اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224803115094

استفاده از اسکرابر های صنعتی چه مزایایی دارد؟

کد: 139909224803115094

https://bit.ly/3ngQvMh

، (اخبار رسمی): اسکرابرها دستگاه هایی هستند که در هر محیط کاری کوچک و یا بزرگ کاربرد خاص خود را دارند. از کارخانه های صنعتی بزرگ گرفته که از آن برای شستشوی کف انبار و بخش های مختلف کارخانه استفاده می شود تا بیمارستان ها و سایر ادارات که برای نظافت راهرو ها و سایر بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از اسکرابر های صنعتی چه مزایایی دارد؟
اسکرابر صنعتی

ویژگی مهمی که اسکرابر ها دارند این است که پس از شستشوی کف، زمین را خشک می کنند. این ویژگی باعث می شود هیچ لکی روی سطح باقی نماند.

اسکرابر صنعتی (زمین شوی صنعتی)

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی به دستگاهی گفته می شود که بتواند به صورت همزمان زمین را بشوید و خشک نماید. یک دستگاه زمین شوی دارای دسته بندی های مختلفی اعم از زمین شوی دستی و یا زمین شوی سرنشین دار می باشد. همچنین زمین شوی از نوع دستی نیز دارای مدل های مختلفی از نوع زمین شوی دستی اتوماتیک یا با موتور جلوبرنده و یا زمین شوی دستی بدون موتور جلوبرنده می باشد.

همچنین انواع زمین شوی ها می توانند در مدل کابلی و یا باطری دار طراحی و تولید شوند که در مدل های کابلی از برق شهری و در مدل های باطری دار از توان باطری برای روشن شدن استفاده می نمایند.

زمین شوی های سرنشین دار نیز فقط از باطری برای عملکرد استفاده می کنند و در این مدل های زمین شوی از کابل و یا برق شهری استفاده نمی شود.

همچنین در بعضی از مدل های زمین شوی نیز از موتور های دیزل برای عملکرد استفاده می شود که یکی از مدل های سرنشین دار کمپانی کارچر به نام زمین شوی B300R نیز از همین نوع موتور استفاده می کند.

اسکرابر برای چه محیط هایی مناسب است

یک اسکرابر یا زمین شوی صنعتی میتواند به طور شگفت آوری در نظافت محیط تاثیرگذار باشد. به طور مثال یک کارخانه که بخش ها مختلفی دارد میتواند از نوع مناسب این دستگاه ها برای نظافت محیط خط تولید، انبار و سایر بخش های کارخانه استفاده نماید. محیط های کوچک تر که نوع اداری یا نیمه صنعتی دارند هم می توانند از اسکرابر های کوچک استفاده نمایند که برای نظافت اتاق ها، سالن های کنفرانس، راهرو ها و... مورد استفاده قرار میگیرد.

تقسیم زمین شوی ها بر اساس نوع هدایت

چگونگی هدایت یک دستگاه زمین شوی اغلب بر ابعاد آن و عرض شستشو و حجم مخزن ها تاثیر می گذارد. لذا یک دستگاه اسکرابر به دو دسته اصلی طبقه بندی می گردد : این تقسیم بندی بسیار مهم است و بر انتخاب درست و صحیح یک اسکرابر تاثیر گذار است.

اسکرابر های دستی

در این نوع اسکرابر ، اپراتور در پشت دستگاه قرار می گیرد و در حین حرکت رو به جلو ، اسکرابر را در جهت مورد نظر هدایت می کند ، انواع تنوع اسکرابر دستی معمولاً دارای طراحی فشرده و با ابعاد کوچک تر طراحی و تولید می شوند لذا برای استفاده در محیط های با وسعت کم و یا متوسط و کاربرد در فضاهای باریک، مانند راهرو مناسب هستند. طراحی فشرده این نوع اسکرابر ها، قابلیت مانور لازم را برای کاربرد دستگاه در فضاهایی با تراکم بالای موانع محیطی همانند سالن های کوچک و .. فراهم می کند. از این نوع اسکرابرها علاوه بر فضاهای نه چندان وسیع در محیط های بزرگ به عنوان یک دستگاه تکمیلی برای کف شوی های سرنشین دار استفاده می شود.

اسکرابر های خودرویی یا سرنشین دار

اسکرابر خودرویی مدلهای با کارایی بالا از دستگاه های کف شوی می باشند که در آن صندلی برای نشستن کاربر و هدایت دستگاه همانند یک دستگاه خودرو در نظر گرفته شده است. میزان انرژی مصرف شده کاربر و خستگی وی هنگام استفاده از زمین شوی به حداقل رسیده و بهره وری وی به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. در طراحی زمین شوی خودرویی امکان استفاده از پهنای شستشوی وسیع تر و مخازنی بزرگ تر نسبت به مدل های اسکرابر دستی فراهم می آّید. این نوع از دستگاه های زمین شور معمولاً برای محیط های دارای مساحت بالا مورد استفاده قرار می گیرند . اگر شرایط یک محیط به طوری است که استفاده از هر دو کف شوی دستی و سرنشین دار امکان دارد ، به کارگیری زمین شوی سرنشین دار بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و سرعت کیفیت و دقت بالاتری در نظافت را به ارمغان خواهد آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید