اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909014762613815

آینه کاری ستون چه کاربردی دارد و چگونه نصب می شود؟

کد: 139909014762613815

https://bit.ly/3lSoQ3K

، اصفهان , (اخبار رسمی): شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خانه ای بسیار خوشتان بیاید اما ستون های خانه شما را در خرید مردد کند. البته حق هم دارید اما چه می توان کرد که چاره ای نیست خانه باید ستون داشته باشد و نمی توان آن ها را حذف کرد اما می توان آن ها را زیبا تر کرد.

آینه کاری ستون چه کاربردی دارد و چگونه نصب می شود؟
آینه کاری ستون چه کاربردی دارد و چگونه نصب می شود؟

در نمای کلاسیک خانه ها، گچ کاری ستون، این عضو نه چندان دلچسب خانه را قابل تحمل می کرد اما همچنان ستون باقی می ماند، ولی خوشبختانه با آینه کاری ستون می توانید این جز خانه را به دوست داشتنی ترین بخش تبدیل کنید. آینه کاری ستون در طرح های مختلفی انجام می شود. شما می توانید تمام ستون را با آینه دلخواه خودتان بپوشانید یا با یک طرح خاص آن را زینت دهید. آینه کاری ستون، می تواند فضای خانه را شیک تر کرده و تلاءلو نور را در خانه شما جاری سازد. 

در برخی خانه ها ستون هایی وجود دارد که اعضا خانه آن را به چشم یک قسمت اضافه می نگرند اما چاره ای ندارند جز آن که با آن کنار بیایند. آینه کاری ستون برای روح بخشی به این قسمت از خانه یا فضاهای اداری به وجود آمده که جلوه ای زیبا به محیط می بخشد و نه تنها افراد دیگر به آن بد بین نیستند بلکه بسیار هم آن را دوست دارند. اگر شما هم از جلوه بی روح ستون های خانه تان خسته شده اید وقت آن است که با یک آینه کاری ستون شیک، حال خانه تان را خوب کنید.

قیمت آینه کاری ستون به صورت کامل از 400 هزار تومان برای هر متر مربع تا 600 هزار تومان متغیر است. البته رنگ آینه نیز عامل بی تاثیری در قیمت گذاری نیست. هزینه نصب هر متر مربع آینه کاری ستون نیز حدودا در هر متر مربع 100 هزار تومان است. 


معایب آینه کاری دیوار

معایب آینه کاری دیوار چیست؟ آینه کاری با تمام مزایایی که برای منزل دارد برای افرادی که به شدت تنوع طلب بوده و تمایل دارند هر چند ماه یک بار دکوراسیون خانه شان را به کل عوض کنند گزینه مناسبی محسوب نمی شود زیرا هزینه آینه کاری دیوار ها پائین نبوده و به نحوی نیست که در سال بشود دو یا چند بار آن ها را تعویض کرد. بنابراین پیش از اقدام برای آینه کاری دیوار در مورد طرح مورد نظرتان مطمئن شوید زیرا به این سادگی قابل تعویض نیست. پس می توان گفت یکی از معایب آینه کاری دیوار دائمی بودن آن است. اگر شما هم از آن دسته از افراد تنوع  طلب هستید که خیلی زود از یک طرح خسته شده و دلتان می خواهد آن را عوض کنید بهتر است از آینه های دکوراتیو قابل حمل استفاده کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل