اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906294563113248

نکات کلیدی کتاب Work The System اثر سام کارپنتر

کد: 139906294563113248

https://bit.ly/2FC0zPC

، تهران , (اخبار رسمی): ساختاری ساده برای درآمد بیشتر و کار کمتر

ساختاری ساده برای درآمد بیشتر و کار کمتر

• اگر ساعاتی طولانی کار می کنید و شرکت بیش از اندازه به شما وابسته است، در مدیریت سیستم های هدایت کننده کسب و کار و زندگی تان مشکل دارید.

• برای مدیریت هر دو حوزه زندگی و کار باید بدانید که زندگی شما مجموعه ای منطقی از سیستم های خطی است که می توانید آنها را کنترل کنید. از روش سیستم سازی استفاده کنید.

• سیستم های خود را به دقت بررسی کرده و جزئیات دقیق کارهایی که باید برای بهبود آن انجام دهید را مشخص کنید.

سه مجموعه سند ایجاد کنید:

• سند اول “اهداف استراتژیک“، اهداف شما را تعیین می کند.

• سند دوم “اصول اجرایی کلی“، باورها و ارزش های غالب را به تصویر می کشد.

• سومین سند که مربوط به “فرایندهای کاری” است که به صورت گام به گام فرایندها را مشخص کرده و جزئیات عملکرد سیستم ها و زیرسیستم های شما را در بهترین حالت مشخص می کند.

• سومین سند همه فرایندها را به طور کامل برای کارمندانتان توضیح میدهد.

• وقتی روش های خود را ارتقا دادید، مرتبا آنها را تصحیح کنید تا بهروز باقی بمانند و کارایی خود را حفظ کنند.

• استفاده از روش “سیستم سازی” به زمان و تلاش نیاز دارد. به دنبال کمال نباشید، اما کاری کنید که این مدل موفق عمل کند.

• این رویکرد منظم، بیشترین کنترل بر کسب و کار و زندگی را به ارمغان می آورد.

آنچه در این چکیده می‌آموزید:

1 .چگونه برای بهبود کسب و کار و زندگی خود از تحلیل سیستم ها استفاده کنید؟

2 .چگونه سیستم های خود را مدیریت کنید؟

3 .چرا و چگونه باید اهداف، ارزش ها و فرایندهای خود را مستندسازی کنید؟

سام کارپنتر، نویسنده و مهندس پروژه، مالک شرکت سنتراتل در حوزه پاسخگویی تلفنی است که 15 سال به سختی دوام آورده و اکنون به سودآوری رسیده است. وقتی کارپنتر 80 ساعت در هفته کار می کرد تا مالیات و عوارض بپردازد، شخصی بسیار عصبی، هیجانزده و ناامید بود. او با قهوه خیلی زیاد و خواب خیلی کم زنده بود. سپس، در یک لحظه به درک بزرگی رسید. او ناگهان دریافت که تعداد زیادی از سیستم های مختلف، زندگی و کار او را هدایت می کنند. او فهمید با کنترل و تکمیل این سیستم ها می تواند بسیاری از مسائل پیچیده را حل کند. این ادراک، زندگی او را تغییر داد.

اکنون،کارپنتر تنها چند ساعت در هفته کار می کند و از زندگی خود لذت می برد. او برای همه کارهایی که می خواهد انجام دهد، زمان کافی در اختیار دارد و کسب و کارش به خوبی پیش می رود. مطلب نیروبخش این کتاب، دیدگاه شخصی کارپنتر به عنوان صاحب کسب و کاری است که موضوعات را برای خود مجسم کرده است. این کتاب بازتابدهنده نظریات تئوری مشاوران و استادان مدیریت نیست. کارپنتر رویکرد مدیریت سیستم خود را به خوبی تشریح می کند، به نحوی که می توانید از روش های او برای بهبود فعالیت ها و زندگی شخصی خود استفاده کنید. آیجیتالی مطالعه این کتاب را به صاحبان کسب و کارهای کوچک و همه افرادی پیشنهاد می کند، که می خواهند روش هدایت زندگی خود را بهبود بخشند.

