اطلاعات تماس
  • 021860***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990914478789442

با عطرهای گرم زنانه آشنا شوید

معروف ترین عطرهای گرم زمستانی زنانه زیر یک میلیون

کد: 13990914478789442

https://bit.ly/3opBlV9

، تهران , (اخبار رسمی): هر فصلی عطر مناسب همان فصل را می طلبد، عطرهای گرم با رایحه های گرم مناسب استفاده در فصل زمستان و سرما هستند. در این مطلب شما را با 10 عطر زمستانی زنانه و گرم که بسیار محبوب، پرفروش و در عین حال ارزان هستند آشنا می کنیم

معرفی معروف ترین عطرهای گرم زمستانی زنانه زیر 1 میلیون
عطرهای زنانه گرم ارزان و مناسب فصل زمستان

10 عطر زنانه گرم و مناسب فصل سرما و زمستان که بسیار محبوب، پرفروش، ارزان و از برندهای مشهوری هستند

کارایی یک عطر خوب فقط به رایحه خوش منتهی نمی­شود؛ یک عطر می­تواند باعث ایجاد حس آرامش و اعتماد­ به نفس شود؛ می­تواند حس نوستالژی کودکی را در ذهنتان تداعی کند، شما را به یاد خاطره ­ای قدیمی از یک دوست بیاندازد و یا حسی خاص و ناب مانند عشق را در وجودتان بیدار کند!

اما بوی خوب برای القای حس خوب نیاز به زمان و شرایط مناسب دارد! عطر گرم زمانی حس ناب منتقل می­کند که در سرمای زمستان بوییده شود نه در گرمای شدید هوای تابستان! برای درک این حس­ های عمیق باید بعد از شناخت انواع عطرها و رایحه ها، رایحه مناسب هر فصل را بشناسیم.

در این مطب قصد داریم با معرفی چند عطر گرم زمستانی زنانه با قیمت بسیار مناسب، تجربه گرمای دلپذیر رایحه های طبیعی عطرها در هوای سرد را با شما به اشتراک بگذاریم.

معرفی 10 عطر گرم زمستانی محبوب خانم ها با قیمت بسیار مناسب

عطر چوپارد ویش

عطر محبوب زنانه برند «چاپارد» با ظاهری جذاب و چشم نواز و رایحه ای بسیار تحسین برانگیز که با رایحه شیرین و گرمش انتخاب همیشگی بسیاری از بانوان برای روزهای خنک پاییز و سرد زمستان است. عطار محبوب «ناتالی لارسن» چوپارد ویش را با بویی شرقی وانیلی خلق کرد و کمپانی چاپارد آن را در سال 1999 معرفی و عرضه کرد.

بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی

عطر فانتزی که رایحه میوه ای گلی دارد و طراحی ظاهری زیبایش مورد پسند دختران و بانوان جوان است. شرکت بریتنی از همان ابتدا این عطر را مختص طرفداران کم سن و سال خود ساخت و معتقد بود این عطر احساسی و برانگیزنده، بسیار پرطرفدار خواهد شد. رایحه شیرین، قیمت مناسب، ماندگاری بالای عطر و طراحی بطری زیبا دلیل اصلی انتخاب این عطر برای فصل زمستان توسط خانم هاست.

اجمل ساکریفایس فور هر

عطر زنانه، شیک و خوشبو که توسط برند «جمل» در سال 2007 معرفی و عرضه شد. این عطر گرم زمستانی، رایحه گلی دارد که ترکیبات آن به یاس، آب، شکوفه پرتقال، وانیل، عنبر و مشک محدود می شود. این عطر پخش بو و ماندگاری مناسب و قیمت بسیار عالی دارد.

لالیک لی پارفیوم (له پارفوم)

له پارفوم که به «لالیک قرمز» مشهور است، محصول سال 2005 برند لالیک و فرانسوی است.

این عطر گرم و جذاب، رایحه شرقی فراگیر و پخش بوی فوق ­العاده­ و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

بعد از اسپری عطر، رایحه‌های ترنج، برگ‌ بو و فلفل صورتی در نت‌های اولیه آشکار می شود و زمینه را برای حضور رایحه‌های یاس، گل آفتاب‌پرست و بادام در نت‌های میانی فراهم می کند. در پایان، رد غلیظی از رایحه نعناع هندی پدیدار می­شود که ظرافت تمام با رایحه وانیل آمیخته شده است و رایحه شیرین غالبی را ایجاد می­کند.

عطر زنانه بیانس هیت کیسد

برند «بیانس» هیت کیسد را به عنوان محصولی شیک و جذاب در سال 2015 معرفی کرد. این عطر رایح ه­ای گرم دارد و در دسته عطرهای گلی میوه ­ای طبقه بندی می­شود. عطر در نُت اولیه با اسانس میوه­ اژدها، انبه و سرخالو آغاز می­شود. در نُت میانی به رایحه گلی ارکیده، رٌز و یاس می­رسد و در آخر با شیرینی وانیل، رایحه چوب صندل سفید و تندی نعناع هندی خاتمه می­یابد.

عطر زنانه آرماف های استریت

«های استرییت» ساخته شده توسط برند مشهور «آرماف» است و رایحه گلی چوبی مُشکی دارد. این عطر زنانه رایحه ­ای مشابه عطر محبوب « چوپارد هپی اسپیریت» دارد اما بالعکس آن طبع گرم دارد و مناسب فصل زمستان است.

ترکیبات سازنده عطر، تمشک و مرکبات نُت اولیه، مگنولیا و پیچ امین الدوله در نٌت میانی و مٌشک، کهربا و چوب کشمیر در نُت پایه عطر می­باشد.

گس بای مارسیانو زنانه

خانه ادکلن سازی «گس» این عطر گلی میوه ­ای را در سال 2007 معرفی کرد. رایحه گرم و وانیلی این عطر بسیار مورد پسند بانوان علاقمند به بوی شیرین و گلی است. رایحه گرم عطر ماندگاری و پخش بوی بسیار عالی در هوای سرد زمستان دارد.

عطر از ترکیبات گریپ فروت، کارامبولا و هل در نُت اولیه، گل صدتومانی، پیچ امین الدوله و یاس در نُت میانی و وانیل، روایح چوبی و مشک در نُت پایه ساخته شده است.

کالوین کلین آبسشن زنانه (سی کی آبسیشن)

عطر زنانه «سی کی آبسیشن» رایحه بسیار گرم و مطلوبی دارد و در دسته بویایی شرقی ادویه­ای طبقه ­بندی می­شود. کالوین کلین این عطر زمستانی را از رایحه­ های متنوعی خلق کرد و محبوبیت آن به حدی شد که در دهه 80 به عنوان یکی از بهترین عطر­های گرم انتخاب شد.

ترکیبات عطر شامل: لیمو ترش، ترنج، ترکیبات سبز، وانیل، ریحان، نارنگی ماندارین، هلو در نُت اولیه، ادویه جات معطر، رز، شکوفه پرتقال، یاس، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، گشنیز، سدر در نُت میانی و وانیل، خس خس، مشک، مشک زباد، کهربا، عود در نُت پایه می­باشد.

بیژن زنانه

اگر بخواهیم عطری کلاسیک، گرم و مناسب زمستان را مثال بزنیم؛ « بیژن زنانه» گزینه مناسبی است. عطر شرقی گلی محصول 1986 ایالات متحده است. از ویژگی های این عطر، پخش بوی عالی، ماندگاری طولانی و قیمت بسیار مناسب آن است. این عطر از ترکیبات متنوعی ساخته شده است که ترنج، بهارنارنج، رز، ریشه زنبق، وانیل، مشک و کهربا بخشی از آن را تشکیل داده است.

پاریس بلو مونداین

این عطر توسط برندی مطرح به نام پاریس بلو معرفی و به بازار عرضه شد. رایحه آن گرم و در دسته عطر های گلی میوه ای قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به گریپ فروت، فلفل صورتی، هلو، رز، زنبق، فریزیا، یاس، مشک، سدر اشاره کرد. این عطر زنانه مناسب استفاده در فصل زمستان می­باشد.

10 عطر زنانه محبوب و پرفروش که طبع گرم دارند و معمولاً در فصل زمستان مورد استفاده قرار می­گیرند را به شما معرفی کردیم. می­توانید به بخش فروشگاه عطر ادکلن عطرافشان مراجعه کنید و با فیلتر عطرها با جنسیت زنانه و طبع گرم، عطرهای گرم بیشتری را که مناسب فصل سرما هستند با اطلاعات کامل مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطرافشان

فروشگاه اینترنتی عطرافشان اولین و بزرگترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران - خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه و مردانه برند اصل و اورجینال با تضمین قیمت، کیفیت و اصالت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی