اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990608452098197

نقد و بررسی گوشی هواوی Y9s

کد: 13990608452098197

https://bit.ly/3gSN1eZ

، تبریز , (اخبار رسمی): امروزه، باتوجه به شرایط فعلی، باید بتوانید با کمترین هزینه بهترین خرید را انجام دهید. صنعت گوشی‌های هوشمند نیز از جمله بازارهایی است که مشتریان باید به خوبی در آن به جزئیات مدنظرشان توجه کنند؛ تا وقتی از خودشان پرسیدند: “آیا پولی که بابت این دستگاه پرداختم ارزشش را داشت؟”، پاسخشان مثبت باشد.

نقد و بررسی گوشی هواوی  Y9s
نقد و بررسی گوشی هواوی Y9s

هواوی شرکتی است که می‌داند در هر بخش چگونه به رقابت بپردازد؛ چرا که موبایل‌هایی تولید می‌کند که از نظر قیمتی بسیار مناسب هستند. گوشی هواوی Y9s نیز یکی از این محصولات است

امروزه، باتوجه به شرایط فعلی، باید بتوانید با کمترین هزینه بهترین خرید را انجام دهید. صنعت گوشی‌های هوشمند نیز از جمله بازارهایی است که مشتریان باید به خوبی در آن به جزئیات مدنظرشان توجه کنند؛ تا وقتی پس از خرید موبایل از خودشان پرسیدند: “آیا پولی که بابت این دستگاه پرداختم ارزشش را داشت؟”، پاسخشان مثبت باشد. خوشبختانه، هواوی شرکتی است که می‌داند در هر بخش چگونه به رقابت بپردازد؛ چرا که موبایل‌هایی تولید می‌کند که از نظر قیمتی بسیار مناسب هستند. گوشی هواوی Y9s نیز یکی از این محصولات می‌باشد. برای نقد و بررسی گوشی هواوی  Y9sهمراه با برتر دیجیتال همراه باشید.

مقدمه

هواوی وای ۹ اس گوشی است که، با توجه به نمایشگر بزرگ و سخت‌افزار قدرتمند و توانمندی که دارد، برای تماشای محتواهای چند رسانه‌ای به شدت پیشنهاد می‌شود. در همین حال، این دستگاه از نظر ظاهری بسیار منحصربفرد و جذاب به نظر می‌آید؛ اما مهم‌ترین نکته این است که، پولی که برای خرید Huawei Y9s می‌پردازید نیز کاملاً ارزشش را خواهد داشت.

با این وجود، سؤالی که مطرح می‌شود این است «« آیا این موبایل ارزش خریدن دارد؟»»

نقد و بررسی هواوی Y9s از نظر طراحی

از جهت‌های مختلف، به خصوص از نظر بزرگی نمایشگر، پنل جلویی درخشان و دوربین سلفی پاپ‌آپ، هواوی Y9s شباهت زیادی به هواوی Y9 Prime 2019 دارد. ابعاد بزرگ این تلفن همراه، گرفتن و کار کردن تک دستی با آن را نسبتاً سخت می‌کند؛ بنابراین کسانی که دستان کوچکی دارند ممکن است از این نظر به مشکل برخورد کنند. بدون قاب محافظ نیز، این موبایل کمی لغزنده می‌باشد. ر قسمت سمت راست گوشی، کنار دکمه‌های کاهش و افزایش صدا، سنسور اسکنر اثر انگشت به چشم می‌خورد که حکم دکمه پاور را نیز دارد. در پایین، پورت USB-C، اسپیکر و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری حضور یافته‌اند. در بالا هم اسلات قرار دادن سیمکارت و ماژول پاپ‌آپ دوربین سلفی دیده می‌شود.

نقد و بررسی هواوی Y9s از نظر صفحه نمایش

نمایشگر ۶٫۵۹ اینچی این تلفن همراه معمولاً تصاویر را با رزولوشن +FHD پخش می‌کند. از آن جایی که این پنل از نوع IPS می‌باشد، نباید انتظار داشته باشید محتواها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید ولی با این وجود، جزئیات دقیق، متون واضح و میزان اشباع شوندگی رنگ‌ها بالاست.

نقد و بررسی هواوی Y9s از نظر عملکرد

هواوی Y9s از تراشه Kirin 710F بهره می‌برد که در هواوی Y9 Prime نیز استفاده شده است. البته امکان دارد بسیاری از شما اعتقاد داشته باشید که، این چیپست برای یک گوشی معرفی شده در سال ۲۰۲۰ قدیمی است و بهتر بود به جای آن از Kirin 810 استفاده می‌شد.

امتیازات دریافت شده توسط Huawei Y9s در آزمایش AnTuTu، آن را دقیقاً پس از گوشی آنر ۹ و بالاتر از سامسونگ گلکسی A51 قرار می‌دهد. نکته جالب اینکه، این محصول هواوی نسبت به Realme 3 Pro که پردازنده Qualcomm Snapdragon 710 دارد، امتیازات تقریباً مشابهی را به ثبت می‌رساند.

هواوی Y9s از رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد که برای انجام همزمان چند فعالیت بسیار مناسب است. برای آزمایش‌های گیمینگ، از آزمون GameBench استفاده شد تا تعداد فریم‌های هر ثانیه و ثبات این دستگاه بررسی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برتر دیجیتال

برتر دیجیتال ایده برتر دیجیتال از آذر ماه ۱۳۹۵ شروع شد و فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۶ آغاز کرد. برتر دیجیتال که به عنوان پشتوانه، تجربه ۱۰ ساله در زمینه فعالیت در بازار موبایل و تبلت، و تجربه ۲۰ ساله در زمینه فروش انواع محصولات حوزه بازی را با انبوهی از مشتریان ثابت در کارنامه خود دارد،با انگیزه گسترش خدمت رسانی خود به اقشار و جمع بیشتری از مردم عزیز ایران، فروشگاه اینترنتی خود را دایر نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]