اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908184737313815

ایده های جذاب برای داشتن زیباترین طراحی منزل

کد: 139908184737313815

https://bit.ly/35teUrp

، اصفهان , (اخبار رسمی): طراحی منزل فراتر از خانه ای با مبلمان و تجهیزات شیک است. هدف از طراحی داخلی یک خانه؛ ایجاد فضایی بزرگ ،کارآمد ،دلنشین و مطابق با شخصیت و سلیقه اشخاص می باشد. می توان گفت در صورتی که این طراحی به شکل اصولی انجام نشود،ممکن است یک فضای بزرگ،کوچک به نظر برسد ویا زیباترین وسایل بطور کلی ازدیدپنهان بماند

ایده های جذاب برای داشتن زیباترین طراحی منزل
ایده های جذاب برای داشتن زیباترین طراحی منزل

چوب بهترین متریال برای طراحی منزل است .

بهره گیری از رنگ های مناسب و ایجاد هارمونی، تنها بخشی از طراحی منزل است. در ادامه جذاب ترین ایده های طراحی را که طراحان و شرکت های دکوراسیون از آن ها استفاده می کنند، مطرح می نماییم.

  • طراحی قفسه های دکوری

قفسه های دکوری نباید شلوغ باشند. از اشیا تزئینی با رنگ های متناسب استفاده نمایید تا هارمونی ایجاد گردد. علاوه بر این از گروهی از اشیا به تعداد فرد بهره ببرید. از کتاب ها به عنوان اشیا تزئینی استفاده کنید و آن ها را در دسته های افقی و عمودی قرار بدهید. بهترین ترکیب برای دکوراسیون قفسه شامل؛ دو سوم کتاب و یک سوم اشیا تزئینی است. از گیاهان و گل های طبیعی نیز حتما بهره ببرید.

  • دیوار پوش و یا پانل های دیواری

دیوارپوش های چوبی به خانه شما هویت و سرزندگی می بخشد. در صورتی که علاقه مند به سبک های معاصر برای طراحی منزل هستید و بودجه تان اجازه می دهد، حتما از پنل های دیواری استفاده کنید. برای علاقه مندان به سبک روستیک نیز پانل هایی که فاق و زبانه می شوند و طرح چوب دارند، حس گرمی و راحتی را به خانه می بخشد.

  • نور طبیعی را در خانه جاری کنید

    نور مصنوعی هرگز جایگزین مناسبی برای نور طبیعی نمی شود. نور طبیعی علاوه بر اینکه برای سلامتی مفید است، موجب می شود که رنگ های بکار رفته در دکوراسیون جلوه بهتری داشته باشند. اتاق های جنوبی بهترین بهره را از نور طبیعی می برند، در حالیکه اتاق های شمالی تاریک تر بنظر می رسد. بنابراین رنگ دیوار در اتاق های جنوبی و شمالی به یک شکل نمایان نمی شود.

  • چوب بهترین متریال برای طراحی منزل

    چوب همواره حس گرمی به محیط می بخشد و با اکثر سبک ها و طراحی ها همخوانی دارد. علاوه بر مبلمان و لوازمی که ساختار چوبی دارند، دیوارهای سه بعدی چوبی ( دیوار پوش چوبی ) و درب های چوبی نیز گزینه های خوبی هستند.

جهت مطالعه دیگر نکات برای جذاب کردن منزل تان به این لینک مراجعه نمایید *

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل