اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990431444798197

راهنمای جامع خرید بهترین دوربین گوشی

کد: 13990431444798197

https://bit.ly/2Bs7b0C

، تبریز , (اخبار رسمی): امروزه گوشی‌های هوشمند نه فقط یک لنز، بلکه چندین لنز در جلو و عقب دارند. اما سؤالی که مطرح می‌شود، این است: چگونه باید یک تلفن همراه که دوربین مناسب و با کیفیتی دارد را انتخاب کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، حتماً مقاله راهنمای خرید بهترین دوربین گوشی را مطالعه کرده و با برتر دیجیتال همراه باشید..

راهنمای جامع خرید بهترین دوربین گوشی
راهنمای جامع خرید بهترین دوربین گوشی

صرف داشتن یک دوربین دیجیتالی به منزله دارا بودن یک دوربین با کیفیت نیست اما ما به شما نشان خواهیم داد وقتی می‌خواهید برای خرید بهترین دوربین گوشی اقدام کنید، چه ویژگی‌ها و نکاتی را در نظر بگیرید

مقایسه آمار فروش گوشی و دوربین دیجیتالی

بر اساس ادعای سایت Statista، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ آمار فروش گوشی‌های هوشمند از ۳۰۰ میلیون به ۱٫۵ میلیارد دستگاه در سال افزایش پیدا کرده است. طبق ادعای مؤسسه CIPA، طی همین بازه زمانی اشاره شده، بازار دوربین‌های دیجیتالی با افت محسوس و نسبتاً شدیدی روبه‌رو بوده به طوری که در گذشته، در هر سال ۱۲۰ میلیون دستگاه فروخته می‌شد ولی حالا این آمار به یک دهم کاهش پیدا کرده است.

صرف داشتن یک دوربین دیجیتالی به منزله دارا بودن یک دوربین با کیفیت نیست اما ما به شما نشان خواهیم داد وقتی می‌خواهید برای خرید بهترین دوربین گوشی اقدام کنید، چه ویژگی‌ها و نکاتی را در نظر بگیرید و اصلاً شاید همین راهنمایی‌ها نیز باعث شد تا دوربین دیجیتالی‌تان را زودتر آنچه که فکرش را می‌کردید، بازنشسته کنید.

نکات راهنمای خرید بهترین دوربین گوشی

1) سنسورها

سنسورهای مخصوص تصویربرداری از مهمترین قسمت‌های یک گوشی هوشمند بوده و در با کیفیت‌تر شدن عکس‌ها تأثیر بسزایی داشته و بسیار تعیین‌کننده هستند. بنابراین اگر تنها یک فاکتور در میان مشخصات فنی یک موبایل نشان‌دهنده باکیفیت بودن دوربینش می‌باشد، آن مورد همان سنسور درونی خواهد بود.

۲) آشنایی با انواع لنزها قبل از خرید بهترین دوربین گوشی

لنزهای یک دوربین تضمین می‌کنند که نور کافی در همان ابتدا به سنسور می‌رسد. درست مانند سایز، لنز نیز در مقدار نور دریافتی تأثیرگذار است. به علاوه، لنزها بر زاویه دید، میزان بزرگنمایی و سایر عناصر مؤثر خواهند بود.

۳) دوربین‌های مخصوص

از ToF و LiDAR گرفته تا Bokeh و Macro، گوشی‌های هوشمند انواع و اقسام دوربین‌ها را در خود جای داده‌اند. اما واقعاً ما هنگام خرید بهترین دوربین گوشی به کدام یک از آنها نیاز داریم؟

۴) بررسی نرم‌افزار قبل از خرید بهترین دوربین گوشی

فرقی نمی‌کند که منظور از نرم‌افزار، الگوریتم‌های پردازش تصویر یا اپلیکیشن دوربین است چرا که این قسمت نقش بسیار مهمی در بهبود عملکرد دوربین گوشی ایفا می‌کند.

نکته اول در اینجا، کاربر پسند بودن اپلیکیشن است. نرم‌افزارهای دوربین برخی از شرکت‌ها بسیار ساده هستند ولی بعضی از کمپانی‌ها گزینه و تنظیمات زیادی اضافه کرده‌اند. اگر از ما بپرسید که کدام یک برای شما بهتر است، پاسخ خواهیم داد که خودتان باید با آن کار کنید تا متوجه شوید.

همین قانون برای استفاده از حالات مختلف عکسبرداری و فیلمبرداری نیز صدق می‌کند. اگر در شب‌ها و شرایط کم نور عکس زیاد می‌گیرید، باید گوشی بخرید که حالت مخصوص را دارد. بعضی از تلفن‌های همراه مانند گوگل پیکسل ۳ یا Realme X3 Superzoom یک حالت به خصوص برای تصویربرداری از ستارگان دارند. سایر شرکت‌ها هم گزینه‌هایی مانند Soft Water، Light Painting یا Super Slow Motion را در محصولاتشان قرار داده‌اند.

نکته دوم به الگوریتم‌های مخصوص عکسبرداری و پردازش داده‌ها مربوط می‌شود. گوگل وقتی اولین گوشی سری پیکسل خود را معرفی کرد، یک اتفاق تازه و جذاب به راه انداخت. از آن زمان تا کنون، این شرکت اپلیکیشن دوربین را دیگر به صورت پیش‌فرض در اندروید قرار نداد تا هر کمپانی مجبور شود نرم‌افزار مخصوص به خودش را طراحی کند.

۵) مطالعه مقالات نقد و بررسی پیش از خرید بهترین دوربین گوشی

تقریباً در هر سایتی که به گوشی مربوط می‌شود، یک قسمت مخصوص بررسی دوربین آنها مشاهده خواهد شد اما براستی چه نکاتی یک مقاله نقد و بررسی را متمایز می‌کند؟.

به ازای هر ده نفر که گوشی را آزمایش و بررسی می‌کنند، تقریباً پانزده ایده وجود دارد تا هر کدام از آنها بگوید کدام شیوه بررسی مناسب‌تر است. برخی از این روش‌ها بررسی موبایل در آزمایشگاه، کار کردن با آن و مقایسه هستند اما در اینجا بد نیست به یک نکته اشاره داشته باشیم.مطمئناً عکسبرداری با گوشی و مقایسه میزان رزولوشن پس از بزرگنمایی دیجیتالی و یا بررسی آنها پس از دریافت آپدیت‌های مختلف کار جذابی است.

اما اگر همین کارها را در آزمایشگاه انجام دهید، شاهد اتفاقات تازه‌ای خواهید بود. برای مثال، اشکالات ایجاد شده هنگام تصویربرداری با سنسورهای 108 مگاپیکسلی موجود در گوشی‌های سامسونگ همیشه رخ نمی‌دهند. به علاوه، هنگ کردن اپلیکیشن دوربین و یا کاهش سرعت شاتر تنها زمانی اتفاق می‌افتد که به طور مداوم با موبایل تصویربرداری کرده‌اید.

بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۰

در کنار توضیحات داده شده، فکر می‌کنید باید به نکته خاص دیگری هم اشاره کنیم؟ نظر خود را در مطلب راهنمای جامع خرید بهترین دوربین گوشی با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]