اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907024572015094

دستگاه‌های شوینده فشار قوی می‌توانند در حفظ و نگهداری تجهیزات شما موثر باشند

جذابیت استفاده از دستگاه کارواش در خانه

کد: 139907024572015094

https://bit.ly/3n1DyXc

، (اخبار رسمی): استفاده از یک دستگاه کارواش خانگی، در مقایسه با شیوه‌های سنتی نظافت، بسیار تمیز و کارآمدتر است. از آنجا که این دستگاه فقط از آب استفاده می‌کند دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی ندارید. علاوه بر این کار نظافت بسیار سریع‌تر پیش می‌رود و کمتر در معرض آلودگی‌های احتمالی قرار می‌گیرید.

جذابیت استفاده از دستگاه کارواش در خانه
کارواش خانگی کارچر

یکی از مهمترین مزایای واترجت های‌ خانگی ، کاهش مصرف آب جهت شستشو و نظافت است. شوینده‌های پرفشارخانگی با ایجاد فشار بالا و کاهش خروجی، در کمترین زمان ممکن سطوح مختلف را شستشو می‌دهند.

به عنوان یکی از شیوه‌های نظافت، استفاده از کارواش ‌خانگی بسیار ساده‌تر از شیوه‌های نظافت سنتی است. همینطور در مقایسه با شیوه‌هایی که از مواد شیمیایی برای نظافت استفاده می‌کنند. نظافت کردن با واترجت‌های خانگی مزایای بسیار زیاد دیگری هم دارد. محدوده‌ی کاری کارواش‌های فشار قوی بسیار زیاد است. این کارواش‌ها نه تنها می‌توانند فضاها و اشیای مختلف را تمیز کنند، بلکه در فضاهای کوچک یا محیط‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است هم به خوبی کار می‌کنند. علاوه بر این در استفاده از این دستگاه‌ها، فشار و  جریان آب را می‌توان به راحتی تنظیم کرد بنابراین به سطح مورد نظر هیچ آسیبی نمی‌رساند. برخی از انواع کارواش‌ های کرشر مجهز به نازل‌‌های مخصوصی هستند که به طور همزمان آب آلوده را مکش می‌کنند و برخلاف سایر شیوه‌های نظافت، آلودگی ثانویه ایجاد نمی‌کنند. این روش نظافتی می‌تواند مناسب محیط‌های خانگی باشد.

کارواش‌ها چطور کار می‌کنند

کارواش‌‌های خانگی هم مانند کارواش‌های صنعتی سیستم بسیار ساده‌ای دارند به این صورت که یک موتور، پمپ دستگاه را وادار به پاشش پرفشار آب از طریق نازل سر دستگاه می‌کند. آب در حین خروج از سوراخ کوچک سر نازل، شتاب می گیرد؛ درست مانند رودخانه‌ای که در مسیرهای باریک، جریان سریع‌تری دارد و برای از بین بردن کثیفی‌ها و زباله‌ها بسیار مفید است. معادله بسیار ساده‌ای است. هربار که پمپ می‌چرخد، حجم مشخصی از آب به سمت نوک دستگاه فرستاده می‌شود. هرچه حجم آب بیشتر باشد، فشار بیشتری ایجاد می‌شود. هرچه فشار بیشتر باشد، آب سریع‌تر حرکت می‌کند و با شدت بیشتری به سطح آلوده برخورد می‌کند.

میزان مصرف آب و انرژی در کارواش‌های خانگی

یکی از مهمترین مزایای واترجت(کارواش)‌ خانگی ، کاهش مصرف آب جهت شستشو و نظافت است. شوینده‌های پرفشارخانگی با ایجاد فشار بالا و کاهش خروجی، در کمترین زمان ممکن سطوح مختلف را شستشو می‌دهند. میزان مصرف آب در کارواش‌های خانگی ، حدود یک چهارم مصرف آب در هنگام شستشو با شلنگ است. البته نوع نازل هم در میزان مصرف آب تاثیرگذار است. هرچه دهانه نازل بزرگ‌تر باشد، میزان خروج آب بیشتر است و مصرف آب افزایش پیدا می‌کند. اگر نازل بتواند فشار بالا و سطح مقطع بزرگتری ایجاد کند، سرعت کار بالا می‌رود و در نتیجه، مصرف آب کاهش پیدا می‌کند.

خرید دستگاه واترجت خانگی

هنگام انتخاب یک دستگاه کارواش خانگی باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. اول اینکه مدت زمان انجام کار دستگاه چقدر است یا به عبارت دیگر در طول روز چند کار مختلف می‌توانید با آن انجام دهید. نکته بعدی این است که طول عمر دستگاه چقدر است. یعنی به ازای هزینه‌ای که برای خرید دستگاه پرداخت کرده‌اید، چند ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید، در دسترس بودن قطعات است. قبل از خرید دستگاه، از موجود بودن قطعات آن اطمینان حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان