اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908224746315231

با هدف خدمات رسانی به مردم شریف تهران انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت خدمات فنی تهران سماء 

کد: 139908224746315231

https://bit.ly/3lBP8XE

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید خدمات فنی تهران سماء از  آبان ماه سال جاری به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت لوله بازکنی تهران سماء 
لوله بازکنی تهران سما

در به روزرسانی وبسایت، بخش‌های رفع نم و رطوبت ساختمان به فهرست وبسایت اضافه و امکان استفاده از خدمات رفع نم و رطوبت ساختمان در تهران و حومه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی برای مخاطبان میسر شده است.

به گزارش روابط عمومی خدمات فنی تهران سماء، وبسایت این شرکت فعال در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه از تاریخ آبان ماه سال جاری بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://lolebazkonitehran.com/ در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های رفع نم و رطوبت ساختمان به فهرست وبسایت اضافه و امکان استفاده از خدمات رفع نم و رطوبت ساختمان در تهران و حومه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی برای مخاطبان میسر شده است.
مسئول و  مدیرعامل  خدمات فنی تهران سماء با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: خدمات رسانی به مردم شریف تهران از مهم ترین اهداف این مجموعه میباشد.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه بهترین سرویس به صورت تضمینی و فوری به مشتریان خود هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با اضافه شدن خدمات و بالا رفتن مناطق تحت پوشش، رونمایی شد.

شماره تلفن شرکت: 09128898013

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی تهران سماء

خدمات فنی سماء یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران است و بیش از 30 سال است که در حال خدمات رسانی به مردم شریف تهران گام برمی دارد. خدمات فنی سماء از گذشته تا کنون در بسیاری از پروژه های ملی همچون مترو تهران همکاری داشته و با بسیاری از هتل ها، کارخانه ها، مجتمع های مسکونی و اداری قرارداد همکاری طولانی مدت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]