اطلاعات تماس
  • 021860***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991010484099442

معروف‌ترین ادکلن‌های گرم زمستانی مردانه زیر یک میلیون تومان

کد: 13991010484099442

https://bit.ly/3hYcx4G

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده روزانه از انواع عطر، فقط به استایل شخصی هر فرد برنمی‌گردد و بهتر است با شناخت عطرهای ارزان‌قیمت، اما خوش رایحه هر فصل، همواره با استایلی معطر در جامعه حاضر شوید.

معروف ترین ادکلن های گرم زمستانی مردانه زیر یک میلیون
عطر ادکلن مردانه گرم زمستانی

با تعدادی از ادکلن های مردانه گرم برای فصل زمستان که ارزان و پرفروش هستند، آشنا شوید.

انتخاب عطر مناسب هر شرایطی، تنها به سلیقه شخصی افراد بر نمی‌گردد و بهتر است متناسب هر فصل از سال باشد. اینکه در هر زمان و شرایط عطر مناسب داشته باشید، نشان سلیقه و خوش‌پسندی شماست و بهتر است شرایط اقتصادی و افزایش قیمت عطر آن را تحت تاثیر قرار ندهد.

در این مطلب قصد داریم 10 ادکلن گرم مردانه مناسب فصل زمستان که با وجود بوی بسیار خوش و ماندگاری طولانی قیمت بسیار مناسبی دارند را، به آقایان شیک و خوش سلیقه معرفی کنیم.

اس تی دوپونت نویر

نویر محصول سال 2006 کشور فرانسه توسط برند «اس تی دوپونت» معرفی و عرضه شد. نویر رایحه‌ای چوبی ادویه‌ای دارد که با نُت‌های تازه‌ی اسطوخودوس، پروانه‌ای و نعناع آغاز می‌شود و با خس خس و چوب کشمیر خاتمه می‌یابد.

نویر بیشتر مورد پسند آقایان جوان است و آن را برای استفاده روزانه یا محافل دوستانه و رسمی‌و در فصل زمستان استفاده می‌کنند.

اگنر بلک مردانه (ایگنر مشکی)

ایگنر مشکی رایحه ای چوبی، گرم و جذاب و به یادماندنی و مورد علاقه آقایان را دارد. محصولی فرانسوی که در سال 2005 توسط برند اگنر معرفی و عرضه شد. این عطر مناسب همه آقایان است و با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه عطرافشان عرضه می‌شود.

فراری من این رد

من این رد، عطر معطر فوژه با طبع گرم و محصول 2015 ایتالیاست. این عطر بیشتر مورد پسند مردان جوان و نوجوان است و رایحه بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. من این رد، همانقدر که برای مصرف روزانه توصیه می‌شود مناسب استفاده در مراسم رسمی شبانه هم می‌باشد.

لیلا حاتمی تهران پور هوم مردانه

عطری با طبع گرم از گروه بویایی چوبی از برند لیلا حاتمی است. این عطر گرم جذاب زمستانه، ویژگی خاصی دارد و آن اشتیاق آقایان در سنین مختلف به رایحه آن است.

روبرتو کاوالی یومو

این عطر مردانه و رایحه شرقی-آروماتیک آن، برای مردانی طراحی شده که پیچیده، بااعتمادبه‌نفس و به طور طبیعی اغواگر هستند. عطری گرم که پیچیدگی روایح آن به حدی است که هر سلیقه را به خوبی پوشش می دهد. آقایان جوان و میانسال این عطر را برای استفاده روزانه یا مراسم رسمی شبانه مورد استفاده قرار می دهند.

جسوس دل پوزو هالووین مردانه (جیزز دل پوزو هالوین)

عطر گرم از گروه بویایی شرقی چوبی و محصول برند جسوس دل پوزو است. عطر ماندگار در آمیخته با رایحه چوبی و کمی ادویه ای با شیرینی تازه و کاملاً آشکار است و در نهایت رایحه ای مرکباتی و دلچسب را به ارمغان می‌آورد. عطر بسیار خوشبو و البته خوش قیمت که برای مصرف روزانه آقایان جوان در هوای سرد و زمستانی توصیه می‌شود.

دیویدف زینو

زینو ادکلنی بسیار مردانه از برند محبوب دیویدف است که بسیار لجوجانه بر مردانه بودن تاکید دارد. این عطر از گروه بویایی شرقی چوبی است که از رایحه ای تلخ و تند گرفته می‌شود و ماندگاری بسیار طولانی دارد. رایحه این عطر بیشتر مورد پسند مردان جوان و میانسال است و بیشتر برای شرکت در مراسم‌های رسمی و گاهی هر برای مصرف روزانه توصیه می‌شود.

کالوین کلین وان شوک مردانه (سی کی وان شاک)

ادکلن وان شوک مردانه با رایحه ای گرم و مردانه مناسب آقایانی است که عاشق استایل معطر روزانه هستند. عطری مورد علاقه مردان جوان که با رایحه شرقی ادویه ای گرمش شور زندگی را در آنان به اوج می‌رساند و احساس خوشایند و گرمای مطلوبی در هوای سرد زمستان می‌بخشد. این عطر محبوب و پرفروش از کالوین کلین تولید 2011 ایالات متحده است.

آزارو پورهوم

آزارو پورهوم، عطری گرم است که در گروه بویایی معطر فوژه طبقه بندی می‌شود. این عطر رایحه ای شبیه گیاهان آبزی و معطر دارد و از ترکیبات متنوعی ساخته شده است. استفاده از آزارو پورهوم بیشتر برای مراسم‌های رسمی توصیه می‌شود و رایحه آن مطلوب آقایان جوان و میانسال است که ترجیح می‌دهند در فصل زمستان عطر گرم فوژه ای را تجربه کنند.

بنتلی اینتنس ادو پرفیوم

بنتلی اینتنس ادو پرفیوم دارای رایحه‌ای گرم و چوبی است و در گروه شرقی ادویه ای دسته بندی می‌شود. این عطر انگلیسی که تولید 2013 است مناسب استفاده روزانه و شرکت در مراسم‌های رسمی است و مصرف آن بیشتر به آقایان جوان برای روزهای سرد زمستانی توصیه می‌شود.

در آخر

انتخاب یک عطر خوب و مناسب هر فصل کار بسیار مهمی است و تنوع محصولات موجود در بازار این کار را تاحدودی مشکل کرده است. اما جای نگرانی نیست؛ عطرافشان در سایت خود صفحه ای به نام عطرهای پیشنهادی فصل طراحی کرده و با تغییر فصل، عطرهایی مناسب شرایط آب و هوایی همین حالا را به صورت پیشنهاد ویژه و با تخفیف مناسب قرار داده است. توصیه می‌کنیم سری به سایت بزنید و عطرهای مناسب فصل جاری را مشاهده کنید و با مطالعه آخرین نظرات کاربران عطرافشان در مورد عطرها با بررسی هوشمندانه و دقیق عطر مورد پسند خود را انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطرافشان

فروشگاه اینترنتی عطرافشان اولین و بزرگترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران - خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه و مردانه برند اصل و اورجینال با تضمین قیمت، کیفیت و اصالت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس