اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906104522415094

مزیت های استفاده از بخارشوی خانگی

کد: 139906104522415094

https://bit.ly/31N6ARE

، (اخبار رسمی): آیا می‌دانستید که با استفاده از بخارشوی تقریبا، می‌توانید هر سطحی را در خانه‌تان تمیز کنید؟

بخارشوی خانگی
بخارشوی کارچر

آیا می‌دانستید که با استفاده از بخارشوی تقریبا، می‌توانید هر سطحی را تمیز کنید؟ در واقع مزایای بسیار زیادی در استفاده از بخار برای تمیز و ضدعفونی کردن وجود دارد که از دانستن آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد

بخارشوی

آیا می‌دانستید که با استفاده از بخارشوی تقریبا، می‌توانید هر سطحی را در خانه‌تان تمیز کنید؟ در واقع مزایای بسیار زیادی در استفاده از بخار برای تمیز و ضدعفونی کردن وجود دارد که از دانستن آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد. این روزها بخارشور های خانگی یکی از ضروری‌ترین و پرطرفدارترین لوازم نظافت خانگی به شمار می‌‌روند که برای نظافت و ضدعفونی کردن سطوح مختلف بسیار عالی و کاربردی هستند. استفاده از بخار شیوه‌ای کاملاٌ سازگار با محیط زیست است و هیچ نوع ماده شیمیایی در آن دخیل نیست. زمانی که از گرما برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف استفاده می‌کنید، رطوبت آب به سرعت تبخیر می‌شود و سطوح خیلی سریع‌تر از زمانی که با آب تمیز می‌شوند خشک خواهند شد.

بخارشوی کارچر

بخارشوی های خانگی کارچر مانند سایر محصولات این برند معتبر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به جرات می‌توان گفت که به لحاظ طراحیِ زیبا، کیفیت، تنوع و دوام محصول، جزء بهترین بخارشوهای خانگی هستند. بخارشوی‌های چندمنظوره کارچر با عملکرد فوق‌العاده و بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی 99.99% درصد از باکتری‌های موجود در محیط را از بین می‌برند و محیط زندگی امن و سالمی را برایتان به ارمغان می آورند. چه برای نظافت آشپزخانه چه حمام، چه برای نظافت کف خانه و سطوح مختلف دیگر؛ کارچر برای کاربران خانگی انواع مختلفی از بخارشوی با امکاناتی متنوع تولید کرده است.

مزایای استفاده از بخارشوی

  1. استفاده از بخارشوی مزیت‌های زیادی دارد که از مهم‌‌ترین آن تمیزی بیشتر نسبت به روش‌های سنتی است.
  2. از بخارشوی‌ها در سطوحی مانند کاشی، سرامیک، مبلمان، فرش، پنجره، پرده و … می توان استفاده کرد که خب همین موضوع، بخارشوی را به وسیله ای همه کاره تبدیل می کند. از طرفی چون در استفاده از بخارشوی از مواد شوینده استفاده نمی شود، لازم نیست بعد از استفاده از آن به فکر پاک کردن مواد شوینده شیمیایی از روی سطوح باشیم، همچنین این ویژگی به سلامت محیط زیست نیز کمک می کند
  3. یکی از مزایای اصلی استفاده از ‌بخارشوی حرارت بالای آن است که در کار با دست، استفاده از این دما برای آب غیر ممکن می شود و ممکن است باعث آسیب به بدن شود، این ویژگی حرارت بالا در تمیزی و ضدعفونی کردن محیط بسیار موثر است و حدود ۹۹ درصد باکتری‌ها را از بین می برد که این ویژگی برای ضدعفونی کردن تشک‌ها بسیار کاربرد دارد.
  4. مزیت دیگری که استفاده از وسیله به همراه دارد این است که تمام وسایل خانه مانند پرده‌ها، فرش و … را بدون جابه‌جا کردن می توانید تمیز کنید.
  5. استفاده از بخارشوی گرد و خاکی به همراه ندارد و به همین دلیل ایجاد آلرژی نمی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]