اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990330437658197

هر آنچه که از آیفون ۱۲ اپل می‌دانیم!

کد: 13990330437658197

https://bit.ly/37O6QB7

، تبریز , (اخبار رسمی): هر از چند گاهی اخبار جدیدی درباره‌ی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ منتشر می‌شود. ما هم سعی می‌کنیم تمامی اخبار مربوط به آنها را تا آخرین لحظه در سایت برتر دیجیتال پوشش دهیم. پس این صفحه را در مرورگر خود بوکمارک کنید تا از جدیدترین اطلاعات پیرامون آنها باخبر شوید.

هر آنچه که از آیفون ۱۲ اپل می‌دانیم!
هر آنچه که از آیفون ۱۲ اپل می‌دانیم!

 

طراحی

تمامی محتویات و قطعاتی که در حال حاضر در ناچ قرار دارند، در حاشیه مشکی رنگ بالای نمایشگر جای‌گیری خواهند شد. بر اساس تصویر منتشر شده، در نوار بالای نمایشگر حسگر دوربین IR، سنسور تشخیص‌دهنده نقطه به نقطه، اسپیکر و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی حضور یافته‌اند. ضمن اینکه حاشیه‌های اطراف و پایین صفحه نمایش هم در مقایسه با حاشیه‌های موجود در آیفون‌های فعلی بزرگتر شده‌اند.

گوشی‌های سری iPhone 12 دارای بدنه‌ای باریک‌تر خواهند بود

آن‌طور که تأمین‌کنندگان قطعات محصولات آتی اپل صحبت می‌کنند، گوشی‌های سری آیفون ۱۲ بدنه باریک‌تری خواهند داشت. برای مثال، ضخامت آیفون ۱۲ پرو مکس ۷٫۴ میلی‌متر خواهد بود حال آنکه ضخامت آیفون ۱۱ پرو مکس فعلی ۸٫۱ میلی‌متر است. البته این کاهش ضخامت باعث نخواهد شد تا ظرفیت باتری کاهش یابد چرا که اپل می‌خواهد از یک مادربورد چند لایه فشرده بهره ببرد و همین موضوع می‌تواند باعث افزایش ظرفیت باتری شود. ضمناً، بعضی منابع خبری مدعی هستند که هیچ‌کدام از مدل‌های خانواده iPhone 12 باتری بیشتر از ۴۴۰۰ میلی‌آمپری نخواهند داشت ولی با این وجود، همین نکته از باتری ۳۹۶۹ میلی‌آمپری آیفون ۱۱ پرو مکس بهتر خواهد بود.

زمان آغاز تولید آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو

بر اساس آخرین گزارشات رسیده، اپل فاز دوم مرحله آزمایش مهندسی و دریافت تأییدیه سری iPhob را در واپسین روزهای ماه ژوئن (اواخر خرداد) به پایان خواهد رساند. به علاوه، برخی منابع خبری ادعا می‌کنند که تولید این گوشی‌ها نیز در ماه ژولای (تیر ماه ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. آن‌طور که از این گزارش برداشت می‌شود، همه مدل‌های آیفون ۱۲ از ماه آتی میلادی وارد مرحله تولید خواهند شد ولی هنوز مشخص نیست آیا همه آنها همزمان به بازار می‌آیند یا خیر.

علی‌رغم اینکه اپل مطابق معمول گذشته، احتمالاً آیفون‌های سری ۱۲ را در ماه سپتامبر (اواخر تابستان) وارد بازار می‌کند ولی یکی از تحلیلگران به نام Guo Mingi و برخی دیگر مدعی شده‌اند که به خاطر مشکلات تولید، آیفون‌های 5G مجهز به شیوه ارتباطی با امواج mmWave با تأخیر مواجه خواهند شد.

تحلیلگر نامبرده یادآور می‌شود که به خاطر تغییر روش جایگذاری آنتن‌ها در ماه آوریل (حدود دو ماه پیش)، تولید آیفون ۱۲ دارای شیوه ارتباطی با امواج mmWave به تأخیر خواهد افتاد. ضمناً، انتظار می‌رود که آیفون ۱۲ معمولی از شبکه‌های 5G زیر ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی کند.

انتظار داریم که اپل امسال ۴ مدل از سری آیفون ۱۲ تولید کند. این مدل‌ها شامل دو نمونه ۵٫۴ و ۶٫۱ اینچی می‌شوند. به علاوه، دو مدل دارای پسوند پرو (Pro) با نمایشگرهای ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی نیز تولید خواهند شد. همه این چهار گوشی دارای صفحه نمایش OLED، قابلیت اتصال به اینترنت 5G و یک ناچ کوچک خواهند بود. همچنین، برخی از گزارشات دال بر این هستند که آیفون ۱۲ پرو سنسور LIDAR خواهد داشت.

افزایش تقاضای اپل برای خرید نمایشگرهای OLED به خاطر گوشی‌های سری آیفون ۱۲

تحلیلگران با اشاره به نمایشگرهای OLED آیفون‌های سری ۱۲ اعتقاد دارند که اپل امسال به بزرگترین خریدار پنل‌های OLED تبدیل خواهد شد. بر اساس ادعای تحلیلگران و نتایج تحقیق مؤسسات، همه چهار مدل آیفون ۱۲ از صفحه نمایش‌های OLED بهره خواهند برد و به همین دلیل تقاضای اپل برای خرید این پنل‌ها به شدت افزایش خواهد یافت.

طبق اعلام مشاوران تأمین نمایشگر (DSDD)، هزینه‌ای که امسال اپل برای خرید نمایشگرهای OLED خواهد کرد چیزی حدود ۹٫۸ میلیارد دلار خواهد بود و این یعنی ۳۰ درصد کل هزینه‌های خرید صفحه نمایش‌های OLED در سرتاسر جهان. از نظر خرید نمایشگرهای OLED، سامسونگ پس از اپل در رده دوم قرار گرفته است. DSDD تخمین می‌زند که کمپانی کره‌ای ۸٫۸ میلیارد دلار در این زمینه هزینه خواهد کرد و ۲۷ درصد این بازار را به خود اختصاص خواهد داد.

اما بر خلاف اپل، شرکت Samsung Displays به عنوان زیرمجموعه سامسونگ خودش تأمین‌کننده نمایشگرهای OLED است. اپل همچنین، برای تولید صفحه نمایش‌های آیفون‌ها از جمله آیفون ایکس (iPhone X) و آیفون ایکس اس (iPhone XS) می‌بایست از سامسونگ پنل OLED خریداری کند.

دیگر شرکتی که احتمالاً برای تأمین نمایشگرهای OLED با اپل همکاری خواهد کرد، BOE خواهد بود. این شرکت چینی از زمانی که صفحه نمایش‌های مخصوص سری هواوی میت ۲۰ (Huawei Mate 20) را تأمین کرد، با افزایش مشتری همراه بوده بنابراین امکان دارد اپل برای ساخت صفحه نمایش آیفون‌های معمولی خود سراغ او برود. به علاوه، ال‌جی هم شرکت دیگری است که شاید نمایشگرهای OLED را برای اپل تولید کند ولی همان‌طور که پیش از این هم گفتیم، احتمالاً سامسونگ بیش از سایر کمپانی‌ها از این معاملات سود خواهد کرد.

اگر به گوشی‌های اپل علاقمند هستید و دوست دارید بروزترین اخبار درمودر آن را بخوانید حتما به مقاله هر آنچه که از iPhone 12 اپل می‌دانیم! در سایت برتر دیجیتال سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]