اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908174734113815

ترفندهای نصب آینه دکوراتیو جورچینی

کد: 139908174734113815

https://bit.ly/35wqguK

، اصفهان , (اخبار رسمی): آینه دکوراتیو دو نوع هستند که یک مدل از آن ها به سادگی و توسط خود فرد بر روی دیوار قابل سوار شدن است اما نوع دیگری از آینه دکوراتیو وجود دارد که به صورت جورچین بوده و اجرا آن روی دیوار به علت حساسیت هایی که دارد کار متخصص آینه کاری است.

ترفندهای نصب آینه دکوراتیو جورچینی
ترفندهای نصب آینه دکوراتیو جورچینی

در مرحله اول و پیش از هر اقدامی باید الگو چیدمان آینه دکوراتیو بر روی دیوار را داشته باشید. بخش های کناری دیوار معمولا به وسیله آینه های از وسط برش خورده پر می شوند بنابراین باید تعداد دقیق این آینه ها را داشته باشید تا در حین نصب آینه دکوراتیو آینه کم نیاورید. 

نکته: برای سفارش آینه دکوراتیو از فروشگاه های تخصصی آینه خرید را انجام دهید زیرا برش یکسان آینه های دکوراتیو اساسی ترین اصل در نصب آینه دکوراتیو محسوب می شود. اگر برش آینه ها یک شکل و یک اندازه نباشد، نصب منظم آن ها روی دیوار غیر ممکن است.

در مرحله دوم از نصب آینه دکوراتیو باید آینه ها را به دقت و با حساسیت از جعبه خارج کرده به طوری که کنار آینه برش ها (قطعاتی از آینه که کنار آن ها برش داده شده است) سالم بماند.

در مرحله سوم برای نصب آینه دکوراتیو باید از چسب های مخصوص آینه استفاده کنید. چسب هایی در بازار با نام چسب سیلیکونی وجود دارد که به مرور زمان باعث خوردگی جیوه پشت آینه شده و از کیفیت و زیبایی آینه می کاهد. 

از گوشه ای ترین قسمتی که می خواهید آینه دکوراتیو را بچسبانید، شروع کنید. پشت هر قسمت از آینه دکوراتیو را از هر گوشه چسب بزنید. به یاد داشته باشید حتما چسب را پشت قطعات آینه بزنید. بسته به این که هر قطعه آینه چقدر بزرگ باشد می توانید مقدار چسب را بیشتر کنید. 

در مرحله پنجم کمی روی هر قطعه آینه ای که می چسبانید را فشار دهید و مطمئن شوید که آینه کامل روی سطح قرار گرفته است. و بعد به سراغ قطعه دوم بروید.


نکات نصب آینه دکوراتیو

  • اگر دیواری که قصد نصب آینه دکوراتیو بر روی آن را دارید نا هموار است و صاف نیست به راحتی از آن نگذرید چون بعد از نصب متوجه ظاهر نا صاف آینه ها می شوید. ابتدا سطح را کاملا صاف و یک دست کرده و سپس آینه را بچسبانید. 
  • نصب آینه دکوراتیو کار چندان آسانی نیست و بهتر است کار را به کاردان بسپارید. 
  • قبل از سفارش آینه دکوراتیو حتما مدل های مختلفی که در طراحی منزل قابل اجرا است را مشاهده کنید و از یک طراح داخلی کمک بگیرید تا بهترین و مناسب ترین نوع آینه را انتخاب کنید.
  • آینه ها در رنگ های مختلف قابل عرضه هستند که از لحاظ قیمتی تفاوت اندکی بین آن ها وجود دارد بنابراین حتما در سفارش آینه به این نکته توجه کنید.
  • هزینه نصب آینه دکوراتیو به صورت هر متر مربع محاسبه می شود که در مدل های مختلف امکان وجود تفاوت قیمت وجود دارد.
  • از محلی که می خواهید آینه دکوراتیو در آن نصب شود اطمینان حاصل کنید زیرا بعد از نصب امکان جا به جایی آن وجود ندارد و مستلزم صرف هزینه است.

علاقمندان برای آموزش نصب آینه دکوراتیو به سایت گروه آینه و دکوراسیون زجاجی مراجعه نمایند

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل