اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990505445938197

شرایط فروش اقساطی فروشگاه قصر موبایل تبریز

کد: 13990505445938197

https://bit.ly/3hMEefB

، تبریز , (اخبار رسمی): گوشی موبایل یکی از ملزومات دنیای دیجیتال امروز است که نمی‌توان اهمیت آن را نادیده گرفت. از طرفی با وضعیت تورمی به وجود آمده در ایران و افزایش نرخ دلار، قیمت گوشی ها نیز همواره در حال افزایش است. در این میان خرید اقساطی گوشی با شرایط خوب و نرخ سود منصفانه می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

شرایط فروش اقساطی فروشگاه قصر موبایل تبریز
شرایط فروش اقساطی فروشگاه قصر موبایل تبریز

فروشگاه قصرموبایل یکی از فروشگاه های فروش گوشی اقساطی در تبریز می باشد که دارای ۳ شعبه در تبریز است و در سال های اخیر به خاطر فروش اقساطی در سطح تبریز توانسته است در این بازار جای خود باز کند

گوشی موبایل یکی از ملزومات دنیای دیجیتال امروز است که نمی‌توان اهمیت آن را نادیده گرفت. از طرفی با وضعیت تورمی به وجود آمده در ایران و افزایش نرخ دلار، قیمت گوشی ها نیز همواره در حال افزایش است. در این میان خرید اقساطی گوشی با شرایط خوب و نرخ سود منصفانه می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد. ما قصد داریم شما را با شرایط فروش اقساطی موبایل قصر موبایل آشنا سازیم.

برای درک بهتر شما ما یک گوشی که بعد از پرداخت پیش‌پرداخت، ۵ میلیون تومان از قیمتش برای پرداخت اقساطی باقی مانده باشد را با دوره اقساطی ۱۰ ماهه را در نظر گرفته‌ایم و نرخ بهره و مبلغ اقساط را برای هر فروشگاه بررسی کرده ایم. به زبان ساده تر: اگر ۵ میلیون تومان از مبلغ گوشی برای پرداخت اقساطی باقی مانده باشد و قرار باشد آن را طی اقساط ۱۰ ماهه پرداخت نمایید، در این صورت نرخ بهره و مبلغ اقساط ماهانه را می‌توانید در پایین ملاحظه فرمائید.

نکته مهم اینکه گرچه ما همواره سعی در به‌روز کردن این مطلب داریم ولی این شرایط می‌تواند هر لحظه توسط فروشگاهها تغییر یابد و هیچ مسئولیتی در این خصوص متوجه ما نخواهد بود. حتما قبل از مراجعه، برای دریافت اطلاعات به‌روز از شرایط با فروشگاههای مربوطه از طریق شماره تلفن ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

شرایط فروش اقساطی فروشگاه قصر موبایل تبریز

فروشگاه قصرموبایل یکی از فروشگاه های فروش گوشی اقساطی در تبریز می باشد که دارای ۳ شعبه در تبریز است.

مبلغ بهره و مبلغ اقساط ماهانه قصر موبایل تبریز

طبق شرایط برابر که در ابتدای مقاله توضیح داده شد (۵ میلیون تومان باقیمانده برای ۱۰ ماه) مبلغ بهره ۲٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان می‌باشد که طی اقساط ماهانه ۷۲۰٫۰۰۰ تومانی دریافت خواهد شد.

فروشگاه قصر موبایل تبریز در سال های اخیر به خاطر فروش اقساطی در سطح تبریز توانسته است در این بازار جای خود باز کند. برای خرید با شرایط اقساطی این فروشگاه اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]