اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908184736313248

روش‌های جدید کسب درآمد از وردپرس (تومان و دلاری)

کد: 139908184736313248

https://bit.ly/38I8qHt

، تهران , (اخبار رسمی): طبق برنامه در اولین گام به مزایایی می‌پردازیم که کسب درآمد اینترنتی از وردپرس به همراه دارد. تعداد این مزایا بسیار زیاد است ولی در این دوره به مهم‌ترین مزایای کسب درآمد اینترنتی از وردپرس اشاره خواهد شد...

روش‌های جدید کسب درآمد از وردپرس (تومان و دلاری)
روش‌های جدید کسب درآمد از وردپرس (تومان و دلاری)

مزایای کسب درآمد اینترنتی از وردپرس
طبق برنامه در اولین گام به مزایایی می‌پردازیم که کسب درآمد اینترنتی از وردپرس به همراه دارد. تعداد این مزایا بسیار زیاد است ولی در این دوره به مهم‌ترین مزایای کسب درآمد اینترنتی از وردپرس اشاره خواهد شد.

1. وردپرس سرمایه اولیه چندانی نیاز ندارد
نخستین مزیتی که می‌توانیم برای کسب درآمد اینترنتی از وردپرس عنوان کنیم این است که سرمایه چندان زیادی احتیاج ندارد. تنها کاری که باید بکنیم این است که باید یک هاست و دامنه خریداری کنیم و سایت خود را با استفاده از وردپرس راه‌اندازی کنیم و یا به صورت فریلنسری یا کارمندی مشغول فعالیت شوید. وقتی سایت با وردپرس راه اندازی شد، اگر قصد داریم یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنیم می‌توانیم این کار را به کمک فروشگاه‌ساز ووکامرس انجام دهیم.

جالب است که تمامی این کارها به سرمایه چندانی احتیاج ندارد و خیلی راحت و بدون دردسر می‌توانیم کسب درآمد اینترنتی از وردپرس را آغاز کنیم. این در حالی است که اگر بخواهیم یک کسب‌و‌کار حضوری راه اندازی کنیم لازم است که در همان آغاز کار یک مغازه اجاره کنید و محصولات زیادی را بخرید و در مغازه خودتان قرار دهید و همین کار به میزان زیادی درآمد احتیاج دارد.

در کسب‌ درآمد اینترنتی از طریق وردپرس نیاز نیست از همان آغاز کار، محصولات را در انبار بگذارید بلکه پس از آن‌که مشتری خرید کرد، باید آن محصول را ازطریق تأمین‌کننده‌ها تهیه و برای او ارسال کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که باید قیمت‌ها را همیشه به‌روزرسانی کنید تا به مشکل برنخورید.

2. با وردپرس خودتان آقای خودتان هستید
یکی دیگر از مزایای کسب درآمد از طریق وردپرس این است که خودتان آقای خودتان می‌شوید و استقلال شغلی پیدا می‌کنید. استقلال شغلی و داشتن یک شغل مستقل و درآمدزا یکی از بهترین آرزوهای بسیاری از افراد جامعه است.

البته ابتدا می‌توانید درآمدزایی از طریق وردپرس را به‌عنوان شغل دوم انتخاب کنید ولی وقتی درآمدتان از وردپرس به اندازه درآمدی شد که از شغل اول خود دارید زمان آن می‌شود که شغل اول را رها کنید و تمرکز خود را روی کسب درآمد آنلاین بگذارید.

اگر بخواهید همیشه کارمند بمانید، ممکن است درآمدتان همیشه ثابت باشد، ولی با وردپرس و راه اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی (اگر به سایت خود برسید و برای آن وقت بگذارید) بدون شک به درآمدی شگفت انگیز و نامحدود می‌رسید.

3. توسعه بازار با وردپرس دشوار نیست
اگر یک کسب‌و‌کار حضوری داشته باشید و بخواهید آن را رشد و توسعه دهید، باید انبار خودتان را بزرگ‌‎تر کنید و فروشگاه بزرگ‌‎تری اجاره کنید تا بتوانید محصولات جدید را در آن بچینید و در معرض دید مشتری قرار دهید. مدتی طول می‌کشد تا مشتریان از توسعه بازار شما اطلاع پیدا کنند و برای خرید محصولات جدید به شما مراجعه کنند.

حال فرض کنید که یک کسب‌و‌کار اینترنتی بر پایه وردپرس دارد. کسب‌و‌کار اینترنتی شما از یک وب‌سایت فروشگاهی و چند حساب در شبکه‌های اجتماعی مختلف تشکیل شده است. اگر بخواهید این کسب‌و‌کار را رشد و توسعه دهید، کافی است یک دسته جدید برای محصولات جدید در سایت ایجاد کنید و محصولات خود را در آن بگذارید.

پس از آن‌که دسته جدید ایجاد شد، می‌توانید از طریق ایمیل و پیامک این اتفاق را به اطلاع مشتریان همیشگی و وفادار خودتان برسانید. همچنین لازم نیست که حتماً آن محصولات را تأمین کنید و سپس به فروش برسانید. کافی است دسته جدید را ایجاد کنید و در صورتی که یک مشتری از شما خرید کرد، آن محصول را از طریق تأمین کنندگان برای او تأمین کنید. درنهایت می‌توان دریافت که توسعه کسب‌و‌کار اینترنتی با وردپرس خیلی ساده‌تر از کسب‌و‌کار حضوری است.

4. دسترسی به کسب‌و‌کار اینترنتی با وردپرس برای مشتریان خیلی آسان است
یکی دیگر از مزایایی که می‌توان برای کسب درآمد از وردپرس نام برد این است که اگر شما کسب‌و‌کار اینترنتی راه اندازی کنید، برای تولید محتوای ارزشمند زحمت بکشید، برای سئوی سایت خود زمان بگذارید و در نهایت سایت خودتان را در کلمات کلیدی تخصصی بالا بیاورید، شک نکنید که دسترسی به کسب‌و‌کار اینترنتی شما برای مشتریان شما خیلی آسان می‌شود و به همین خاطر است که کارآفرینان اینقدر روی راه اندازی بیزنس آنلاین تأکید و تأیید دارند...

برای ادامه مطلب به سایت آیجیتالی مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهید:

https://aigitali.com/webinar/make-money-wordpress/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان رئیسی

بعد از فارغ‌التحصیلی‌ام از مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک بدنبال علاقه واقعی خود گشتم تا از اینترنت و گوگل سر در آوردم و تصمیم گرفتم وارد فضای مجازی و اینترنت شوم. اوایل کارم را با بازاریابی و فروش اینترنتی از طریق تلگرام شروع کردم، سپس تصمیم گرفتم مهارتی اختصاصی داشته باشم تا بتوانم در هر جایی از آن کسب درآمد کنم؛ تا اینکه با طراحی سایت آشنا شدم، اما نمی‌دانستم باید از کجا شروع کنم؟! تقریبا تمام اینترنت را بالا و پایین کردم و مقالات و دوره‌های زیادی خواندم و رفتم، از طراحی سایت با کدنویسی و بدون کدنویسی و سئو بگیر تا دیجیتال مارکتینگ! نهایتا با وردپرس کارم را شروع کردم و وقتی در این کار به مهارت رسیدم به سایر کانال‌های دیجیتال مارکتینگ پرداختم و در سئو توانستم به مهارتی ایده‌آل برسم. البته در کنار سئو، به برخی از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ و گرافیک از قبیل سئو و تولید محتوا، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، فتوشاپ و… هم پرداختم و همیشه در حال یادگیری هستم. گاهی هم علاوه بر طراحی سایت، سئو و دیجیتا مارکتینگ و…، در مورد مباحث موفقیت و کسب‌وکار (استارتاپ) مقاله می نویسم. می توانید مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و با من در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]