رویکرد سیستمی

آیا زمان زیادی را صرف کار می کنید ولی احساس می کنید به هیچ چیز نمی رسید؟ اگر یک روز سرکار نروید، شرکت از هم می پاشد؟ آیا صدها پیام منتظر دریافت پاسخ شما هستند؟ اگر چنین است، برده کار خود هستید و این نشانه واضحی از عدم مدیریت صحیح سیستم ها، یعنی نخ های تشکیل دهنده پارچه زندگی است. زمان آن رسیده که یاد بگیرید زندگی شما در محل کار و در خانه “مجموعه ای منطقی از سیستم های خطی است که می توانید آنها را کنترل کنید“.

با کشف، تحلیل و بهینه سازی روش های اداره زندگی و کسب و کار خود، می توانید به سرعت همه کارهای خود را ساده کرده و بهبود بخشید. بسیاری از اساتید بزرگ داشتن رویکردی جامع و کلی نگر به بهبود شخصی را پیشنهاد می کنند، اما روش تحلیل سیستم ها بر اساس تاکتیکی مخالف این رویکرد است. سیستم های فردی خود را به اجزای کوچکتری تقسیم کرده و زیرسیستم های آنها را مشخص کنید. تا جایی که می توانید فرایندها را اثربخش کنید.

برای ایجاد این تغییرات و دستیابی به نتایج بزرگ، دیدگاهی تازه و جدید بر مبنای یک مفهوم اساسی و واحد داشته باشید: سیستم های منطقی “ترتیبی” مرکز همه چیز هستند. یک گام شما را به گام دیگر راهنمایی می کند، که آن نیز به گام بعدی متصل می شود. زیرسیستم ها، سیستم های ترتیبی شما را شکل می دهند و همه آنها طبق پروتکل هایی که تعریف کرده اید، کار می کنند.

برای مثال، هر روز معمولی، خود یک سیستم است. اجزای معمولی یا زیرسیستم های یک روز معمولی را در نظر بگیرید: از خواب بیدار می شوید، مسواک می زنید، به حمام می روید، لباس می پوشید، صبحانه می خورید، سر کار می روید، کار می کنید، ناهار می خورید، کارهای بیشتری انجام می دهید...

منبع:

https://aigitali.com/work-the-system-ebook/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احسان رئیسی

بعد از فارغ‌التحصیلی‌ام از مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک بدنبال علاقه واقعی خود گشتم تا از اینترنت و گوگل سر در آوردم و تصمیم گرفتم وارد فضای مجازی و اینترنت شوم. اوایل کارم را با بازاریابی و فروش اینترنتی از طریق تلگرام شروع کردم، سپس تصمیم گرفتم مهارتی اختصاصی داشته باشم تا بتوانم در هر جایی از آن کسب درآمد کنم؛ تا اینکه با طراحی سایت آشنا شدم، اما نمی‌دانستم باید از کجا شروع کنم؟! تقریبا تمام اینترنت را بالا و پایین کردم و مقالات و دوره‌های زیادی خواندم و رفتم، از طراحی سایت با کدنویسی و بدون کدنویسی و سئو بگیر تا دیجیتال مارکتینگ! نهایتا با وردپرس کارم را شروع کردم و وقتی در این کار به مهارت رسیدم به سایر کانال‌های دیجیتال مارکتینگ پرداختم و در سئو توانستم به مهارتی ایده‌آل برسم. البته در کنار سئو، به برخی از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ و گرافیک از قبیل سئو و تولید محتوا، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، فتوشاپ و… هم پرداختم و همیشه در حال یادگیری هستم. گاهی هم علاوه بر طراحی سایت، سئو و دیجیتا مارکتینگ و…، در مورد مباحث موفقیت و کسب‌وکار (استارتاپ) مقاله می نویسم. می توانید مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و با من در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش