اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908034714613821

درمان مشکل تنبلی تخمدان در طب سنتی

کد: 139908034714613821

https://bit.ly/3dWudLY

، تهران , (اخبار رسمی): این مقاله شما را با روش های کاربردی طب سنتی برای درمان مشکل تنبلی تخمدان در خانم ها آشنا می کند.

درمان مشکل تنبلی تخمدان در طب سنتی
درمان مشکل تنبلی تخمدان در طب سنتی

چطور با طب سنتی تنبلی تخمدان را درمان کنیم؟

یکی از مشکلاتی که این روزها بسیاری از بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند تنبلی تخمدان است. این مشکل ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. عواملی مانند تغذیه نامناسب، استفاده از لباس های نامناسب و... ممکن است بستر مناسبی را جهت پیشرفت این مشکل مهیا کنند. در حال حاضر تنبلی تخمدان یکی از دلایل مهم ناباروری به شمار می رود. موارد زیر برخی از روش های درمان این مشکل در طب سنتی به شمار می روند. در ادامه با چند روش ساده و درعین حال کاربردی برای از بین بردن مشکل تنبلی تخمدان در طب سنتی آشنا می شوید.

به جای گوشت گوساله از گوشت گوسفند استفاده شود

بسیاری از ما در غذاهای خود از گوشت گوساله در انواع تکه ای یا چرخ شده استفاده می کنیم. گوشت گوساله طبیعتی سرد دارد. به همین دلیل استفاده زیاد از آن توصیه نمی شود. اگر از مشکل تنبلی تخمدان رنج می برید یا می خواهید از آن پیشگیری کنید به جای گوشت گوساله از گوسفند استفاده کنید.

گیاه ماریانا از بهترین روش های درمان است

یکی از روش های گیاهی و سنتی استفاده از گیاه معجزه آسای ماریانا است. برگ های این گیاه خاصیت درمانی فوق العاده ای دارند. ماریانای خشک در بسیاری از عطاری ها یافت می شود. می توانید آن را با مقداری آب بجوشانید. سپس جوشانده ماریانا را از صافی رد کنید. آب ماریانا را در ظرفی بریزید و اجازه دهید سرد شود. در آن بنشینید و از خاصیت دارویی ماریانا استفاده کنید. استفاده از محصولات دیگر ماریانا مانند روغن و شیاف نیز بسیار عالی است. از شیاف ماریانا می توانید برای درمان این مشکل استفاده کنید.

از ماساژ روغن زنجبیل استفاده کنید

با استفاده از ماساژ ناحیه پایین شکم با روغن زنجبیل می توانید این مشکل را تا حد زیادی از بین ببرید. زنجبیل بسیار گرم و مرطوب است. جذب روغن زنجبیل به شما کمک می کند سریع تر مراحل درمان را طی کنید. استفاده از زنجبیل به صورت خوراکی نیز توصیه می شود. می توانید در چای و دمنوش های گرم خود از زنجبیل استفاده کنید. همچنین می توانید در غذاهای خود از زنجبیل به عنوان ادویه استفاده کنید.

خرما بخورید

یکی از میوه های بسیار پرخاصیت خداوند خرماست. خرما سرشار از ویتامین ها و پر از انرژی است. این میوه پر خاصیت و مفید بسیار گرم است. پس می توانید با استفاده از آن از شر مشکل تنبلی تخمدان رها شوید. از خرما می توانید به عنوان خوراکی مفید و میان وعده استفاده کنید. خرما در کنار چای و نوشیدنی های گرم نیز بسیار لذت بخش خواهد بود.

عسل به عنوان صبحانه

به جای پنیر و بسیاری از صبحانه های دیگر از عسل استفاده کنید. عسل معجزه ای دیگر از خداوند و محصول زنبور عسل است. با استفاده از عسل می توانید به بدن خود انرژی بسیار زیادی بدهید. عسل نیز طبعی گرم دارد. جایگزین کردن عسل با خوراکی های دیگر به عنوان صبحانه برای درمان این مشکل بسیار توصیه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان