اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209117709915231
در دسترس نیست

نشتی یابی لوله آب و فاضلاب با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تمام مناطق تهران

کد: 140209117709915231

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت های لوله بازکنی که به دستگاه های جدید مجهز هستند تا حد زیادی می توانند بدون تخریب محل ترکیدگی لوله ها را شناسایی کنند

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تمام مناطق تهران
تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تمام مناطق تهران

دستگاه نشتی یاب لوله های آب و فاضلاب به شیوه های گوناگونی عمل می کند و هر یک از دقت متفاوتی برخوردار هستند. از پرکاربردترین این روش ها می توان به استفاده از امواج صوتی اشاره کرد.

ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در ساختمان های قدیمی به وفور رخ می دهد و مشکلات متعددی از قبیل ایجاد نم و رطوبت در سقف، کف و دیوارها را به همراه دارد. در روزهای سرد سال نیز ترکیدگی لوله ها افزایش زیادی پیدا می کند. در شرایطی که لوله ها روکار هستند براحتی می توان محل دقیق ترکیدگی را شناسایی و تعمیر کرد، اما برای لوله های توکار چالش های زیادی وجود دارد. در گذشته تنها راهکار تخریب بخش های مختلف سقف یا کف و دیوار بود اما در حال حاضر با دستگاه این کار با دقت بالایی انجام می شود.

تشخیص ترکیدگی لوله بدون تخریب

لوله های آب و فاضلاب در ساختمان های جدید همگی توکار هستند و محل عبور آنها براحتی قابل تشخیص نیست. بعد از ترکیدگی لوله ها رنگ دیوار تغییر و سقف تغییر یافته و هزینه های مصرف آب افزایش پیدا می کند. یکی از شعارهای تبلیغاتی گسترده در این زمینه، تشخیص ترکیدگی لوله بدون تخریب است. آیا چنین چیزی برای لوله های توکار امکان پذیر است و حقیقت دارد؟

شرکت های لوله بازکنی که به دستگاه های جدید مجهز هستند تا حد زیادی می توانند بدون تخریب محل ترکیدگی لوله ها را شناسایی کنند. این شرکت ها از امواج صوتی برای شناسایی محل نشت آب استفاده می کنند که دقت بسیار بالایی دارند. اما توجه داشته باشید که بعد از شناسایی محل ترکیدگی لوله، تعمیر و ترمیم آن بدون تخریب امکان پذیر نیست. بعد از شناسایی محل ترکیدگی، همان نقطه باید تخریب شود تا به لوله دسترسی پیدا کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

دستگاه نشتی یاب لوله های آب و فاضلاب به شیوه های گوناگونی عمل می کند و هر یک از دقت متفاوتی برخوردار هستند. از پرکاربردترین این روش ها می توان به استفاده از امواج صوتی اشاره کرد. لوله بازکن دستگاه را در بخش های مختلف که احتمال نشتی و ترکیدگی لوله وجود دارد قرار می دهد. این دستگاه به شدت به صوت حساس بوده و صدای ریزش قطرات آب را براحتی شناسایی می کند.

مزایای نشتی یابی لوله با دستگاه

دستگاه های مورد استفاده برای نشتی یابی دقت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل استفاده از آنها مزایای زیادی از قبیل موارد زیر را به همراه دارد:

  • کاهش تخریب به دلیل شناسایی محل دقیق ترکیدگی
  • جلوگیری از ایجاد نم و رطوبت با تشخیص سریع محل ترکیدگی
  • کاهش آلودگی ساختمان با شناسایی سریع محل ترکیدگی لوله

نشتی یابی لوله در غرب تهران

شرکت لوله بازکنی تهران سماء خدمات نشتی یابی لوله های آب و فاضلاب را در تمام محله های غرب تهران با دستگاه پیشرفته ارائه می دهد. این خدمات به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل سال ارائه شده و همگی دارای تضمین هستند. مهارت بالا و پیشرفته بودن تجهیزات مورد استفاده در روند نشتی یابی لوله ها باعث شده است تا این خدمات همگی دارای تضمین کیفیت باشند.

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران در محله های زیر ارائه می شود:

ستارخان، مرزداران، شهرک غرب، سعادت آباد، آریاشهر، جنت آباد، گیشا، چیتگر، آزادی، گیشا، پونک، فردوس، شهر زیبا، طرشت، کن، شهران، اکباتان، فرحزاد، حصارک، دهکده المپیک، تهرانسر

نشتی یابی لوله در شرق تهران

یکی از نکات بسیار مهم در تشخیص ترکیدگی لوله، سرعت بالا برای شناسایی و ترمیم است. چون نشت آب و فاضلاب از لوله ها با سرعت بسیار زیاد نم و رطوبت را روی سطح ایجاد می کند و باعث تغییر رنگ خواهد شد. علاوه براین، بوی بسیار بد و زننده در محیط ایجاد شده و اگر به آن توجه نشود در نهایت تخریب دیوار و سقف را نیز به همراه خواهد داشت.

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، نشتی یابی شوفاژ و غیره در شرق تهران به صورت شبانه روزی انجام می شود. به محض تماس مشتری لوله بازکن های تهران سماء حداکثر بعد از نیم ساعت با دستگاه های پیشرفته به محل اعزام می شوند. این خدمات در محله های زیر در دسترس است:

اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی، شهرک شهید هاشمی نژاد، شهرک مسعودیه، فرجام، قنات کوثر، مجیدیه، محلات، مسگرآباد، مشیریه، مصلی، میدان امام حسین، نارمک

نشتی یابی لوله در شمال تهران

ترکیدگی لوله ها و نشتی آب و فاضلاب تا حد زیادی به کیفیت لوله و تاسیسات و رعایت استانداردها در لوله کشی مرتبط است. با توجه به اینکه در ساختمان های قدیمی از لوله ها به مرور کیفیت خود را از دست داده اند، به وفور دچار نشتی می شوند. متاسفانه این مشکل حتی در ساختمان های جدید نیز وجود دارد و نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

تیم تهران سماء به اهمیت شناسایی سریع محل ترکیدگی لوله ها و نشتی یابی آنها کاملا واقف است و به همین دلیل گروهی از افراد متخصص این حوزه را در محله های مختلف شمال تهران مستقر کرده است. این تیم همگی به دستگاه های پیشرفته مجهز بوده و بلافاصله به محل اعزام می شوند. به دلیل مهارت بالای این تیم، تا حد امکان از تخریب جلوگیری شده و تنها محل دقیق ترکیدگی لوله کنده کاری و بعد از ترمیم لوله مجدد تعمیر می شود.

خدمات نشتی یابی لوله در شمال تهران در اختیاریه، ونک، نیایش، نیاوران، لویزان، کامرانیه، قیطریه، شیان، ده ونک، درکه، دارآباد، جمشیدیه، توانیر، بلوار اندرزگو، الهیه، آرارات، سئول، دزاشیب، دربند، خیابان آفریقا، جماران، تجریش، اوین، اقدسیه، سوهانک، دروس، داوودیه، چیذر، جاده لشگرک، پاسداران، امانیه، ازگل، آجوادنیه ارائه می شود.

نشتی یابی لوله در جنوب تهران

خدمات نشتی یابی لوله در جنوب تهران با دستگاه های پیشرفته، قیمت مناسب، کیفیت تضمین شده به صورت شبانه روزی و فوری در محل های زیر ارائه می شود:

شهرری، نازی آباد، خانی آباد، سیزده آبان، تقی آباد، سه راه ورامین، امام زاده ابوالحسن، صالح آباد، زمزم، شوش، مولوی، کیانشهر، دولت آباد، خزانه، میدان بهشت، چهارصد دستگاه، جوادیه، نواب، افسریه، لاله زار، بازار، فلاح، یاخچی آباد، میدان محمدیه، دروازه غار، شاپور، مسعودیه، سیروس، یافت آباد، اتابک، آذری،خراسان، امین حضور

برای استفاده از این خدمات در هر نقطه از تهران که حضور دارید می توانید با شماره تلفن های – 09128898013 – 09127762848 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی تهران سماء

خدمات فنی سماء یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران است و بیش از 30 سال است که در حال خدمات رسانی به مردم شریف تهران گام برمی دارد. خدمات فنی سماء از گذشته تا کنون در بسیاری از پروژه های ملی همچون مترو تهران همکاری داشته و با بسیاری از هتل ها، کارخانه ها، مجتمع های مسکونی و اداری قرارداد همکاری طولانی مدت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید