اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906184539113821

رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم افزایش پیدا کرده است

افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا توسط مردم

کد: 139906184539113821

https://bit.ly/2ZkT4mI

، تهران , (اخبار رسمی): کرونا، این ویروس خطرناک مدتی است که با ما همراه شده است. این مدت متاسفانه کمی طولانی شده است. با این وجود خوشبختانه میزان رعایت مردم بسیار زیاد شده است. در واقع عادت کرده ایم که با ماسک و دستکش و رعایت موارد بهداشتی به کوچه و خیابان برویم.

افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا توسط مردم
افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا توسط مردم

دیگر کمتر مشاهده می کنیم که کسی بدون ماسک بیرون از خانه و در خیابان باشد. البته که باز هم افرادی هستند که مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند و به هیچ صراطی مستقیم نیستند. خوشبختانه به یک عادت تبدیل شده است که قبل از خرید ماسک خود را برداریم.

استفاده از انواع ماسک تنفسی در بین همه ما به یک عادت تبدیل شده است. در همه فروشگاه ها ماسک به عنوان کالایی پرمصرف عرضه می شود. این بدین دلیل است که به راحتی بتوانیم کالاهای بهداشتی را تهیه نماییم. تمامی فروشگاه های بزرگ عمومی کالاهای بهداشتی کرونا مانند دستکش و انواع ضدعفونی کننده را در بین کالاهای موجود در قفسه های خود قرار داده اند. البته که توصیه می شود این وسایل را از مراکز مجاز ارائه کالاهای پزشکی تهیه نماییم.

خوشبختانه قیمت کالاهای کرونایی نیز کاهش پیدا کرده است. این باعث شده که مردم راحت تر این کالاها را تهیه نمایند. مدتی به دلیل کاهش مواد اولیه مثل پارچه های ملت بلون قیمت ماسک سر به فلک کشیده بود. اما مدتی است که این کالاها با قیمت پایین موجود شده اند. داروخانه ها و بسیاری از شرکت های پزشکی انواع ماسک سه لایه را با قیمت های مناسب برای استفاده مردم عرضه می کنند. پس به طور احتمال پایین بودن قیمت ماسک نیز از دلایلی بوده است که مردم بیشتر موارد بهداشتی را رعایت می کنند.

رسانه ها نیز سنگ تمام گذاشتند. در این مدت به کمک برنامه های تلوزیونی مختلف موارد پیشگیری از کرونا بسیار توضیح داده شد. این که چطور از کرونا پیش گیری کنیم. و یا اینکه اگر خدای ناکرده درگیر این بیماری شدیم چه کارهایی را انجام دهیم که سیستم ایمنی ما در جنگ با این ویروس پیروز شود.

می شود گفت به احتمال خبرهای خوبی در راه است. این که همه به طور جدی در حال رعایت موارد بهداشتی هستیم خود می تواند کرونا را ناامید کند. هرچه تلاش می کند به بدن ما وارد شود با دیواره هایی روبه رو می شود. ان شاء الله با کشف ویروس کرونا نیز انقلاب شادی بزرگ پیروزی بر این ویروس به پا شود. چه مبارک روزی است آن روزی که اعلام شود کشوری واکسن کرونا را کشف کرده است. چه اتفاق زیبایی خواهد بود و باعث شادی همگان می شود. آن وقت همه ما می توانیم با واکسن کرونا دیگر مثل قبل زندگی کنیم.

البته هرگز خستگی استفاده از ماسک ها را فراموش نخواهیم کرد. در روزهای گرم تابستان فراموش نمی کنیم که چطور مجبور شدیم با ماسک تنفس کنیم. چقدر سخت بود که نتوانستیم از هوای پاکیزه و تمیز پارک ها استشمام کنیم. اما همه اینها باعث شدند که قدر شرایط خوبی را که داشتیم بدانیم. شرایطی که فکر می کردیم عادی است. کرونا کاری کرد که قدر روزهای گذشته را دانستیم. این که راحت می توانستیم بدون مزاحمت ماسک ها و دستکش ها در خیابان ها قدم بزنیم. می توانستیم بدون نگرانی از وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و مترو استفاده کنیم. اماکنی که این روزها برای ما خطر کرونا را در کمین دارند. چرا که روزانه افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. هر کدام از آنها ممکن است که ناقل کرونا بوده باشند.

امیدواریم هرچه سریع تر این دوران سپری شود و به روزگاران خوش سلامتی بازگردیم. روزی که دیگر شاهد مرگ افراد بسیار زیادی در خانواده و اطراف خود نباشیم. دیگر خبرهای بد فوتی ها به دلیل کرونا را تلوزیون و رسانه ها نشنویم. ای کاش این روزها فراموش نشود. فراموش نشود تا بیشتر قدر دارایی های خود را بدانیم. یادمان نرود که تا چه اندازه در مقابل یکدیگر مسئولیت داریم. چقدر مسئول هستیم که به خاطر دیگران هم که شده خیلی چیزها را رعایت کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی