اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904044388113821

ایران در تولید ماسک های پزشکی به خودکفایی رسیده است

افزایش تولید ماسک های جراحی در ایران

کد: 139904044388113821

https://bit.ly/2ZdNLVd

، تهران , (اخبار رسمی): تولید انواع ماسک های حرفه ای پزشکی در ایران , افزایش تولید بهترین ماسک ها برای پیشگیری از کرونا در ایران.

افزایش تولید ماسک های جراحی در ایران
افزایش تولید ماسک های جراحی در ایران

در تولید ماسک به خودکفایی رسیده ایم

این روزها بازار خرید و فروش انواع ماسک های مختلف بسیار داغ است. در مدت اولی که کرونا وارد ایران شد بسیاری تجهیزات پزشکی مانند ماسک و... کمیاب شدند. یکی از دلایل این موضوع افزایش نیاز به این وسایل بود. در مقابل عرضه بسیار پایین منجر به این شد که بسیاری از این تجهیزات بسیار کم یاب، نایاب و یا حتی بسیار گران شوند. دلیل دیگر نیز این بود که بسیاری از این وسایل از کشورهای خارجی مثل چین و کشورهای اروپایی وارد ایران می شدند. با شیوع کرونا صادرات و واردات با محدودیت هایی مواجه شد. این موضوع نگرانی بسیاری افراد را در بر گرفت.

این شرایط بسیار سخت خوشبختانه باعث اتفاقات خوبی در ایران شد. یکی از این اتفاقات این بود که بسیاری شرکت ها اقدام به تولید تجهیزات پزشکی کردند. خوشبختانه کیفیت وسایل تولید شده ی نهایی نیز خوب و استاندارد بوده است. تا جایی که نه تنها نسبت به نمونه های خارجی از نظر کیفیت در رده پایین تری نبوده بلکه بسیار نیز بهتر و حرفه ای تر بوده است.

یکی از وسایلی که در پیشگیری از کرونا مهم است و حجم زیادی از آن نیز از کشورهای دیگر وارد می شد ماسک هایی است که به عنوان ماسک جراحی در بازار شناخته می شود. این ماسک ها یکی از بهترین ماسک هایی هستند که در شرایط فعلی که کرونا شیوع پیدا کرده است می توان استفاده کرد. ماسک های جراحی از لایه های اسپان باند و ملت بلون ساخته می شود. این ماسک ها فاقد بافت هستند. به همین دلیل است که ویروس به هیچ عنوان نمی تواند از آن عبور کند.

دیگر با خودکفایی در تولید و افزایش عرضه این ماسک ها امکان خرید آنها در داروخانه و بسیاری از عرضه کننده های مجاز تجهیزات پزشکی امکان پذیر است. به راحتی می توانید از این مراکز این ماسک ها را در بسته بندی بهداشتی و استاندارد و با قیمت مناسب تهیه نمایید.

این رشد بزرگ در تولید ماسک های پزشکی بسیار عالی بوده است. امیدواریم که در عرصه های دیگر نیز بتوانیم به خودکفایی در تولید برسیم.

به امید ایرانی آباد و درخشان

و به امید روز و روزگارانی سلامت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی