اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908074721115094

جاروبرقی های خانگی و تفاوت ههای آنها

آیا با انواع جاروبرقی های خانگی آشنا هستید؟

کد: 139908074721115094

https://bit.ly/2TLDrkY

، (اخبار رسمی): جاروبرقی‌های خانگی از محصولات بسیار کاربردی در نظافت منزل هستند. جاروبرقی دستگاهی است که از طریق پمپاژ هوا، توانایی مکیدن گرد و غبار را دارد. از جاروبرقی‌های خانگی برای تمیز کردن کف استفاده می‌شود اما می‌توانند سطوح دیگری را هم تمیز کنند.

آیا با انواع جاروبرقی های خانگی آشنا هستید؟
آیا با انواع جاروبرقی های خانگی آشنا هستید؟

درست است که برای خرید جاروبرقی باید در بازه زمانی کوتاه، مبلغی را بپردازید اما زمانی که میزان صرفه‌جویی در زمان و انرژی را با آن مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید جاروبرقی ابزاری مقرون به صرفه است.

جاروبرقی خانگی انواع مختلفی دارد که در اینجا به آنها پرداخته می شود.

جاروبرقی ایستاده

جاروبرقی خانگی ایستاده را همه جا می‌توانید پیدا کنید. این جاروها قدرت مکش فوق‌العاده‌ای دارند و توانایی خم شدن هنگام کار را به شما می‌دهند. می‌توانید به سادگی سرعت و جهت حرکت جاروبرقی را کنترل کنید.

اگر به یک جاروبرقی با کیفیت نیاز دارید که بتواند تمام سطوح و به خصوص فرش‌ها را به خوبی نظافت کند، یک جاروبرقی خانگی ایستاده بخرید. این جاروبرقی‌ها در انواع کیسه‌دار و مخزن‌دار وجود دارند و ارتفاع آن‌ها هم قابل تنظیم است. انواع بدون سیم جاروهای ایستاده هم وجود دارند.

اما معمولاً جاروهایی که با باتری کار می‌کنند به اندازه جاروهایی که با برق کار می‌کنند قدرتمند نیستند. این جاروبرقی‌ها معمولاً مجهز به لوازم جانبی که همراه با سایر جاروبرقی‌های خانگی عرضه می‌شوند، نیستند و این می‌تواند شما را کمی محدود کند.

جاروبرقی‌های دستی

این نوع جاروبرقی خانگی زیاد قدرتمند نیستند. این جاروها معمولاً بی‌سیم هستند و می‌توانید  آن را به هرجایی که می‌خواهید حمل کنید. انواع با سیم این جاروها قدرت بیشتری دارند البته میزان جابجایی شما را محدود می‌کنند. این نوع جاروها برای نظافت سریع، تمیز کردن مبلمان و حتی اثاثیه یا لوازم خانه بسیار کاربردی هستند.

بسیاری از افراد این نوع جاروها را برای تمیز کردن داخل ماشین استفاده می‌کنند. لازم به یادآوری است که جاروهای شارژی نمی‌توانند جایگزن مناسبی برای جاروهای دیگر و انجام امور نظافتی معمول منزل باشند. داشتن این جاروهای دستی در کنار یک جاروبرقی خانگی عادی بسیار کاربردی است و دیگر نیازی ندارید که برای نظافت‌های جزئی جاروی بزرگ را جابجا کنید.

جاروهای خوابیده یا کنیستر

معمول‌ترین نوع جاروبرقی‌های خانگی، جاروهای خوابیده یا کنیستر هستند. این جاروبرقی‌ها شامل یک مخزن ذخیره‌سازی هستند که توسط یک شیلنگ بلند به دستگاه مکنده جارو وصل می‌شوند. این جاروها تعدادی سری و نازل‌های مختلف دارند که به راحتی قابل تعویض هستند تا بتوانید روال نظافت را به صورت دلخواه تنظیم کنید و حتی فضاهای باریک و کوچک را هم نظافت کنید. این جاروها به دلیل داشتن شلنگ‌های بلند، برای نظافت پله‌ها مناسب هستند و می‌توانید پیش از نیاز به جابجا کردن دستگاه مسیر زیادی را نظافت کنید.

نکته منفی این جاروبرقی‌ها این است که فضای بیشتری برای نگهداری نیاز دارند. و از آنجا که بسیار سنگین هستند، طبیعی است که برای جابجایی این جاروها به طبقات بالا و پایین باید از دو دست استفاده کرد.

جاروبرقی عصایی

جاروبرقی‌های خانگی عصایی بسیار سبک وزن و باریک هستند و برای همه به راحتی قابل استفاده هستند. این جاروها یک برس چرخان دارند و مکشی بسیار سبک برای کشیدن غبار و مواد زائد به داخل کیسه یا مخزن. اگر مبلمان زیادی در فضای خانه دارید این جاروها می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. این جاروها برای تمیز کردن فضاهای کوچک و نظافت‌های سبک بسیار عالی هستند.

متاسفانه با وجود استفاده بسیار آسان از این جاروها، مکش آن‌ها به اندازه کافی قوی نیست که بتواند زباله‌های بزرگ را جمع کند. این جاروها هرگز نظافت عمقی که فرش شما نیاز دارد را فراهم نمی‌کند وعمر باتری نسبتاً کوتاهی دارند.

جاروهای کوله پشتی

جاروبرقی‌های کوله‌پشتی، فوق‌العاده قدرتمند هستند و جابجایی آن‌ها بسیار آسان است. با استفاده از این جاروها می‌توانید تا حد زیادی در زمان صرفه‌جویی کنید. دارید با استفاده ازاین جاروبرقی خانگی دیگر مجبور نیستید دستگاه را به دنبال خود بکشید یا از سر راهتان کنار بزنید پس کارها خیلی سریع‌تر پیش می‌رود. از آنجا که جاروبرقی روی روی پشت شما است، می‌توانید به راحتی از پله‌ها بالا و پایین بروید.

این جاروها برای تمیز کردن کف‌های چوبی فوق‌العاده هستند هرچند در تمیز کردن فرش‌ها با پرز بلند خیلی خوب عمل نمی‌کنند. متاسفانه استفاده از این جاروها ممکن است باعث ایجاد گرمای شدید شود و از آنجا که آن را روی پشت خود حمل می‌کنید ممکن است باعث ایجاد کمردرد شود. اگر دچار ناراحتی‌های کمر هستید، از خرید این دستگاه‌ها خودداری کنید. جابجایی در فضاهای کوچک همراه با این کوله‌پشتی‌ها بسیار دشوار است.

جاروهای آب و خاک

جاروبرقی‌های خانگی آب و خاک قدرت مکش فوق‌العاده زیاد و سیم بلندی دارند که به آن‌ها امکان می‌دهد که کارهای مختلفی را انجام دهند. این جاروها برای نظافت گاراژ یا زیرزمین بسیار مناسب هستند و به راحتی می‌توانند کثیفی‌های ناشی از آب‌گرفتگی‌ها و تمیز کردن خاک‌ اره‌های یک پروژه نجاری را انجام دهند. این جاروها معمولاً بزرگ هستند و برای نگهداری آن‌عل فضای بیشتری نیاز دارید. اما همین افزایش ظرفیت است که باعث می‌شود برای کارهای مختلف بسیار ایده‌آل باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل