر و روی آن بکشد.
اینجا ما یک لندینگ را انتخاب کردیم که در مارکت‌های وردپرسی به فروش می‌رسید، ولی شما به راحتی با المنتور می‌توانید آن را برای خود طراحی کنید

راهنمای طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج [کپی رایتینگ و طراحی]

صفحه اصلی وب سایت اولین تأثیر شما روی مخاطب است. بنابراین هر چه بیشتر مخاطب شما تحت تأثیر قرار بگیرد، بهتر فرایند خرید را طی خواهد کرد. بنابراین همانطور که در رابطه با معرفی محصولاتتان جدیت به خرج میدهید باید در ساخت و طراحی صفحه نخست نیز جدی عمل کنید.

طبق آمار، حدود 75 درصد از ترافیک سایتها پس از مشاهده صفحه اصلی، سایت را ترک میکنند. وقتی از اولین تأثیر صحبت میکنیم، دقیقا منظورمان همین است! پس این فرصت طلایی را از دست ندهید.

برای این منظور نباید دنبال امتحان کردن یک طراحی خلاقانه و جدید باشید؛ مگر اینکه دلیل خوبی برای انجام آن داشته باشید. هر چقدر که از الگوهای رایج دور شوید، به همان اندازه کاربران سایتتان دچار سردرگمی خواهند شد و در درک اینکه شرکت شما چه کاری انجام میدهد و چه نیازی از وی برطرف میکند با مشکل مواجه خواهد شد.

به بیان دیگر قالب صفحه اصلی سایت باید وضوح، اختصار و صراحت را در اولویت قرار دهد. آنچه که در قالب صفحه نخست به هیچ وجه اهمیتی ندارد نوآوری در طراحی است چون عموما مردم دوست دارند خیلی سریع اطلاعات مورد نظرشان را پیدا کنند. نوآوری را میتوانید در بخش های دیگر قیف خرید به کار ببرید؛ مانند تبلیغات و بخش معرفی ویژگی های محصولات.

پیشنهاد می کنم برای اینکه بتوانید لندینگ پیج های حرفه ای متناسب با کمپین های تبلیغاتی خود برگزار کنید، خواندن این مقاله را هرگز از دست ندهید :)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان رئیسی

بعد از فارغ‌التحصیلی‌ام از مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک بدنبال علاقه واقعی خود گشتم تا از اینترنت و گوگل سر در آوردم و تصمیم گرفتم وارد فضای مجازی و اینترنت شوم. اوایل کارم را با بازاریابی و فروش اینترنتی از طریق تلگرام شروع کردم، سپس تصمیم گرفتم مهارتی اختصاصی داشته باشم تا بتوانم در هر جایی از آن کسب درآمد کنم؛ تا اینکه با طراحی سایت آشنا شدم، اما نمی‌دانستم باید از کجا شروع کنم؟! تقریبا تمام اینترنت را بالا و پایین کردم و مقالات و دوره‌های زیادی خواندم و رفتم، از طراحی سایت با کدنویسی و بدون کدنویسی و سئو بگیر تا دیجیتال مارکتینگ! نهایتا با وردپرس کارم را شروع کردم و وقتی در این کار به مهارت رسیدم به سایر کانال‌های دیجیتال مارکتینگ پرداختم و در سئو توانستم به مهارتی ایده‌آل برسم. البته در کنار سئو، به برخی از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ و گرافیک از قبیل سئو و تولید محتوا، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، فتوشاپ و… هم پرداختم و همیشه در حال یادگیری هستم. گاهی هم علاوه بر طراحی سایت، سئو و دیجیتا مارکتینگ و…، در مورد مباحث موفقیت و کسب‌وکار (استارتاپ) مقاله می نویسم. می توانید مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و با من در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]