اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905294504613821

کرونا چه زمانی به اتمام خواهد رسید؟

چطور با سلامت از دوره کرونا عبور کنیم؟ آیا این دوران به زودی تمام می شود؟

کد: 139905294504613821

https://bit.ly/34lBG4n

، تهران , (اخبار رسمی): چطور از دوره کرونا با سلامت عبور کنیم , آیا این مدت به زودی به پایان خود می رسد؟ آیا کرونا به طور کامل از بین می رود یا خیر.

چطور با سلامت از دوره کرونا عبور کنیم؟ آیا این دوران به زودی تمام می شود؟
چطور با سلامت از دوره کرونا عبور کنیم؟ آیا این دوران به زودی تمام می شود؟

آیا پایان روزگار کرونا نزدیک است؟

دیگر اسم کرونا برای خیلی از ما خسته کننده یا ناراحت کننده است. خیلی از ما فکر نمی کردیم که کرونا این همه مدت میهمان بد کشورمان شود. اما متاسفانه این اتفاق افتاده است. این ویروس که از چین سر درآورد تا به حال جان افراد خیلی زیادی را گرفته است. در این مدت شاید برای خیلی از ما این سوال پیش آمده باشد که پس کی این دوران به اتمام می رسد؟

حقیقت این است که به خود ما بستگی دارد. وقتی همه ما پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم حالا حالاها باید شاهد مرگ و میر افراد زیادی در اطراف خود باشیم. هر یک از ما نه تنها در برابر خود و خانواده مسئول هستیم بلکه در قبال افرادی که حتی از کنارشان رد می شویم هم مسئولیم. با رعایت موارد بهداشتی و استفاده از محصولات مراقبتی می توانیم جلوی مرگ و میر بسیاری از افراد را بگیریم.

استفاده از ماسک سه لایه که از سه لایه مختلف (به ترتیب اسپان باند، ملت بلون، اسپان باند) تشکیل شده است می توانیم از عبور این ویروس به داخل بدن جلوگیری کنیم. کرونا قابلیت عبور از این سه لایه را ندارد. همچنین اصلی ترین راهی که می تواند از طریق آن وارد بدن شود راه دهان و حلق و بینی است. سپس اقدام به تضعیف سیستم ایمنی بدن می کند. در نهایت هر کدام از ما یا ویروس برنده شود نتیجه مشخص است! در این دوره شیوع جدید مشخص شد که علی رغم چیزی که خیلی از افراد فکر می کردند کودکان نیز می توانند قربانی این ویروس باشند. پس لزوم استفاده از ماسک کودک  برای بالای 2 سال مشخص می شود. همه افراد باید از خودشان در برابر این ویروس محافظت کنند. این ویروس سن و سال نمی شناسد!

متاسفانه کرونا به این زودی ها از بین نمی برد. اما به هر حال می شود رشد آن را بسیار کنترل کرد. همان طور که گفتیم رعایت موارد بهداشتی در حال حاضر مهم ترین راه رهایی از این ویروس کشنده است.

در این مدت خیلی از ما منتظر انتشار واکسن یا پادزهر کرونا هستیم. پزشکان و کارشناسان زیادی در جاهای مختلفی از دنیا در تلاشند تا واکسن کرونا را کشف کنند. در این صورت خیالمان به خاطر حفظ جان در برابر کرونا راحت خواهد شد. هر کس با استفاده از این پادزهر در قبال ویروس کرونا واکسینه می شود.

اما تا زمانی که این واکسن کشف شود باید با استفاده از موارد بهداشتی و برخی وسایل مراقبتی مواظب جان خود و اطرافیان باشیم. شستن دست ها به مدت حداقل 20 ثانیه برای پاکسازی این ویروس از روی پوست توصیه می شود. همچنین استفاده از ضدعفونی کننده ها برای وسایل ضروری مثل کلید منزل، سوئیچ، موبایل و... می تواند از انتشار ویروس از طریق وسایل بکاهد. همچنین در این مدت باید از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کنیم. تا حد امکان از منزل و آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی خارج نشویم. سعی کنیم در اماکن پر تردد نباشیم.

به امید روزی که به روزگاران سلامت بازگردیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی