اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911294919415094

چگونه می‌توان خانه تکانی راحت و سریعی داشت؟

با این وسایل خانه تکانه راحتی داشته باشید

کد: 139911294919415094

https://bit.ly/3auhRe5

، (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی دستگاه‌هایی می‎پردازیم که بتوان به وسیله آنها خانه تکانی نوروزی را بسیار سریع‎تر و راحت‎تر از قبل انجام داد.

با این وسائل خانه تکانه راحتی داشته باشید
با این وسایل خانه تکانه راحتی داشته باشید

خانه‌تکانی شامل تمیز کردن فضاهای مختلف می‌شود که هرکدام شیوه مخصوص به خود را دارند. فرقی نمی‌کند یک نفر باشید یا یک خانواده پرجمعیت‌، همه ما می‌خواهیم استانداردهای بالای بهداشتی را هم حفظ کنیم.

 داشتن ابزار و محصولات نظافت خانگی مناسب، به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر و بدون دردسر خانه تکانی را انجام دهید. با استفاده از دستگاه‌های نظافتی مناسب در کمترین زمان می‌توانید حس تمیزی و تازگی را به خانه خود برگردانید و هرچند وقت یک بار که بخواهید می‌توانید در آرامش و خیلی سریع این فرآیند را تکرار کنید. به فکر این هستید که کفپوش‌ها را چطور تمیز کنید؟ به دنبال پیدا کردن راهی برای تمیز کردن فرش و موکت و سطوح لمینتی هستید؟ می خواهید سریع‌ترین و موثرترین دستگاه‌ها برای نظافت سطوح جرم گرفته و سطوح فلزی آشپزخانه هستید؟ تمیز کردن شیشه‌ها برایتان به کاری سخت تبدیل شده؟ نگران تمیز کردن مبل‌ها هستید؟

در ادامه دستگاه‌های نظافت خانگی که در خانه‌تکانی به شما کمک می‌کنند اشاره خواهیم کرد:

بخارشوی

بخارشوها، دستگاه‌های نظافتی تاثیر‌گذار و همه کاره‌ای هستند که تقریباً می‌توانند همه مشکلات نظافتی خانه را حل کنند. بخار عملکرد تمیز کنندگی بالایی دارد و می‌تواند بدون استفاده از هیچ نوع ماده شیمیایی تا 99/99 درصد میکروب‌ها، باکتری‌های خانگی و ویروس‌هایی مانند کرونا را از بین ببرد. از دستگا‌ه‌های بخارشوی می‌توانید برای نظافت و ضدعفونی کردن قسمت‌های مختلف استفاده کنید.

شیشه شوی

شیشه‌شوی‌ها نظافت  را 3 برابر سریع‌تر انجام می‌دهند. علاوه بر اینکه در زمان شما صرفه‌جویی می‌کنند برای تمیز کردن انواع سطوح صاف و نه فقط پنجره‌ها مناسب هستند. دستگاه‌های شیشه‌شور به لطف مکش فوق‌العاده‌شان کار نظافت شیشه‌ها را با سهولت و بدون اینکه هیچ رطوبتی باقی بگذارند، انجام می‌دهند. با داشتن یک دستگاه شیشه‌شوی، تمیز کردن شیشه‌ها به کاری دلپذیر تبدیل می‌شود.

فرش و مبل شوی

یکی دیگر از محصولات نظافت خانگی کاربردی دستگاه‌های فرش و موکت‌شوی و مبل‌شوی هستند. دستگاه‌های فرش و موکت شوی آب و مواد شوینده را در اعماق بافت سطوح پرزدار اسپری می‌کنند و پس از حل شدن آلاینده‌ها آن را مکش می‌کنند و چربی و آلودگی‌ها و بوها را به طور موثری از بین می‌برند. استفاده از این دستگاه‌ها علاوه بر مبتلایان به آسم و آلرژی برای خانواده‌های که حیوان خانگی دارند بسیار ایده‌آل است. این دستگاه‌ها بهترین دستیار شما برای تمیز کردن عمقی و کامل فرش‌ها هستند و البته برای نظافت سطوح سختی مانند سنگ و سرامیک هم کاربرد دارند.

جاروبرقی

جاروبرقی‌ها  جزو آن دسته وسایلی هستند که کارآیی بسیاری زیادی دارند. ابزاری ایده‌آل برای تمیز کردن سریع و دقیق همه قسمت‌های داخل و خارج از خانه هستند. برای تکمیل یک خانه‌تکانی خوب، داشتن یک جاروبرقی قدرتمند با تمام لوازم جانبی‌اش ضروری است. قدرت مکش جاروبرقی‌ها و انواع نازل‌های مخصوص و تجهیزات جانبی آن‌ها کمک می‌کند که حتی ذرات بزرگ را هم بتوانید به راحتی جمع کنید.

واترجت

زیبایی و تمیزی حیاط‌ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون در قسمت ورودی اغلب خانه‌های آپارتمانی و ویلایی قرار دارد. جارو کردن و شستشوی حیاط کاری زمان‌بر است. برای نظافت و شستشوی موزاییک‌های حیاط، باغچه‌‌ها و پله‌های ورودی استفاده از کارواش‌های خانگی بسیار کارآمد است. دستگاه‌های کارواش انواع متفاوتی دارند شما می توانید با انتخاب دبی و فشار مناسب با امکان شستشو، بهترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف انرژی زیاد به دست آورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل