اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909164790613815

ترفندهایی برای تغییرات در دکوراسیون منزل ساده

کد: 139909164790613815

https://bit.ly/3gs33y1

، اصفهان , (اخبار رسمی): تمام خانواده ها می توانند طراحی دکوراسیون منزل ساده را با تغییرات بسیار کوچک ایجاد کنند. تمام فاکتورهای موثر در دکوراسیون منزل ساده در داخل آشپزخانه نیز قابل اجرا است. برخی به گل ها و گیاهان علاقه مند هستند. عده دیگری از افراد ترجیح می دهند مبلمان را تعویض کنند.

ترفندهایی برای تغییرات در دکوراسیون منزل ساده
ترفندهایی برای تغییرات در دکوراسیون منزل ساده

تمام خانواده ها می توانند طراحی دکوراسیون منزل ساده را  با تغییرات بسیار کوچک ایجاد کنند. تمام فاکتورهای موثر در دکوراسیون منزل ساده در داخل آشپزخانه نیز قابل اجرا است. برخی به گل ها و گیاهان علاقه مند هستند. عده دیگری از افراد ترجیح می دهند مبلمان را تعویض کنند.

 ترفند شماره ۱: از تغییرات در ورودی منزل استفاده کنید

اولین و مهمترین راهکاری که شما برای دکوراسیون منزل ساده می توانید از آن قسمت شروع کنید این است که طراحی را از قسمت ورودی آپارتمان آغاز نمایید. رنگ کردن درب ورودی خانه، چیدمان اسباب و وسایل در راهروی ورودی و نصب تزئینات بر روی درب - نظیر تزئینات حلقه گل - چند ایده بسیار ساده و کم هزینه است که در این قسمت قابل اجرا هستند.

در بسیاری از ساختمان های مدرن، امکان تغییر رنگ درب آپارتمان وجود ندارد اما شما می توانید از لوازم زیبا برای زیباسازی درب ورودی استفاده کنید. برای خانه های ویلایی، امکان رنگ کردن درب های ورودی ساختمان وجود دارد. جذاب ترین رنگ ها را می توانید در این قسمت استفاده کنید.

در قسمت ورودی خانه، داخل راهرو، نزدیک درب ورودی می ‌توانید از میزهای کوچک، جا کفشی، دیوارکوب ساده برای آویزان کردن کلید و حتی از گلدان ها یا قاب عکس استفاده کنید. قرار دادن یک جعبه یا یک محفظه استوانه ای شکل در نزدیکی ورودی خانه به عنوان جایگاه کیف یا چتر و لوازمی نظیر واکس کفش، چند پیشنهاد ساده هستند که به هزینه های زیاد نیاز ندارند.

ترفند شماره ۲: رنگ های ساده برای دیوارها، در کنار نورپردازی

دومین ترفند که هزینه زیادی از شما نمی گیرد و ما برای اجرای بهترین دکوراسیون منزل ساده به شما پیشنهاد می کنیم این است که دیوارهای خانه را به رنگ روشن نقاشی کنید. برای اتاق خواب می توانید رنگ صورتی یا آبی یا نقره ‌ای را انتخاب کنید. رنگ دیوارها برای اتاق کودک می‌تواند صورتی یا آبی باشد. رنگ های خاکستری یا رنگ بژ برای سالن نشیمن پیشنهاد می شوند. اگر قرار است دیوار اتاق ها را رنگ کنید با توجه به متراژ اتاق، رنگی را انتخاب کنید که فضا را بزرگتر و پرنورتر جلوه می دهد. هنگام طراحی دکوراسیون منزل ساده از نورپردازی غافل نشوید. انتخاب لوستر مناسب یا چراغ های آویزان برای هر قسمت نیز اهمیت دارد.

 ترفند شماره ۳: از مبلمان راحتی استفاده کنید

یکی از ساده ترین ایده های طراحی دکوراسیون منزل ساده، استفاده از مبلمان های راحتی است. در سالن نشیمن، چیدمان مبلمان را به شکل حرف U یا به صورت حرف H اجرا کنید. البته این نظریه ها فقط ایده هستند؛ مبلمان راحتی، هم قیمت ارزان تری دارند و هم متناسب با هر فضا قابل استفاده هستند. سالن نشیمن را با چیدمان ساده از مبلمان راحتی، زیباتر کنید.

ترفند شماره ۴: از آینه استفاده کنید

خرید آینه های دکوراتیو، هزینه زیادی ندارد. آینه‌ ها یکی از مهم‌ ترین ابزارهای دکوراسیون منزل ساده هستند که می‌توانند در هر فضای استفاده شوند. آینه ها را می توانید در نزدیک درب ورودی، اتاق خواب، سالن نشیمن در قسمت بالای شومینه نصب کنید.

ترفند شماره ۵: به نصب پرده ها اهمیت بدهید

یکی از تکنیک هایی که می توانید دکوراسیون منزل ساده را زیباتر سازید این است که به محل دقیق نصب پرده ها توجه کنید. رنگ و طرح پرده ها متناسب با دکوراسیون همان قسمت انتخاب می شود. اگر محل نصب پرده حدود ۷ اینچ بالاتر از پنجره باشد بسیار بهتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل