اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908264752813821

وزارت بهداشت درمورد استفاده از ماسک های استاندارد اخطار داد

فقط از ماسک های استاندارد استفاده کنید

کد: 139908264752813821

https://bit.ly/2IDyzMt

، تهران , (اخبار رسمی): وزارت بهداشت هشدار داده است که استفاده از ماسک های نامناسب در این روزها خطر خیلی جدی دارد.

وزارت بهداشت درمورد استفاده از ماسک های استاندارد اخطار داد
فقط از ماسک های استاندارد استفاده کنید

استفاده از ماسک درست و حرفه ای مهم ترین راه برای حفظ سلامتی است

پیک جدید کرونا متاسفانه از راه رسیده است. این ویروس به مشکل جدی و عامل نگرانی اصلی مردم تبدیل شده است. سازمان بهداشت جهانی هر روز در حال این است که تدبیری بیندیشد که حال مردم دوباره خوب باشد. در این راستا وزارت بهداشت ایران نیز با ارسال پیامک هایی از مردم می خواهد که موارد بهداشتی را رعایت کنند.

پیامک ها درمورد موارد مختلفی بوده است. به طور مثال خواهش در مورد ماندن در قرنطینه و رعایت نرفتن در اماکن عمومی تا جایی که می تواتیم. در آخرین پیامک ها نیز از مردم خواسته است که تنها از ماسک های استاندارد استفاده نمایند.

طبق نظر به پیشنهاد سازمان بهداشت جهانی و همچنین پزشکان دیگر تنها استفاده از ماسک سه لایه این روزها می تواند مفید باشد. یعنی ماسک شما حتما باید دولایه اسپان باند و یک لایه ملت بلونی داشته باشد. لایه ملت بلون خیلی مهم است. این لایه مهم ترین لایه ماسک است. ملت بلون لایه میانی ماسک است. در واقع وظیفه اصلی این لایه این است که از ورود ویروس به دستگاه تنفس شما جلوگیری کند. ملت بلون لایه ای حرفه ای و فاقد بافت است. به همین دلیل مانع ابتلا به کرونا می شود. چرا که ویروس توانایی عبور کردن از آن را به هیچ وجه ندارد.

بهتر است تعارف را کنار بگذاریم. جان ما شوخی بردار نیست. بهتر است با استفاده از ماسک استاندارد و درست از ابتلا به کرونا جلوگیری کنیم. این ویروس خطرناک تر از این حرف هاست. تا امروز نشان داده که تا چه اندازه بی رحم است. شمار مبتلایان باید برای ما اخطار جدی باشد. خانواده هایی که به خاطر این ویروس عزیزانشان را از دست داده اند باید برای ما درس عبرت باشد. ما نیز در صورتی که رعایت نکنیم ممکن است تجربه ای مانند آنان داشته باشیم. تجربه ای که می تواند خیلی گران تمام شود.

این روزها هرجا می رویم عده ای به فروش ماسک مشغول هستند. اما روشن است که همه این ماسک ها از استانداردهای لازم برخوردار نیستند. بهتر است این وسایل را از مراکز معتبر تهیه کنیم.

به طور رسمی اعلام شده است که این ویروس نسبت به قبل تا 9 برابر قوی تر شده است. پس می تواند خیلی خطرناک باشد. به همین علت بهتر است که تنها از یک ماسک حرفه ای که قادر باشد از ما در برابر این ویروس محافظت کند استفاده کنیم.

در کوچه و خیابان شاید ببینید که خیلی ها ماسک های جور و واجور داشته باشند. ما نباید مانند آنها باشیم. بهتر است این روزها در حال تحقیق بیشتری برای این محصولات باشیم. باید اطلاعات خود را در این زمینه کمی بیشتر کنیم. سازمان جهانی مبارزه با کرونا هر روز توصیه های ایمنی جدیدی ارائه می کند. با رعایت این موارد می توانیم از خطر عبور کنیم.

ویروس کرونا تقریبا مدت زیادی شده است که بین ما حضور دارد. همه ما خسته شده ایم از این روزهای سخت و طاقت فرسا. روزهایی که مجبوریم با ماسک و دستکش به هواخوری برویم. نگران کودکانمان هستیم. کودکان معصومی که باید بسیار مراقبشان باشیم. تا نکند در دام کرونا بیفتند. اما چاره ای نیست جز صبر و حوصله و رعایت موارد بهداشتی. با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم جلوی انتشار بیشتر این ویروس را بگیریم. باید چرخه انتقال ویروس خطرناک کرونا متوقف شود. تا دیگر شاهد مرگ انسانی به خاطر این بیماری نباشیم.

بهتر است این روزها احساسی نباشیم. خرید محصولات غیر استاندارد می تواند راه را برای حرکت کرونا باز کند. خیلی راحت کاری نکنیم که این ویروس ما را از پا بیندازد. اصلی ترین راه برای حرکت این ویروس از طریق دستگاه تنفسی است. کرونا خیلی راحت از طریق دهان و بینی می تواند ما را آلوده کند. پس مهم ترین راه پیشگیری استفاده از ماسک است.

رعایت فاصله اجتماعی، ماندن در قرنطینه، شستن مدام دست ها و بسیاری رعایت های بهداشتی دیگر نیز می تواند خطر ابتلا به کرونا را از بین ببرد. پس بهتر است بیشتر رعایت کنیم و عادت کنیم که همیشه این موارد را مدنظر داشته باشیم. تا به امید خدا با سلامتی کامل از این دوره عبور کنیم. به امید روزی که همگی مردم دنیا دوباره سلامت باشند. دیگر شاهد این آمار ناراحت کننده و تاسف برانگیز از تلفات نباشیم. به امید روز و روزگارانی سرشار از سلامتی برای همه.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیان تجهیز طب

شرکت کیان تجهیز طب فعالیت خود را در زمینه پخش و توزیع انواع اقلام آزمایشگاهی، بیمارستانی، فراورده های تشخیص طبی، هتلینگ و … را از سال 1388 با نگاهی کارشناسانه و هوشمند در حوزه واردات و فروش و خدمات و پشتیبانی در جهت رفع نیازهای آزمایشگاهی و پزشکی آغاز نموده است. ما ضمن آگاهی مبتنی بر تجربه به اهمیت و ضرورت خدمات درمانی مشتریان خود به این درک تجاری رسیده ایم که تهیه و توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی تاثیر بسیار مهم و حساس در سلامت شهروندان جامعه ایفا می کند. شرکت کیان تجهیز طب با افتخار آمادگی خود را در جهت همکاری با آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها با شرایط ایده ال در کیفیت و سرعت خدمات اعلام می دارد تا قدمی کوچک در اعتلای سلامت جامعه ایران عزیز برداشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]