اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208177674215231
در دسترس نیست

افتادن انگشتر طلا در چاه توالت

افتادن انگشتر طلا در چاه توالت؛ روش درآوردن طلا از دستشویی

کد: 140208177674215231

، تهران , (اخبار رسمی): پیشنهاد می کنیم اگر در زمینه بیرون آوردن انگشتر از لوله فاضلاب مهارت ندارید، با شرکت لوله بازکنی در تهران یا شهر محل سکونت خود تماس بگیرید

افتادن انگشتر طلا در چاه توالت؛ روش درآوردن طلا از دستشویی
افتادن انگشتر طلا در چاه توالت؛ روش درآوردن طلا از دستشویی

پیشنهاد می کنیم اگر در زمینه بیرون آوردن انگشتر از لوله فاضلاب مهارت ندارید، با شرکت لوله بازکنی در تهران یا شهر محل سکونت خود تماس بگیرید

افتادن انگشتر طلا در چاه توالت یکی از اتفاقات بدی است که برای هر شخص ممکن است رخ دهد. علاوه بر ارزش مادی، ممکن است این انگشتر حلقه ازدواج باشد و به همین خاطر ارزش آن چند برابر خواهد شد. در ادامه نکات مهم بعد از افتادن انگشتر در دستشویی و نحوه درآوردن آن را ارائه خواهیم داد.

بعد از افتادن انگشتر در چاه توالت چیکار کنیم؟

همیشه توصیه می کنیم که قبل از رفتن به سرویس بهداشتی تا حد امکان اشیای قیمتی خود را در جای امن و مناسب قرار دهید. اما اگر به هر دلیل انگشتر طلا در چاه توالت افتاد چند نکته را حتما مد نظر قرار دهید:

  • خونسردی خود را ابتدا حفظ کنید
  • به هیچ عنوان سیفون توالت را نکشید
  • تا بیرون آوردن انگشتر از چاه نباید از دستشویی استفاده کنید و آب داخل لوله شود
  • اگر انگشتر در توالت فرنگی افتاده باشد و با چشم براحتی آن را میبیند، بسیار آهسته با دست یا قلاب آن را به بیرون بکشید. در غیر این صورت از روش هایی که در ادامه بررسی میشوند می توانید استفاده کنید.
  • قبل از معرفی روش های مناسب برای بیرون آوردن انگشتر از لوله فاضلاب پیشنهاد می کنیم اگر در این زمینه مهارت ندارید، با شرکت لوله بازکنی در تهران یا شهر محل سکونت خود تماس بگیرید.

روش درآوردن انگشتر از چاه توالت
چند راهکار در این شرایط وجود دارد که عبارتند از:

درآوردن انگشتر از دستشویی با دست

این روش نیاز به دقت زیادی دارد و تا حد امکان توسط افرادی باید انجام شود که دستان ظریف و لاغری دارند. با توجه به اینکه توالت فرنگی است یا ایرانی کمی نحوه انجام کار متفاوت است. در شرایطی که توالت ایرانی است به صورت زیر عمل کنید:
ابتدا تا حد امکان مواد و آب تجمع یافته در سیفون توالت را تخلیه کنید. برای اینکار می توانید از ظرف یا دستمال استفاده کنید.
سپس دست را بسیار آهسته داخل چاه توالت ببرید و تمام بخش های شترگلو را بررسی کنید.
بعد از پیدا کردن انگشتر آن را به بیرون بکشید و کاملا شستشو دهید و در نهایت ضدعفونی کنید
اگر توالت فرنگی است کار برایتان آسان تر خواهد شد. برای این منظور می توانید به صورت زیر عمل کنید:
دستکش دست کنید و دست را داخل کاسه توالت ببرید
بسیار آهسته تمام بخش های انتهای کاسه را جستجو کنید و به هیچ عنوان دست را با سرعت به جهت مختلف حرکت ندهید. چون ممکن است انگشتر را به سمت لوله فاضلاب هدایت کنید.
بعد از پیدا کردن انگشتر بسیار آهسته آن را خارج کنید و شستشو دهید.
درآوردن طلا از چاه با قلاب
یکی دیگر از روش های مناسب برای بیرون آوردن اشیای قیمتی از چاه فاضلاب، استفاده از قلاب فلزی است. برای اینکار به یک عدد چوب لباسی فلزی احتیاج دارید تا کاملا آن را صاف کنید. سپس یک سمت آن را کمی خمیده کنید تا شبیه به قلاب شود.
این روش برای زمانی مناسب است که بعد از افتادن طلا در چاه فاضلاب آب وارد لوله ها نکرده باشید. قلاب را آهسته داخل لوله کنید تا به انگشتر برخورد کند. سپس سر قلاب را به داخل انگشتر ببرید و آن را به بیرون بکشید.
از چنگک فاضلاب استفاده کنید
چنگک لوله بازکنی یکی دیگر از گزینه های مناسب در این شرایط است. سر این چنگک ها را می توانید از روی دسته کنترل و باز و بسته کنید.
چنگک را داخل لوله فاضلاب کنید و بعد از پیدا کردن انگشتر، آن را به بیرون بکشید.
توالت فرنگی را از جای خود جدا کنید
در برخی از شرایط چاره ای جز جدا کردن توالت فرنگی از روی زمین نیست. ابتدا چسب اطراف کاسه توالت را با ابزار باز کنید. سپس کاسه را از جای خود خارج کنید. در این شرایط به داخل لوله توالت راحت تر دسترسی پیدا می کنید و می توانید انگشتر را از آن خارج کنید.
از جاروبرقی استفاده کنید
ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که جاروبرقی های منزل برای ان کار مناسب نمی باشند. جاروبرقی مخصوص مکش آب لازم است تا محتویات داخل لوله توالت را جمع آوری کند. در این شرایط اگر انگشتر هنوز به داخل لوله فاضلاب وارد نشده باشد به سمت جارو هدایت می شود.
افتادن انگشتر طلا در چاه حمام
با توجه به اینکه چاه حمام لوله باریک تری دارد، درآوردن طلا از آن سخت و پیچیده است. پیشنهاد می کنیم بلافاصله بعد از افتادن انگشتر در چاه حمام شیر آب را ببندید و از ورود آب به داخل لوله جلوگیری کنید. سپس بدون هیچ اقدام با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید.
تماس با شرکت لوله بازکنی
با توجه به ارزش مادی و معنوی زیاد انگشتر طلا، بهتر است تا حد امکان برای خارج کردن آن از لوله و پاه فاضلاب ریسک نکنید. بهترین انتخاب در این شرایط تماس با تیم های لوله بازکنی است. چون این افراد مهارت و تجربه بالایی در این زمینه داشته و با ابزارهای حرفه ای در کوتاه ترین زمان طلا را از توالت بیرون می آورند. تیم لوله بازکنی تهران سماء یکی از مراکز شناخته شده در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران است که این خدمات را با دقت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09127762848 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی تهران سماء

خدمات فنی سماء یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران است و بیش از 30 سال است که در حال خدمات رسانی به مردم شریف تهران گام برمی دارد. خدمات فنی سماء از گذشته تا کنون در بسیاری از پروژه های ملی همچون مترو تهران همکاری داشته و با بسیاری از هتل ها، کارخانه ها، مجتمع های مسکونی و اداری قرارداد همکاری طولانی مدت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان