اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905224489410571

راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری 1399

کد: 139905224489410571

https://bit.ly/2PWMBZU

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب رشته کنکور سراسری و قبولی در هررشته شرایط خاص خودش را دارد. بنابراین برخی داوطلبان به دلیل نا آگاهی که دارند ممکن است نتوانند در رشته مورد علاقه شان پذیزفته شوند. روش هایی برای انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دلرد که می توانید باتوجه به تراز و رتبه خود در بهترین دانشگاه پذیرفته شوید .

داوطلبان می توانند با ارتقا آگاهی خودت نسبت به این فنون بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری 99

مهم ترین مرحله در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 آنالیز وضعیت علمی داوطلبان بر اساس کارنامه کنکور سراسری 99 می باشد . به‌این منظور داوطلبان می بایست در حین اعلام نتیجه ها نخستین کنکور سراسری 99 به وبسایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارنامه خود را که حاوی درصد دروس ، رتبه ، تراز و موقعیت مجاز بودن آن‌ها در عصر های روزانه و غیر روزانه هست دریافت نمایند . داوطلبانی که بر طبق این کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند خود را برای این مرحله عاقبت ساز آماده نمایند . سازمان سنجش بعداز نشر کارنامه اولیه داوطلبان دوران انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ را اعلام کرده و قابلیت تکمیل فرم اینترنتی را فراهم می کند .

تعیین رشته کنکور سراسری چه زمانی انجام میشود؟

در رابطه با زمان در لحاظ گرفته شده برای تعیین رشته کنکور سراسری بایستی خدمت شما عرض کنیم که مبنی بر سال های قبل برگزاری آزمون ورودی دانشکده ها به طور تقریبً یک هفته سپس در سایت سازمان سنجش این مراحل اصلی آغاز می شود. برای کنکور سال قبلی یعنی سال 99 این تاریخ از بیستم مرداد ماه آغاز شد و تا 26 مرداد نیز زمان داشت. برهه زمانی معلوم و دقیقی را نمی توان برای گزینش رشته کنکور سال بعد از آن اعلام کرد و بایستی تا موعد آن منتظر ماند.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

داوطلبان در مرحله انتخاب حرفه کنکور سراسری 99 قابلیت تعیین 150 کد رشته محل را دارا هستند. در وهله نخستین از عوامل اساسی و اثر گذار در انتخاب حرفه کنکور مانند در نظر گرفتن معیار علاقه به رشته محل ها و همچنین آینده شغلی آن غافل نشوید (تلاش نمائید در مرحله انتخاب رشته تمامی مورد ها تاثیرگذار در گزینش رشته را مورد بررسی قرار دهید). پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 و آگاهی از همه موارد مربوط به تعیین رشته و روش قبولی در رشته ها ، ظرفیت ها کد رشته ها و … بدون در نظر دریافت کردن تراز و درجه ، رشته های مورد علاقه خود را جدا نمائید و در دفترچه ای یادداشت فرمائید.

زمان مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 99

سال گذشته کارنامه آخرین کنکور سراسری در روز پنج‌شنبه مورخ 98/06/28 بر روی وبسایت sanjesh.org منتشر شود . پیش بینی می شود امسال هم کارنامه سبز کنکور سراسری 99 در دهه سوم شهریور ماه بر روی وب سایت سازمان سنجش قرار بگیرد .

نحوهانتخاب رشته صحیح کنکور:

رای حق اولویت بندی بهتر با تمرکز به رتبه خود اینگونه عمل فرمایید. ابتدا رویایی ترین وبهترین انتخاب خود را در فرم گزینش رشته سنجش مخصوص رشته خود را وارد نمائید . بهتر است از 150 انتخاب حداقل 30 انتخاب انتخابهای رویایی باشد که شما حتی شانس قبولی وشانس قبولی شما در آنان کم احتمال می باشد وشامل رشته هایی کیفیت خوب در دانش گاه های خوب میباشند.سعی فرمائید 50 تعیین بعدی خود را در گزینش خوش بینانه بچینید و 50 انتخاب بعدی خود را با احتمال بالا و توانمند قرار دهید و 20 انتخاب آخر منحصر انتخابهایی است که صد درصد در آن قبول هستید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش