اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906064519013821

قیمت ماسک پایین می آید

عرضه ماسک با قیمت پایین توسط دولت برای تنظیم قیمت ها

کد: 139906064519013821

https://bit.ly/2QBOhsl

، تهران , (اخبار رسمی): با عرضه ماسک های دولتی در بسیاری از مراکز عرضه کننده مجاز محصولات پزشکی قیمت ها بسیار پایین می آید و مردم می توانند با قیمت بسیار پایین تری ماسک را خریداری نمایند.

عرضه ماسک با قیمت پایین توسط دولت برای تنظیم قیمت ها
عرضه ماسک با قیمت پایین توسط دولت برای تنظیم قیمت ها

این روزها که همه ما مجبوریم برای محافظت از جانمان از ماسک و سایر وسایل مراقبتی استفاده کنیم دغدغه قیمت ها بسیار مهم شده است. ماسک وسیله ای یک بار مصرف است. برای هر بار بیرون رفتن باید از یک ماسک استفاده کنیم و سپس آن را دور بیندازیم. همچنین هر کدام از اعضای خانواده ما به این وسیله برای هر بار بیرون رفتنشان نیاز دارند. از طرفی قیمت ها بسیار افزایش یافته بود. تا جایی که بخش زیادی از هزینه های هر خانواده برای خرید ماسک صرف میشد. همین موضوع باعث شده بود که قشر ضعیف تر جامعه نتوانند برای خرید ماسک هزینه کنند. همه می دانیم که اگر همه ما پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم هیچ فایده ای نخواهد داشت. این زنجیره انتقال قطع نخواهد شد مگر این که همه ما مثل هم رعایت کنیم.

در همین راستا دولت با تشکیل جلسه ای که با وزارت بهداشت داشتند اقدام به عرضه ماسک هایی با قیمت پایین تر در سطح کشور کردند. این ماسک ها با قیمتی در حدود نصف قیمت ماسک هایی که در گذشته ارائه می شد قابل خرید و استفاده هستند. به همین دلیل قشر بیشتری از جامعه می توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. افرادی که به واقع یا به صورت ناواقع به بهانه گرانی ماسک از رعایت پروتکل های بهداشتی اجتناب می کردند دیگر بهانه ای نخواهند داشت.

این ماسک ها مانند ماسک های دیگری که همه دیده اید هستند. یک مدل ماسک سه لایه که توسط دولت عرضه شده است. در بسیاری داروخانه ها و شرکت های پخض تجهیزات پزشکی امکان خرید این ماسک ها با قیمت پایین تر وجود دارد.

امید به اینکه بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را هر چه سریع تر قطع کنیم. و امید به اینکه بتوانیم جلوی مرگ بسیاری از افراد را به خاطر ابتلا به کرونا گرفته باشیم. با رعایت مسائل بهداشتی به راحتی می توانیم تا حد زیادی این آمار را کمتر کنیم.

استفاده از ماسک مهم ترین می باشد. بعد از آن باید دقت کنیم هنگامی که به اماکن عمومی می زنیم تا حد امکان دست خود را به وسایلی که ممکن است آلوده باشد نزنیم. به طور مثال در پمپ بنزین باید بسیار مراقب باشیم. افراد زیادی روزانه در آنجا تردد دارند. این اماکن بسیار آلوده هستند. با استفاده از دستکش می توانیم در این اماکن امکان انتقال ویروس را بسیار کمتر کنیم.

همچنین همان طور که گفته شده است باید تا حد امکان نیز از منزل خارج نشویم. بهتر است تنها برای کارهای ضروری بیرون برویم. می توانیم خرید خود را در صورت امکان در زمان هایی انجام دهیم که می دانیم فروشگاه ها خلوت تر هستند. در زمان هایی به پمپ بنزین برویم که افراد دیگری کمتر در آنجا هستند. همچنین می توانیم بسیاری از کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهیم. بسیاری از امور بانکی، خریدها و... را می توانیم از طریق وب سایت ها و به صورت آنلاین انجام دهیم. به این صورت خطر کرونا بسیار کمتر می شود. در واقع تیر کرونا به هدف نخواهد خورد اگر ما مراقب آن باشیم.

به امید روز و روزگارانی سلامت و خوش برای همه مردم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی