اطلاعات تماس
  • 021860***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991006483409442

جذابیت آپلود عکس در شبکه های اجتماعی وصف نشدنی است!

کد: 13991006483409442

https://bit.ly/35BJ9MN

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها کمتر افرادی پیدا می شوند که از کوچک ترین فعالیت ها و خریدهای روزانه خود عکس نگیرند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارند.

جذابیت آپلود عکس در شبکه های اجتماعی وصف نشدنی است!
عطرگرام

عطرگرام یک جمع دوستانه و صمیمی برای اشتراک گذاری تجربه ناب تست رایحه ها!

جذابیت به اشتراک گذاری اتفاقات روزمره برای افراد در حدی است که محققان پس از بررسی و مطالعات گسترده در این رابطه دریافتند افرادی که از اطراف خود عکس می گیرند در واقع لذت بیشتری از زندگی می برند. نتیجه این تحقیقات نشان داد عامل مهمی که در میزان لذت افراد از تجارب تاثیر می گذارد، گسترش درگیری و تعامل فرد در آن تجربه است و به طور طبیعی فرد توجه بیشتری به آن تجربه نشان می دهد.

می توانیم بگوییم یکی از اصلی ترین دلایل استفاده افراد از شبکه های اجتماعی، جستجو کردن به دنبال یک محصول خوب بوده است. اکثر ما وقتی تجربه لذت بخشی، از استفاده از یک محصول به دست می آوریم، ترجیح می دهیم آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم. چه اشکالی دارد و چه حسی دلپذیرتر از اشتراک تجربه ها و لحظه ها!

برخی از کسب و کارهای موفق و قدیمی در اینترنت هستند که پای شبکه های اجتماعی را به داخل سایت های خود باز کرده اند و جمع صمیمی میان کاربران سایت راه اندازی کرده اند. این سایت ها از کاربران خود می خواهند نظرشان را در مورد کالاهایی که خریداری کرده اند، نه فقط در قالب ثبت نظر برای یک محصول، بلکه با هدف تبادل نظر کاربردی که اطلاعات مفیدی در اختیار همگان قرار می دهد بیان کنند.

فکر کنید می خواهید یک محصول را تهیه کنید. منطقاً ابتدا مشخصات کالا را در سایت مورد نظر مطالعه می کنید و بعد به مشاهده نظرات کاربران در مورد آن محصول می پردازید. درست است که نظرات بسیار مفید و کاربردی هستند. اما آیا چند نظر کافیست تا تجربه دیگران را در مورد محصول کاملاً درک کنیم. پیشنهاد ما تبادل نظر و گفتگو است. اما چگونه؟ بیایید یک مثال واضح بزنیم:

فکر می کنم همگی سایت عطرافشان را که اولین سایت فروش عطر و ادکلن در ایران است بشناسید. عطرافشان که یک فروشگاه عطر و ادکلن است مدتی است این امکان را به سایت خود اضافه کرده است. یک شبکه اجتماعی کوچک به نام عطرگرام که کارکرد آن به این صورت است که کاربران می توانند از عطرهای خود عکس بگیرند و آن ها را به همراه شرح مختصری از تجربه تست رایحه در اختیار دیگر کاربران سایت قرار دهند و در مورد یک عطر خاص با هم تبادل نظر کنند.

این عکس ها می توانند موضوعات متفاوت داشته باشند. در این جمع دوستانه، یک نفر از عطر امضا خود عکس می گذارد، یک نفر از ست کردن استایل شخصی با عطر محبوبش، یک نفر یک عطر را برای یک هدف یا شرایط خاص (مصرف روزانه یا شبانه، استفاده در مراسم های رسمی، عطر زنانه گرم، عطر پاییزی مناسب و ...) توصیه می کند و برخی ها هم شاید کلکسیون عطرهایشان را به نمایش بگذارند.

این نکته را هم بگوییم درست است که عطرگرام به نوعی یک شبکه اجتماعی کوچک و خصوصی است اما عطرافشان استفاده از آن را برای عموم مردم آزاد گذاشته است و محدودیتی برای کاربران قائل نشده است.

جذابیت کدام یک برای شما بیشتر است؟ اینکه تجربه تان را در اختیار دیگران بگذارید یا بیشتر مایل هستید از تجربه دیگران استفاده کنید؟ درنهایت چه فرقی می کند! مهم ارتباط انسان ها در فضای مجازی است که هر روز دوستانه تر و صمیمی تر می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطرافشان

فروشگاه اینترنتی عطرافشان اولین و بزرگترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران - خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه و مردانه برند اصل و اورجینال با تضمین قیمت، کیفیت و اصالت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها