اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907304712213821

اهمیت پاکیزگی دست در پیشگیری از ابتلا به کرونا

کد: 139907304712213821

https://bit.ly/3e12aew

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام حضور در اماکن عمومی دستان خود را به خوبی ضدعفونی کنید. در این محل ها ممکن است احتمال آلودگی به ویروس به مقدار زیادی وجود داشته باشد.

اهمیت پاکیزگی دست در پیشگیری از کرونا
اهمیت پاکیزگی دست در پیشگیری از ابتلا به کرونا

اهمیت رعایت بهداشت دست در جلوگیری از پیشرفت کرونا برای همه مشخص است.

ویروس کرونا تقریبا مدت زیادی است که در بسیاری از کشورهای سرتاسر دنیا در حال قربانی گرفتن است. دیگر همه می دانند که این ویروس تا چه اندازه خطرناک است. تا به حال افراد خیلی زیادی به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. خانواده های زیادی عزیزانشان را به خاطر این ویروس خطرناک و کشنده از دست داده اند. پس اهمیت رعایت موارد بهداشتی و پیش گیری کننده از ابتلا به کرونا مشخص است.

تقریبا رسانه ها هر روز و هر ساعت در مورد کرونا برنامه های تلوزیونی پخش می کنند. در این برنامه ها گفته شده است که تا حد امکان از خانه خارج نشوید. اگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید بسیار مراقب باشید. افراد زیادی روزانه از این وسایل استفاده می کنند. به طور مثال میله های اتوبوس، دستگیره های مترو و... روزانه توسط افراد خیلی زیادی لمس می شوند. پس می توانند محل مناسبی جهت انتشار ویروس ها و عوامل بیماری زا باشند. اگر در چنین محیط هایی رفت و آمد دارید باید از دستکش استفاده کنید. همچنین می توانید دستان خود را ضدعفونی کنید.

از دستکش های پزشکی استفاده کنید

یکی از راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا از طریق آلودگی دست استفاده از دستکش های حرفه ای پزشکی است. دستکش لاتکس یکی از بهترین دستکش هاست. این دستکش توانایی بالایی در جلوگیری از ورود ویروس دارد. دستکش نیتریل نیز بسیار مناسب است. این دستکش در رنگ های دیگری به جز سفید نیز دیده می شود. اما نسبت به لاتکس قیمت بیشتری دارد. این دستکش ها را می توانید در مراکز ارائه کالاهای پزشکی مانند شرکت ها و فروشگاه های پزشکی یا داروخانه ها خریداری کنید.

ضدعفونی کردن دست با محلول های الکلی

استفاده از مواد ضدعفونی کننده ای که درصد الکل بالای 70 دارند می تواند احتمال ابتلا به کرونا را از بین ببرد. می توانید این محصولات را خریداری کنید و همیشه همراه خود داشته باشید. در صورتی که مجبور شدید به محل هایی مانند پمپ بنزین یا فروشگاه بروید حتما پس از تکمیل کار خود دستانتان را به خوبی ضدعفونی کنید. سعی کنید به مقدار کافی از این مواد به دستان خود بزنید. چرا که پوست کف دست پر از خط و خطوط و شیار است. پس می تواند ویروس کرونا را نیز به خوبی در خود مخفی کند. پس احتیاطات لازم را مد نظر قرار دهید. وسایل ضروری خود مانند موبایل و... را نیز که ممکن است آلوده شده باشند با این محلول ها از ویروس ها و آلودگی های احتمالی پاکسازی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان