اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906314566913815

ویژگی های آینه کنسول چوبی معرق

کد: 139906314566913815

https://bit.ly/3jO5ThA

، اصفهان , (اخبار رسمی): معرق کاری یکی از هنر های زیبایی است که ایرانیان از دیرباز از آن برای تزئینات استفاده می کردند. در معرق کاری روی چوب نقش های مختلفی کنده کاری می شود.

ویژگی های آینه کنسول چوبی معرق !!
ویژگی های آینه کنسول چوبی معرق

در کنسول های چوبی که از معرق کاری استفاده می شود ابتدا تکه های مختلف چوب باید با همدیگر تلفیق شوند.

در این هنر از تلفیق چوب ها با همدیگر و یا مواد دیگری مانند فلز، فیبر و خاتم استفاده می شود. طرح های بسیاری می توان با استفاده از این هنر به وجود آورد. معرق کاری از دوران سلجوقیان تاکنون رواج داشته است و طرفداران خاص خود را دارد. این هنر زیبا دقت و مهارت بالایی را می خواهد. علاوه بر اینکه از معرق کاری برای تزئین استفاده می شود، جنبه کاربردی نیز دارد.

در کنسول های چوبی که از معرق کاری استفاده می شود ابتدا تکه های مختلف چوب باید با همدیگر تلفیق شوند. بعد از این کار طرح ها و نقش های مختلف و زیبایی را می توان با آن ها به وجود آورد. رنگ هایی که در طرح های مختلف معرق کاری دیده می شود رنگ واقعی چوب هایی است که با یکدیگر تلفیق شده اند.

البته این مطلب ناگفته نماند که در طراحی چوب و معرق کاری از رنگ های مصنوعی برای بهتر جلوه دادن کار استفاده می شود. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به کار های منحصر به فرد و طبیعی علاقه دارید. کنسول های چوبی معرق کاری شده گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر از مدل های آینه کنسول و مشاهده لیست قیمت ها می توانید به سایت گروه آینه و دکوراتیو زجاجی سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی