کد: 13990622454729147

مجموعه سپناوب دوره آموزشی آنلاین آقای وبمستر (دیجیتال مارکتینگ) را برگزار می‌کند

ثبت نام دوره آموزشی آنلاین آقای وبمستر (دیجیتال مارکتینگ) شروع شد

کد: 13990622454729147

https://bit.ly/3mAj87d

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آنلاین آقای وبمستر (دیجیتال مارکتینگ)باحضور افراد جویای کار برگزار میشود.افرادی که به دنبال تخصص دیجیتال مارکتینگ هستند تادر شرکت های خصوصی مشغول کار شوند ویا در کسب و کار خود از این مهارت بهره ببرند.افرادی که به دنبال کسب تخصص هستند تا شغل پایداری را با توجه به شرایط کشور برای خود ایجاد کنند.

ثبت نام دوره آموزشی آنلاین آقای وبمستر (دیجیتال مارکتینگ) شروع شد
ثبت نام دوره آموزشی آنلاین آقای وبمستر (دیجیتال مارکتینگ) شروع شد

کرونا صاحبان کسب و کارهای سنتی را بیکار می کند، اما صاحبان کسب و کارهای اینترنتی استخدام می کنند!" امروزه شاهد این هستیم که کسب و کارها به سمت اینترنت هجوم آورده اند تا باعث بقای کسب و کار خود شوند

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، دوره آنلاین حرفه ای آقای وبمستر (دیجیتال مارکتینگ) با حضور افراد جویای کار برگزار می کند.

افرادی که به دنبال تخصص دیجیتال مارکتینگ هستند تا در شرکت های خصوصی مشغول کار شوند و یا در کسب و کار خود از این مهارت بهر ببرند.

افرادی که به دنبال کسب تخصص و حرفه هستند تا شغل پایداری را با توجه به وجود برخی شرایط کشور برای خود ایجاد کنند.

برگزاری دوره به میزبانی مجموعه سپناوب بصورت ویدیو و وبینارهای آخر هفته(دوره مجازی) توسط این مجموعه برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش صاحبان کسب و کار بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با برگزاری دوره جامع و غیرحضوری صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ، با ایجاد بسترهای مناسب در راستای کاهش بیکاری در کشور و متخصص شدن جوانان و از طرفی ارتقا کیفیت فعالان این حوزه مسیر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این حوزه در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: کرونا صاحبان کسب و کارهای سنتی را بیکار می کند، اما صاحبان کسب و کارهای اینترنتی استخدام می کنند!" امروزه شاهد این هستیم که به واسطه کرونا اکثر کسب و کارها به سمت اینترنت هجوم آورده اند تا باعث بقای کسب و کار خود شوند. این حجم از کسب و کارهای اینترنتی صد در صد متخصصین حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ را هم می طلبد. دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ یک پیکان دو سو به نفع مردم می باشد. از یک سو افراد بیکار علاقمند به این حوزه آموزش می بینند و صاحب تخصص در کشور می شوند و از طرفی همین متخصصین این حجم از کسب و کارهای اینترنتی را به سمت و سوی درستی هدایت خواهند کرد.

وی مدرس دوره آموزشی آنلاین آقای وبمستر (دیجیتال مارکتینگ) را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مهدی گلزاری از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

گفتنی است زمان پایان ثبت نام در دوره آموزشی آنلاین آقای وبمستر (دیجیتال مارکتینگ)، 30 آبان سال 1399 می باشد و شروع دوره 12 آذر همین سال است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند جهت بازدید کلیک کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com