اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909184796215575

آیا هر کسب و کاری نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل دارد؟

کد: 139909184796215575

https://bit.ly/3lYYQCX

، تهران , (اخبار رسمی): اگر مدیر عامل یک شرکت بزرگ هستید یا اینکه کسب و کار کوچکی را بنا کرده‌اید، نباید از کنار این سوال به سادگی عبور کنید. این مطلب همان نقطه عطفی است که باید روزی برای کسب و کار شما رقم می‌خورد.

آیا هر کسب و کاری نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل دارد؟
آیا هر کسب و کاری نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل دارد؟

اهمیت داشتن یک اپلیکیشن موبایل در دنیای امروز با فناوری‌های پیشرفته و رسانه‌های دیجیتال نقش زیادی در زندگی ما دارند. با این حال، بسیاری از صاحبان مشاغل هنوز معتقدند که داشتن یک وبسایت یا صفحات شبکه اجتماعی برای جذب مشتری و رونق کسب و کارشان کفایت می‌کند.
اپلیکیشن‌های موبایل فارغ از وسعت یک کسب و کار، به یک ابزار بازاریابی ضروری برای همه مشاغل تبدیل شده است. بسیاری از صاحبان مشاغل ممکن است ساخت اپلیکیشن موبایل را بسیار گران یا سرمایه‌گذاری غیرضروری بدانند اما حقیقت این است که طراحی اپلیکیشن موبایل می‌تواند به یک تجارت کمک کند تا مشتری خود را درگیر کرده، مدام در مقابل چشمان او قرار بگیرد، فروش را افزایش دهد و موجب افزایش شهرت کسب و کار در بازار شود.
در اینجا 10 دلیل عنوان کرده‌ایم که چرا باید به طور جدی سرمایه‌گذاری در طراحی اپلیکیشن موبایل را برای کسب و کار خود در نظر داشته باشید:

1. اپلیکیشن، تبلیغات و بازاریابی محصولات یا خدمات را بسیار آسان می‌کند  

شرکتهای دارای اپلیکیشن موبایل موقعیت بهتری نسبت به رقبا در معرفی محصولات و خدمات خود دارند. برای همین است که شرکت‌هایی که می‌خواهند در جهت رشد و حرفه‌ای شدن گام بردارند، بخشی از سرمایه خود را صرف داشتن یک اپلیکیشن مستقل و کاربردی می‌کنند.

درست است که یک اپلیکیشن موبایل باعث برجسته شدن تجارت شما می‌شود اما این همه ماجرا نیست. بروزرسانی‌های مکرر آن نیز باعث رشد علاقه مشتری به محصولات شما می‌شود. این کار همچنین به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری در انواع دیگر تکنیکهای تبلیغاتی، مانند تبلیغات در روزنامه‌ها و بیلبوردها کمک خواهد کرد.

2. به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط و تعامل داشته باشید با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، مشاغل فرصت دارند تا با مشتریان خود تعاملی واقعی داشته باشند. چه در اپلیکیشن خود تبلیغات ارائه دهید و چه فقط نظر سنجی مشتری داشته باشید، یک اپلیکیشن موبایل مشتریان را با شما همراه می‌کند. برای اینکه یک کسب و کار به خوبی پیش برود، باید به مشتری فرصت داده شود تا آنچه را که می‌خواهد بیان کند. اپلیکیشن موبایل به مشتریان شما این امکان را خواهد داد.

3. امکان دریافت بازخورد از طریق اپلیکیشن موبایل مشتریان دوست دارند شما به آنها اهمیت دهید. اگر آنها حس کنند که شما فقط به دنبال فروش اجناستان به آنها نبوده‌اید و بعد از خرید آنها را به امان خدا رها نکرده‌اید، به شما وفادار خواهند ماند.
به یاد داشته باشید مشاغل خوب و حرفه‌ای هرگز روابط خریدار و فروشنده را بلافاصله پس از خرید خاتمه نمی‌دهند. این ایده‌ای فوق العاده‌ خواهد بود که نظر‌سنجی، خدمات پس از فروش، معرفی محصولات جدید و حتی مواردی مانند قرعه کشی و تخفیفات ویژه را از طریق اپلیکین موبایل در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

ممکن است مشتریان شما در مورد محصولات شما حرفی برای گفتن داشته باشند. اپلیکیشن موبایل فضای خوبی برای بیان نظر، پیشنهاد، یا حتی شاید یک شکایت توسط مشتریان شما می‌باشد.

4. ساخت اپلیکیشن موبایل شما را بروز نگه می‌دارد از آنجا که اپلیکیشن‌های موبایل در دسترس‌ترین عاملی هستند که مشتریان می‌توانند به کمک آن نظرات خود را منتقل کنند، پس همیشه داغ‌ترین موضوعات و مسائل را می‌توانید به کمک این اپلیکیشن‌ها در اختیار داشته باشید. به کمک این اپلیکیشن‌ها می‌توانید بر روی آنچه مشتریانتان بیشتر دوست دارند، تمرکز کنید.

5. بازگشت سریع سرمایه اگر نگران هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار خودتان هستید، باید بگوییم که سرمایه شما خیلی زودتر از آنکه تصور می‌کنید، باز خواهد گشت.
برای اطمینان از این قضیه پیشنهاد می‌کنیم این ایده را با یک شرکت طراحی اپلیکیشن در میان بگذارید و از آنها بخواهید تمام هزینه‌های مربوطه را شناسایی کنند. خواهید دید که مزایای ساخت اپلیکیشن موبایل بیشتر از هزینه و سرمایه‌ای است که جهت تولید آن پرداخت می‌کنید.

6. افزایش دایره مخاطبین و مشتریان هنگامی که برنامه و اپلیکیشن شما در برنامه‌های ارائه نرم افزار، مانند گوگل استور در دسترس قرار بگیرد و شما آن را بصورت آنلاین تبلیغ کنید، احتمال اینکه افراد بیشتری نسبت به محصولات و خدمات شما کنجکاو شوند بیشتر خواهد شد. اینگونه مشتریان بالقوه بیشتری پیدا می‌کنید و احتمال بالا رفتن فروش شما به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

اپلیکیشن‌های موبایل همچنین می‌توانند با رسانه‌های اجتماعی ادغام شوند. این بدان معناست که اپلیکیشن شما در وسعت بسیار بالایی دیده خواهد شد. این مساله کمک قابل توجهی به کسب و کار شما می‌کند.

7. سرعت فروش افزایش می‌یابد اگر کالای خاصی دارید که می‌خواهید قبل از یک دوره زمانی خاص آن را بفروشید، می‌توانید روی تبلیغات “فروش در مدت محدود” از طریق اپلیکیشن‌های موبایل حساب کنید. چنین تبلیغاتی فروش را به اوج می‌رساند. امکان ارسال پیام برای تشویق مشتریان به باز کردن اپلیکیشن و شرکت در این فرصت استثنائی یک ایده خوب برای افزایش فروش می‌باشد.

8. دریافت تجزیه و تحلیل سریع کسب و کار یکی از بهترین موارد در مورد فناوری این است که جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات را آسان‌تر و سریع‌تر کرده است. اپلیکیشن موبایل به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر اطلاعات مربوط به تعامل کاربران، نقطه نظرات مشتریان و رفتار مخاطبان را در خصوص محصولات مورد علاقه آنها، ردیابی و بررسی کنید. اپلیکیشن‌های موبایل به شما کمک می‌کنند تا نحوه مشتری مداری محصولات خود را تعیین کنید.

9. بازاریابی از طریق اپلیکیشن موبایل یک ابزار بازاریابی درخشان است. بازاریابی دیجیتال با کمک وب سایت یا اپلیکیشن موبایل فروش محصولات را بسیار آسان می‌کند. شما به کمک این اپلیکیشن‌ها می‌توانید توضیحات محصول و ویژگی‌های خدماتتان را به راحتی در دسترس مخاطبین و مشتریان قرار دهید. همچنین نظرات مشتریان در یک اپلیکیشن موبایل در اختیار همه قرار می‌‎گیرد. همه این موارد به برنامه‌های بازاریابی شما کمک می‌کند.

10. طراحی اپلیکیشن موبایل به کسب و کار شما تصویر مثبتی می‌بخشد یک اپلیکیشن تلفن همراه باعث رشد هر کسب و کار، از کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کوچک می‌شود. این کار این تصور را از شما ایجاد می‌کند که که اهل فن و به روز هستید. اپلیکیشن موبایل همچنین جزئیات (موقعیت مکانی، تماس و غیره) در مورد کسب و کار شما را به راحتی در دسترس همگان قرار می‌دهد، که بدیهی است برای شرکت شما بسیار مفید خواهد بود.

همین موارد کافیست تا شما بدانید که ساخت اپلیکیشن موبایل تا چه اندازه می‌تواند به تحقق اهداف شما کمک کند. شرکت شما در هر اندازه‌ای باشد و در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید نیاز به دیده شدن دارد که یکی از بهترین روش‌های مناسب برای این کار ساخت اپلیکیشن موبایل است. هر چه در طراحی این اپلیکیشن توسعه آن و بروزرسانی‌اش موفق‌تر عمل کنید، احتمال موفقیت کسب و کارتان را افزایش داده‌اید.

اهمیت داشتن یک اپلیکیشن موبایل جذاب اینکه شرکتها وسوسه شوند که اپلیکیشن موبایل داشته باشند کاملاً قابل درک است. اما این برنامه باید به اندازه کافی جذاب باشد که باعث جلب توجه مشتریان شما شود.

تخمین زده شده است که مردم ایالات متحده اکنون چیزی حدود پنج ساعت در روز را صرف دستگاه‌های تلفن همراه می‌کنند. 92 درصد از این زمان صرف استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌شود و تنها 8 درصد به مرورگر وب اختصاص دارد.

قابل ذکر است که در این آمار یک نکته بسیار جالب وجود دارد. بر اساس آمار، 23 درصد از اپلیکیشن‌ها فقط یک بار استفاده می‌شوند و سپس کاربران آن‌را از روی گوشی‌های خود حذف می‌کنند. همچنین سه ماه پس از نصب یک اپلیکیشن، 80 درصد از مصرف کنندگان دیگر آن‌را اصلاً راه اندازی نمی‌کنند.

همه اینها به این دلیل است که کاربران نتوانسته‌اند با این اپلیکیشن‌ها ارتباط برقرار کنند. این همان جایی است که اهمیت استخدام یک شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل مشخص می‌شود.

چگونه یک شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل انتخاب کنیم؟ در اینجا 6 نکته مهم برای انتخاب یک شرکت مناسب را به شما می‌گوییم.

1. بودجه خود را محاسبه کنید اولین سوالی که هر شرکت از شما می‌پرسد این خواهد بود که چقدر بودجه برای این کار در نظر گرفته‌اید. شما باید تلاش کنید تا همیشه با یک تصویر روشن از شرایط مالی و بودجه مورد نظر بر سر میز مذاکره حاضر شوید.

2. به دنبال شرکتی باشید که گزارش کار به شما ارائه دهد طراحی و ساخت یک اپلیکیشن فرآیندی چند مرحله‌‌ای است. یک شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل باید مشتریان خود را در جریان روند طراحی قرار دهد. این به مشتریان فرصت می‌دهد تا درک بهتری از اپلیکیشن ساخته شده داشته باشند و طراحی ساخت آن‌را درک کنند. یکی از مهمترین مراحل این است که شما یک نمونه اولیه را در دسترس داشته باشید تا بتوانید بر روی آن اعمال نظر کنید.

از انتخاب شرکت‌هایی که شما را در جریان روندها قرار نمی‌دهند اجتناب کنید. احتمال اینکه در این شرکتها نتیجه نهایی با آنچه شما انتظار داشتید متفاوت باشد زیاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشگامان فناوری هوداد | هوداد تِک

توسعه فناوری‌های دیجیتالی و اهمیت جایگاه رسانه‌های دوسویه، موجب شده است که راهکارهای مبتنی بر ارتباطات دیجیتال، به عنوان بستری مهم و مناسب برای توسعه کسب و کارها در نظر گرفته شوند. آژانس بازاریابی مات در راستای اجرای اثربخش و موفقیت آمیز سیاست های رشد و توسعه، استفاده هوشمندانه از فرصت های بازار و هم‌گامی با آخرین تغییرات پر شتاب دنیای تکنولوژی، ارتباطات و بازاریابی و به منظور فراهم آوردن فضایی کاملا تخصصی در حوزه رسانه‌های دیجیتال، فن‌آوری اطلاعات و راه‌کارهای مبتنی بر تلفن همراه، از ابتدای سال ۱۳۹۳ با گردآوری جمعی از نخبگان و جوانان خوش فکر اقدام به تاسیس شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری هوداد نمود تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. هوداد با تاکید بر خلق، ارائه و اجرای ایده‌های نو، توسعه سرمایه انسانی، اخلاق‌مداری و با تکیه بر تجربه چندین ساله و ارزش‌مند مدیران و تخصص کارکنان خود در حوزه‌ی رسانه، تبلیغات، ارتباطات، فضای مجازی و فن‌آوری‌های مرتبط با تلفن همراه، به تولید محصولات، خدمات و راهکارهایی می‌اندیشد که برای زندگی هوشمند انسان‏ها کیفیتی مطلوب به ارمغان بیاورد و برای مخاطبان خود تجربه خوشایندی بیافریند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]