اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007215474215094

سیستم رزرو آنلاین خدمات زیبایی و سلامتی

کد: 140007215474215094

https://bit.ly/3vkhf3b

، (اخبار رسمی): امکاناتی که یک سیستم رزرواسیون آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد شامل لیست خدمات، قیمت، تعداد نوبت آزاد، تاریخ و زمان نوبت‌های آزاد، پیامک‌ یادآوری، امکان تغییر برنامه یا کنسل کردن وقت، دریافت نوبت گروهی، پرداخت آنلاین و دریافت آلارم گوش به زنگ برای اطلاع از باز شدن نوبت‌ مناسب‌تر می‌باشد.

سیستم رزرو آنلاین خدمات زیبایی و سلامتی
رزرو خدمات زیبایی و سلامتی

تنوع خدمات زیبایی و سلامتی روز به روز بیشتر و بیشتر شده و رقابت در این مراکز هرروزه افزایش می‌یابد. با افزایش میزان رقابت، استرس کارکنان مراکز ارائه‌کننده خدمات زیبایی نیز برای حفظ میدان رقابت بیشتر می‌شود. برای کاهش استرس و مدیریت بهینه موسسات زیبایی یکی از بهترین راه‌کارها استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که فشار مضاعف وارده را تا حد ممکن کاهش داده و فرصتی ایجاد کنند تا کارکنان از انرژی خود برای امور مفیدتری بهره ببرند.

سیستم رزرو آنلاین خدمات زیبایی و سلامتی به عنوان یک سامانه برنامه‌ریزی، دستیار چنین کسب و کارهایی است تا ضمن ایجاد نظم برای مدیریت بهتر زمان، بتوانید کسب و کار خود را توسعه داده، بهره‌وری مجموعه خود را افزایش داده و سهم درآمد خود را بالا ببرید.

امکاناتی که یک سیستم رزرواسیون آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد شامل لیست خدمات، قیمت، تعداد نوبت آزاد، تاریخ و زمان نوبت‌های آزاد، پیامک‌ یادآوری، امکان تغییر برنامه یا کنسل کردن وقت، دریافت نوبت گروهی، پرداخت آنلاین و دریافت آلارم گوش به زنگ برای اطلاع از باز شدن نوبت‌ مناسب‌تر می‌باشد. هم‌چنین برای صاحبان کسب و کار این فرصت را ایجاد می‌کند تا بتوانند سامانه رزرواسیون را با وب‌سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی فعال مرکز سلامتی و زیبایی خود ادغام کرده و امکان بیشتر دیده شدن در فضای مجازی و دریافت مشتری بیشتر را برای خود ایجاد کنند.

هم‌چنین این مراکز می‌توانند ساب دامین اختصاصی خود را از سامانه رزرواسیون آنلاین پلنو دریافت کرده و فضای اختصاصی خود را نیز طراحی و عرضه کنند. توسط این پلتفرم امکان نمایش تصاویر مرکز زیبایی و خدمات سلامتی وجود داشته و مشتریان می‌توانند در کنار عناوین خدمات، تصاویر سالن‌ها و نحوه ارائه خدمات را نیز مشاهده کنند.

صاحبان مراکز ارائه کننده خدمات سلامتی، می‌توانند پرسنل خود را در سامانه معرفی کرده و برای هریک سطح دسترسی ایجاد کنند تا هریک به تناسب برنامه خود، تقویم کاری بخش مربوط به خود را تنظیم و ارائه کند و به این وسیله فاصله بین پرسنل با مشتری بالفعل فقط در حد یک گوشی موبایل خواهد بود که در نهایت سرعت تصمیم‌گیری مشتریان را برای دریافت خدمات بالا برده و میزان رضایت‌مندی را افزایش می‌دهد.

در سیستم رزرو آنلاین خدمات زیبایی و سلامتی به منظور سهولت در مراودات مالی نیز توسط شبکه امن خدمات مالی، امکان پرداخت و تراکنش مالی وجود داشته و مدیران مجموعه در هر لحظه می‌توانند گزارش فعالیت کسب و کار خود را از طریق سامانه دریافت کنند و تقویم کاری مجموعه خود را در هر لحظه و در هرکجا در دسترس داشته باشند. بدین ترتیب ثبت نوبت به صورت دستی کاملا حذف شده و برنامه‌های کاری خود را هوشمندانه مدیریت می‌کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی