اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908294759415489

چگونگی استقرار CRM مایکروسافت در همراه مکانیک

کد: 139908294759415489

https://bit.ly/396vQGt

، (اخبار رسمی): امروزه نرم افزارهایی که در زمینه ی CRM مایکروسافت فعالیت دارند در مجموعه های مختلف از توجه ویژه ای برخوردار هستند. مجموعه ی همراه مکانیک یکی از صدها مجموعه ای است که CRM مایکروسافت شرکت پرنیان پردازش پارس را در سازمان خود مستقر کرده و در حال حاضر از آن بهره برداری می کند.

چگونگی استقرار CRM مایکروسافت در همراه مکانیک
چگونگی استقرار CRM مایکروسافت در همراه مکانیک

CRM مایکروسافت در همراه مکانیک چگونه کار می‏کند؟

برای رسیدن به پاسخ پرسش بالا، ابتدا لازم است با فرآیند مجموعه‏‌ی همراه مکانیک آشنا شوید. همراه مکانیک به طور کلی در سه حوزه‏‌ی اصلی خرید، فروش و کارشناسی خودرو فعالیت می‌‏کند. کارشناسی خودرو نیز شامل کارشناسی فنی و قیمت‏‌گذاری می‏‌شود. این خودروها غالبا بر اساس قیمت کارشناسی شده به فروش می‏‌رسند و در نهایت پس از ثبت نهایی قیمت و مشخصات خودرو قابل فروش، در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک به ثبت می‌‏رسد.

همراه مکانیک برای درخواست‏‌های خرید خودرو نیز قابلیت‏‌هایی دارد. خریدار می‏‌تواند مشخصات خودروی مدنظر خود را جستجو کرده و این نرم افزار خودروهایی با ویژگی‏‌های جستجو شده را هم از نمایشگاه آنلاین و هم از سایر منابع در دسترس خود برای مشتری به فروش می‌‏رساند.

در ارائه‌‏ی خدمات به مشتری توسط تیم همراه مکانیک نرم‌افزار CRM نقش پررنگی دارد. بدین صورت که در ابتدا نیاز مشتری به عنوان یک سرنخ وارد سیستم می‏‌شود. سپس پس از پردازش‌‏های بسیار بر روی این سرنخ، درخواست کارشناسی و تعیین قیمت در CRM بر روی آن ثبت می‏‌گردد. این درخواست کارشناسی و قیمت‏گذاری به صورت یک فعالیت که در اصطلاح به آن اپویمنت نیز گفته می‏‌شود  به شکل داینامیک به وسیله‌‏ی کارشناسان متخصص پیگیری می‌‏شود.

نکته‏‌ی قابل توجه این است که CRM همراه مکانیک با نرم‌‏افزاری به نام "کارشناسان حضوری" یکپارچه شده و فرم‌‏ها به صورت آنلاین از طریق این اپلیکیشن برای کارشناسان ارسال می‌‏شود. کارشناس مربوطه پس از دریافت فرم به آدرس مشتری مراجعه می‏‌کند. پس از پر شدن فیلدهای چک لیست فنی که در CRM ایجاد شده است؛ سرنخ‏‌های موجود توسط کارشناس به یکی از دو پرونده‏‌ی خرید یا فروش تبدیل می‏‌شود و در نهایت با مطابقت درخواست‏‌های خرید و فروش، محصول که همان خودرو است، در اختیار خریدار و یا فروشنده قرار می‌‏گیرد.

سطح همکاری مجموعه‏‌ی پرنیان با استارتاپ همراه مکانیک:

مجموعه‏‌ی همراه مکانیک تصمیم گرفت تا در سال 1397 داینامیکس CRM را برای استارتاپ خود راه‌‏اندازی نماید. با توجه به این که استارتاپ‌‏هایی چون همراه مکانیک نیازمند هماهنگی با سلایق مشتریان خود هستند نیازمند بستری انعطاف‌‏پذیر همچون داینامیکس بوده و بنابراین در سال 1397 قراردادی میان شرکت پرنیان پردازش پارس و همراه مکانیک منعقد گردید.

همکاری مجموعه‏‌ی پرنیان و همراه مکانیک در سطوح مختلف قابل بررسی است. برای مثال در حوزه‏‌ی معماری فنی نرم‌‏افزار مجموعه‏‌ی پرنیان است که به دلیل تخصص و مهارت قابل قبول خود توانسته است این بخش را به طور کامل پشتیبانی نماید.

در حوزه‏ی توسعه‏‌ی رابط‏‌های کاربری نیز فرآیندهای اصلی توسط تیم پرنیان به انجام رسیده است. اما در حیطه‏‌ی شخصی سازی فرم‌‏ها، گردش کارها، گزارشات و به طور کلی راهبری سیستم می‌‏توان گفت کار اصلی برعهدهی تیم داخلی همراه مکانیک بوده است و این شرکت از تجربه و راهنمایی‏‌های مجموعه‏‌ی پرنیان استفاده نموده است.

همراه مکانیک و نرم‌‏افزارهای یکپارچه سازی شده

همراه مکانیک برای رسیدن به تمام اهداف از پیش تعیین شده‏‌ی خود با نرم‌‏افزارهای متنوعی یکپارچه سازی شده است. به طور مثال، برای انتقال اطلاعات کارشناسان میدانی سطح شهر به CRM مایکروسافت وب اپلیکیشنی که در همراه مکانیک تولید شده است از ابتدا با نرم افزار CRM مایکروسافت به صورت یکپارچه طراحی شده است. به غیر از آن وب سایت همراه مکانیک و اپلیکیشن موبایل مشتریان و وب سایت‌‏های هم حوزه‏ با همراه مکانیک چون شیپور و خودرو بانک از طریق API با CRM مایکروسافت یکپارچه شده است. علاوه بر این، نرم‌‏افزار مالی هوفر نیز که محصول مجموعه‌‏ی پرنیان است از پایه با CRM مایکروسافت یکپارچه طراحی گردیده است.

همراه مکانیک مدرن یا سنتی؟

جالب است بدانید در حال حاضر بیشتر بخش‏های مجموعه‏‌ی همراه مکانیک با استفاده از CRM مایکروسافت پرنیان مدرنیزه شده است. در واقع به جرات می‌‏توان گفت تمام تیم‌‏های مستقر در همراه مکانیک به نوعی با CRM مایکروسافت درگیر هستند. واحدهایی چون واحد تامین، واحد نمایشگاه، کارشناسی و... با CRM مایکروسافت مشغول به کار هستند و شاید به جز واحد اداری و آی تی که به صورت مستقل و ستادی مشغول کار هستند؛ نتوان واحد دیگری را در مجموعه‏‌ی همراه مکانیک پیدا کرد که CRM مایکروسافت در آن مستقر نشده باشد. باید توجه داشت که فرهنگ سازمانی استقرار CRM مایکروسافت در یک مجموعه باید به گونه‏ای باشد که تیم‌‏های آن مجموعه بدانند هیچ پایانی برای استفاده از CRM وجود ندارد. عملیات بهسازی CRM نیازمند یک تلاش شبانه روزی است و تا زمانی که سازمان مورد نظر پابرجا باشد و به پویایی و حیات خود ادامه دهد CRM نیز نیازمند مراقبت خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