اطلاعات تماس
  • 021860***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991010484089442

عطرهای محبوب و پرفروش کرید را بشناسید!

کد: 13991010484089442

https://bit.ly/35AxehX

، تهران , (اخبار رسمی): عطرهای برند کرید جزء عطرهای لوکس و گرانقیمت دسته بندی می شوند که رایحه بسیار قوی و ماندگار دارند و می توانند سلیقه مشکل پسندان را به خوبی پوشش دهند.

عطرهای محبوب و پرفروش کرید را بشناسید!
عطر ادکلن زنانه و مردانه کرید
خانه عطر کرید یک شرکت سلطنتی و لوکس است که در سال 1760 میلادی تاسیس شد. کرید ظرف مدت کوتاهی توانست در میان سیاستمداران برجسته و پادشاهان محبوبیت خاصی به دست آورد و طی سال‌های متوالی عطرهای بی نظیری را برای شخصیت‌های برجسته سیاسی خلق کند. از مجموعه عطرهای کرید به عنوان عطرهای لوکس و گرانقیمت یاد می‌شود که اصولاً به دلیل گران بودن و البته رایحه خاص و منحصر به فردی که دارند طرفداران خاص خود را دارند.

در اینجا 10 مورد از محبوب ترین عطرهای مردانه و زنانه برند کرید که در ایران جزء پرفروش‌ها هستند را به شما معرفی می‌کنیم:

کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس مردانه، محبوب ترین محصول برند کرید است که در سال 2010 معرفی و عرضه شد. این عطر استثنائی فوق العاده ماندگار است و پخش بوی بی نظیری دارد و البته بسیار گران قیمت است. این محصول شیک با رایحه قوی جزء عطرهای کلاسیک دسته بندی می‌شود و بیشتر مورد پسند آقایان جوان و میان سال است.

این عطر خارق العاده دارای طبع خنک و رایحه چایپر میوه ای است و بیشتر برای فصول گرم سال توصیه می‌شود. کرید اونتوس مردانه در فروشگاه عطر عطرافشان با تخفیف بسیار مناسب برای فروش موجود است.

کرید هیمالایا (هیمالیا)

کرید هیمالیا، عطر مردانه، جذاب و بسیار اغواکننده که توسط عطار برجسته اروین کرید سون جنریشن، اولیویه کرید سیکس جنریشن در سال 2002 ساخته و به بازار عرضه شد. این عطر در گروه بویایی شرقی چوبی دسته بندی می‌شود. کرید هیمالیا معمولاً برای مصرف روزانه آقایان جوان توصیه می‌شود و به دلیل طبع معتدل که دارد برای استفاده در چهار فصل سال مناسب است.

کرید ویکینگ (وایکینگ)

کرید وایکینگ عطری بسیار جذاب با رایحه ای به یاد ماندنی است که در سال 2016 معرفی شد. اولیویه کرید سیکس جنریشن، عطار معروف این عطر را با رایحه خنک در خانواده عطری چوبی معطر خلق کرد. کرید وایکینگ عطری بسیار خاص و مناسب سنین مختلف طراحی شده است و معمولاً برای استفاده در محیط‌های رسمی‌و یا برای مصرف روزانه توصیه می‌شود.

کرید گرین ایریش توید

گرین ایریش توید، یک عطر فوژه کلاسیک در گروه بویایی گُلی چوبی مُشکی که توسط برند کرید در سال 1985 عرضه شد. این عطر خاص یکی از رایحه‌های امضای خانه عطر کرید و عطر محبوب بسیاری از سلبریتی‌هاست و از آن به عنوان عطر غنی، ورزشی و فراموش نشدنی یاد می‌شود.

استفاده از این عطر خوشبوی مردانه را به آقایان جوان و میانسال برای استفاده در مجالس و مهمانی‌های رسمی و برای مصرف روزانه توصیه می‌کنیم.

کرید اونتوس کلون (کرید اونتوس کلن) مردانه

اونتوس کلون، عطر بی نظیری دیگر از کرید که توسط دستان هنرمند عطار معروف اولیویه کرید سیکس جنریشن ساخته و در سال 2018 عرضه شد. این عطر رایحه ای معطر میوه ای دارد و مورد پسند مردان جوان و میانسال است. اونتوس کلون مورد علاقه آقایان برای محافل رسمی و برای مصرف روزانه است.

کرید رویال می‌فر (مردانه/زنانه)

محصولی شیک و جذاب که با رایحه جادوییش زنان و مردان را جذب خود کرده است. عطری با رایحه گُلی میوه ای شیرین و سنگین که بسیار مناسب مراسم‌های شبانه و رسمی است و در میان آقایان جوان طرفداران زیادی دارد. کرید رویال، به دلیل طبع خنکی که دارد معمولاً در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کرید سیلور مانتین واتر (مردانه/زنانه)

سیلور مانتین واتر، عطری از گروه بویایی رایحه‌های معطر و طبع خنک با طراحی بسیار شیشه بسیار لایت. این عطر به دلیل علاقه اولیور کرید صاحب این شرکت به ورزش اسکی طراحی شده است. به طوری که جمله زیر در توصیف این عطر گفته شده است:

این محصول می‌خواهد درخشش جریان آب در کوه‌های بلند و پر از برف آلپ در اروپا را برای شما به ارمغان بیاورد.

استفاده از این عطر بیشتر در میان جوانان رایج است و بیشتر برای مصارف روزانه توصیه می‌شود.

کرید رویال پرینسس (پرنسس) عود (اود)

رویال پرنسس اود، عطری زنانه، شیک و خوشبو از دسته گروه بویایی شرقی گُلی است. کرید این عطر خاص را برای بانوان شیک و مشکل پسند خلق کرد که از رایحه عطر توقعی فوق تصور دارند. رویال پرنسس اود انتخاب همیشگی خانم‌های جوان برای شرایط‌های خاص و متفاوت است!

کرید اونتوس زنانه

پرفروش ترین عطر زنانه کرید که رایحه بسیار دلنشین و خنکی دارد و در دسته عطرهای چایپر میوه ای قرار می‌گیرد. اونتوس زنانه اغلب انتخاب بانوان جوان، شیک و خاص پسند برای استفاده روزانه یا استفاده در مجالس و مهمانی‌های رسمی است. کرید این عطر خارق العاده را در سال 2016 عرضه کرد و طی مدت زمان اندکی پس از معرفی این محصول به موفقیت چشمگیری دست یافت.

کرید لاو این وایت فور سامر

کرید لاو این وایت فور سامر، شگفتی دیگر در تولید عطر توسط کرید، که رایحه گلی بسیار دلنشین و خنکی دارد. این عطر محصول سال 2018 فرانسه است و ترکیبات متنوع و بی نظیری دارد و بسیار مناسب بانوان شیک و باسلیقه است متمایز بودن از ویژگی‌های غیر قابل انکار آنهاست.

کلیه عطرهای کرید به دلیل استفاده از مواد طبیعی در ساختار سازنده آنها، کیفیت بسیار بالا و در نتیجه قیمت بسیار بالایی هم دارند. فروشگاه عطرادکلن عطرافشان عطرهای مردانه و زنانه کرید را با تخفیف ویژه و قیمت بسیار مناسبی عرضه کرده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطرافشان

فروشگاه اینترنتی عطرافشان اولین و بزرگترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران - خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه و مردانه برند اصل و اورجینال با تضمین قیمت، کیفیت و اصالت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس