اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909084775613815

مهم ترین نکات در نصب آینه دکوراتیو

کد: 139909084775613815

https://bit.ly/2HNV5ST

، اصفهان , (اخبار رسمی): آینه دکوراتیو می تواند متناسب با هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر آن آینه دکوراتیو بر خلاف گذشته در اشکال مختلفی تولید می شود. از این رو افراد می توانند به راحتی و با سلیقه شخصی خود، از میان طرح ها، رنگ ها و نقش های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند.

مهم ترین نکات در نصب آینه دکوراتیو
مهم ترین نکات در نصب آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو می تواند متناسب با هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر آن آینه دکوراتیو بر خلاف گذشته در اشکال مختلفی تولید می شود. از این رو افراد می توانند به راحتی و با سلیقه شخصی خود، از میان طرح ها، رنگ ها و نقش های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. 

  • اگر دیواری که قصد نصب آینه دکوراتیو بر روی آن را دارید نا هموار است و صاف نیست به راحتی از آن نگذرید چون بعد از نصب متوجه ظاهر نا صاف آینه ها می شوید. ابتدا سطح را کاملا صاف و یک دست کرده و سپس آینه را بچسبانید. 
  • نصب آینه دکوراتیو کار چندان آسانی نیست و بهتر است کار را به کاردان بسپارید. 
  • قبل از سفارش آینه دکوراتیو حتما مدل های مختلفی که در طراحی منزل قابل اجرا است را مشاهده کنید و از یک طراح داخلی کمک بگیرید تا بهترین و مناسب ترین نوع آینه را انتخاب کنید.
  • آینه ها در رنگ های مختلف قابل عرضه هستند که از لحاظ قیمتی تفاوت اندکی بین آن ها وجود دارد بنابراین حتما در سفارش آینه به این نکته توجه کنید.
  • هزینه نصب آینه دکوراتیو به صورت هر متر مربع محاسبه می شود که در مدل های مختلف امکان وجود تفاوت قیمت وجود دارد.
  • از محلی که می خواهید آینه دکوراتیو در آن نصب شود اطمینان حاصل کنید زیرا بعد از نصب امکان جا به جایی آن وجود ندارد و مستلزم صرف هزینه است.

برای مشاهده انواع طرح های آینه دکوراتیو به سایت گروه دکوراسیون زجاجی مراجعه نمایید

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل