اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990603451438197

نقد و بررسی تخصصی گوشی موتورولا Moto G8 Power Lite

کد: 13990603451438197

https://bit.ly/32r8579

، تبریز , (اخبار رسمی): گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G8 Power Lite نمونه ارزان‌تر موتورولا Moto G8 Power است که ظرفیت باتری یکسانی دارد اما از نظر سایر مشخصات فنی ضعیف‌تر شده و در نهایت قیمت کمتری دارد تا افرادی که به دنبال خرید یک موبایل مقرون به صرفه هستند، بتوانند آن را انتخاب کنند.

نقد و بررسی تخصصی گوشی موتورولا Moto G8 Power Lite
نقد و بررسی تخصصی گوشی موتورولا Moto G8 Power Lite

موتو جی ۸ پاور لایت به باتری قدرتمندی تجهیز شده اما در سایر مشخصات فنی کلیدی مانند نمایشگر و دوربین کمبودهایی دارد

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G8 Power Lite نمونه ارزان‌تر موتورولا Moto G8 Power است که ظرفیت باتری یکسانی دارد اما از نظر سایر مشخصات فنی ضعیف‌تر شده و در نهایت قیمت کمتری دارد تا افرادی که به دنبال خرید یک موبایل مقرون به صرفه هستند، بتوانند آن را انتخاب کنند. حالا با این فکر و ایده، شما فکر می‌کنید خرید موتو جی 8 پاور لایت به جای موتو جی ۸ پاور کار درستی است؟ آیا با پرداخت هزینه‌ای کمتر می‌توان از همه مزایای دستگاه قدرتمندتر بهره برد؟ و در مجموع آیا کم و کاستی در امکانات Moto G8 Power Lite دیده می‌شود؟ با برتر دیجیتال همراه باشید تا بررسی گوشی موتورولا moto g8 power lite   را بررسی کرده و به سؤالات مطرح شده پاسخ دهیم.

موتو جی ۸ پاور لایت به باتری قدرتمندی تجهیز شده اما در سایر مشخصات فنی کلیدی مانند نمایشگر و دوربین کمبودهایی دارد. البته این گوشی بدی نیست ولی نسبت به مدل پیشرفته‌تر خود یعنی موتو جی ۸ پاور نمی‌تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد.

نقاط قوت

  • باتری باظرفیت شیوه طراحی جذاب قیمت ارزان

نقاط ضعف

  • صفحه نمایش معمولی عملکرد ضعیف‌تر نسبت به رقبای همرده مجهز به پورت microUSB به جای USB-C

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]