اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144729010571

شرایط استخدام بانک پاسارگاد

کد: 139908144729010571

https://bit.ly/3n018Cx

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال شرایط استخدام در بانک پاسارگاد، مقدار معدل لازم و یا نحوه و زمان استخدام بانک هستید با این مطلب همراه باشید.

شرایط استخدام بانک پاسارگاد
شرایط و نحوه استخدام در بانک پاسارگاد

سرمایه انسانی با کارایی و تخصص مناسب از جمله مهمترین ارگان یک سازمان اس، که با دانش و تخصص خود می تواند در روند رو به رشد و ارائه خدمات سازمان یا موسسه تاثیر بسزایی داشته باشد.

یکی از شغل هایی که بخش اعظمی از اشخاص در پی آن هستند و به شدت در خبرنامه ها و رسانه ها در‌پی استخدام آن می گردند استخدام در بانک است. در این مطلب به تفصیل به استخدام بانک  پاسارگاد اشاره می شود. بانک ها مؤسسات مالی هستند که از نوع مؤسسات خدماتی ب شمار می آیند. مؤسسات خدماتی به ‌این معنی که بیشتر درگیر هزینه ها و درآمد هستند.


در ابتدا به توضیح مختصری درباره بانک پاسارگاد پرداخته می شود و بعد درباره شرایط استخدام آن بحث خواهد شد.

.
بانک پاسارگاد حاصل یک تفکر 8 ساله است که از سال 1376 توسط مدیران یا راهبران فکری آن پایه‌گذاری شده و از نیمه دوم سال 1383 گام‌های اجرایی برای تاسیس بانک برداشته شد. بانک پاسارگاد به موجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده است فعالیت خود را آغاز کرد که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال با پذیره‌نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 65.520 میلیارد ریال است.

پذیره نویسی بانک در 11 اَمرداد 1384 انجام، مجمع موسس در 5 شهریور 1384 برگزار، مجوز تاسیس در 13 شهریور 1384 و مجوز فعالیت بانک در 22 شهریور 1384 دریافت شد. نخستین شعبه بانک همزمان با میلاد فرخنده امام رضا (ع) در تاریخ 23 آذر 1384در شهر مشهد مقدس بطور رسمی گشایش یافت و آغاز به ارائه خدمت به هموطنان کرد. جامعه موسسان مشتمل بر یک مجموعه (دارایی اجتماعی، دارایی فنی، پشتیبان مالی) مرکب از 130نفر از انجمنهای علمی دانشگاه ها و آموزش عالی، 130هزار نفر از اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه و همچنین موسسه های اقتصادی و صندوق بازنشستگی، گروه صنعت، گروه پیمانکاران ، 160 نفر از انبوه سازان و سرمایه گذاران در بخش مسکن ، 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان هستند. تعداد سهامداران بانک 1/5 میلیون نفر و 338 شعبه بانک در تهران و شهرستان ها فعال است.


سرمایه انسانی با کارایی و تخصص مناسب از جمله مهمترین ارگان یک سازمان می باشد، که با دانش و تخصص خود می تواند در روند رو به رشد و ارائه خدمات سازمان یا موسسه تاثیر به سزایی داشته باشد.بانک پاسارگاد در جهت ارائه خدمات نوین بانکی در راستای بانکداری اسلامی، با استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه گامی نو برداشته و در هزاره سوم با بکارگیری دانش و فن آوری روز آماده ارائه انواع خدمات بانکی در جهت رفاه مشتریان و رشد اقتصادی این مرز و بوم است.


برای قبولی در بانک پاسارگاد، باید معدل و شرایط استخدام بانک پاسارگاد در سال 99 بدانید اما علاوه بر شرط معدل کارمند باید یک سری ویژگی های شخصیتی هم داشته باشد از جمله:

  • مهارت های ارتباطی خوب: از آنجا که کارمند بانک به طور مرتب با مشتریان بانک سرو کار دارد، باید ضمن حفظ احترام آنها بتواند ارتباط خوب و مناسبی برقرار کرده و نیازهای آنها را به درستی تشخیص دهد.
  • دقت و تمرکز: وظایف کارمند بانک بسیار حساس است. اگر دقت و تمرکز کافی نداشته باشد، کوچکترین اشتباه می تواند منجر به کسری صندوق حتی در مبالغ زیاد، برداشت یا واریز پول به حساب فرد دیگری غیر از صاحب حساب اصلی، عدم احراز هویت صحیح مشتری و متعاقب آن شاید برداشت غیر مجاز پول از حساب و... بشود.
  • آگاهی از قوانین مالی و بانکی: کارمند بانک باید با جدید ترین قوانین و دستورالعمل های بانکی و مالی آشنا بوده و به روز باشد تا به خوبی از آنها در کار خود استفاده کند.
  • مهارت ریاضیات و محاسبه: یکی از ارکان اصلی شغل کارمند بانک، محاسبه است. البته بیشتر محاسبات در سیستم های کامپیوتری بانکی انجام می گیرد ولی هنوز در بسیاری مواقع لازم است کارمند بانک با سرعت عمل خوبی یک سری محاسبات انجام دهد.
  • همکاری و هماهنگی با سایر کارکنان: در طول یک روز کاری در بانک، همه کارمندان بانک و مسئولان شعبه با هم در ارتباط بوده و همکاری می کنند. به عنوان مثال تایید بسیاری از اسناد و مدارک باید توسط معاون یا رئیس بانک انجام شود و یا اینکه کارمندان بانک باید وجوه مورد نیاز خود را از رئیس صندوق دریافت کنند.
  • مهارت کار با کامپیوتر و آشنایی با فناوری اطلاعات: امروزه کلیه سیستم های بانکی مکانیزه شده و بانکداری الکترونیکی بسیار رایج شده است. بنابراین کارمند بانک باید مهارت کافی در استفاده از کامپیوتر داشته و با آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات در حوزه بانکی آشنا باشد.

اگر شرایط لازم را برای استخدام در بانک پاسارگاد دارید از زمان و نحوه استخدام بانک پاسارگاد در سال 99 مطلع شوید.  


و در آخر
کارمند بانک بودن مزایا و معایبی خواهد داشت که  اکثر قریب به اتفاق پرسنل بانک پس از اینکه دوره بازنشستگی آن‌ها فرا می‌رسد به بیکاری برخورد می کنند و کل مزایایی که در طول عمل از بانک اخذ می کنند به جهت بازنشستگی جدا شده و صرفا یک حقوق و دستمزد مبنا اخذ می کنند؛ بدین ترتیب در دوران بازنشستگی به جهت اینکه از حسابداری تماما فاصله گرفته و صرفا حسابداری بانک ها را تسلط دارند می باید که به جاهایی مراجعه کنند که حسابداری مرتبط با بانک ها در آنجا ارائه می شود و نمی توانند در موسسات دیگر مشغول کار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه