اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214698115094

چگونه کف سالن ها را مثل روز اول تمیز کنیم؟

بهترین روش شستن سطوح برای منازل و محیط های صنعتی

کد: 139907214698115094

https://bit.ly/3iSFs9e

، (اخبار رسمی): زمین شوی ها دستگاه هایی هستند که صرفا وظیفه آنها تمیز کردن و شستن سطوح گوناگون است. دستگاه های زمین شوی بر اساس نوع مصرف به 2 نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شوند.

بهترین دستگاه های زمین شوی برای منزل و محیط های صنعتی
بهترین روش شستن سطوح برای منازل و محیط های صنعتی

زمین شوی های صنعتی و خانگی یکی از مهمترین تجهیزات نظافتی است که میتواند در هر محیطی مورد استفاده قرار بگیرد.

زمین شوی صنعتی به دستگاهی گفته می شود که بتواند به صورت همزمان زمین را بشوید و خشک کند. یک دستگاه زمین شوی دارای دسته بندی های مختلفی اعم از زمین شوی دستی و یا زمین شوی سرنشین دار است. همچنین زمین شوی از نوع دستی نیز دارای مدل های مختلفی از نوع زمین شوی دستی اتوماتیک یا با موتور جلوبرنده و یا زمین شوی دستی بدون موتور جلوبرنده است.

همچنین انواع زمین شوی ها می توانند در مدل کابلی و یا باتری دار طراحی و تولید شوند که در مدل های کابلی از برق شهری و در مدل های باتری دار از توان باتری برای روشن شدن استفاده می کنند.

زمین شوی های سرنشین دار نیز فقط از باتری برای عملکرد استفاده می کنند و در این مدل های زمین شوی از کابل و یا برق شهری استفاده نمی شود.

زمین شوی خانگی

تمیز کردن کف خانه می‌تواند کاری بسیار سخت و زمان‌بر باشد. رفت و آمدهای زندگی روزمره و نگهداری حیوانات خانگی را هم به آن اضافه کنید. همه ما آن را تجربه کرده‌ایم. اسکرابر(زمین شوی) ها علاوه بر اینکه نظافت زمین را آسان‌تر می‌کنند، همچنین ابزارها و محصولاتی را که برای نظافت نیاز دارید کاهش می‌دهند. شیوه تمیز کردن را انتخاب کنید، دستگاه را روشن کنید و در مدت زمان کوتاهی کف خانه  را تمیز و درخشان تحویل بگیرید!

دستگاه‌های زمین شوی یا اسکرابرهای خانگی محصولاتی هستند که در هر خانه‌ای می‌توانند از مهمترین لوازم نظافتی باشند. دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت‌های مختلف با توجه به وزن و صدا و عملکردشان دستگاه‌های متفاوتی هستند که می توانید بر اساس نیاز خود آنها دستگاه موردنظر خود را استفاده کنید.

اسکرابرها از لحاظ کارکرد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تفاوت های آن ها در ابعاد، حجم مخازن، قدرت مانور، راندمان کاری و ... است. طرز کار این دستگاه ها بدین صورت است که ابتدا مخزن آب تمیز دستگاه را با آب و مواد شوینده پر کرده و پس از روشن کردن دستگاه و با توجه به مساحت محیط، فرایند نظافت را آغاز می کنید. نظافت بدین صورت انجام می شود که ابتدا ترکیب آب و مواد شوینده بر روی سطح زمین ریخته شده و سپس عملیات برس زدن برروی سطح زمین آغاز می شود. کلیه آلودگی ها و آب کثیفی که برروی سطح زمین قرار دارد، از طریق تیغه و سیستم مکنده ای که در عقب زمین شوی قرار دارد، جمع آوری شده و به مخزن آب کثیف اسکرابر انتقال می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان