اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912064932215575

شرکت‌های طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران

کد: 139912064932215575

https://bit.ly/2NZX9Kk

، تهران , (اخبار رسمی): مطمئناً اولین بار نیست که کلمه اپلیکیشن را می‌شنوید، این روزها هر فردی تلفن همراه دارد که علاوه بر تماس تلفنی، کارهای دیگر اعم از فیلم، عکس، ضبط صدا، پیامک فرستادن و… را انجام می‌دهد.

شرکت‌های طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران
شرکت‌های طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران

  زمانی که قابلیت اتصال به اینترنت نیز به دستگاه‌های موبایل افزوده شد، دیگر کاری نیست که نشود با آن انجام داد، هر کاری که قبلا باید به صورت حضوری صورت می‌گرفت، اکنون با فقط با چند کلیک ساده اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال، دیگر نیازی نیست که حضوراً به باجه بانکی مراجعه کنیم تا موجودی حساب را چک کنیم، تنها با نصب اپلیکیشن‌های بانکی می‌توانیم تمام کارهای بانکی خود را سریع و همان جایی که نشسته‌ایم انجام دهیم.

امروزه طراحی اپلیکیشن موبایل در زمینه‌های مختلف اعم از سفارش غذا، لباس، کتاب، آموزشی و… گسترش یافته است و هر کسب و کاری می‌تواند از این پتانسیل شگفت انگیز اینترنت برای رونق و سود بیشتر بهره ببرد.

  • اپلیکیشن موبایل چیست؟ مزایای اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارها معیارهای انتخاب شرکت مناسب برای طراحی اپلیکیشن موبایل کارکردهای ضروری در هر اپلیکیشن موبایل چگونگی تعیین هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل

اپلیکیش موبایل چیست؟ به احتمال زیاد تاکنون بازی‌های مختلفی روی گوشی نصب کرده‌اید یا با برنامه‌های مختلفی عکس‌های خود را ویرایش کرده‌اید و سایر برنامه‌هایی که از کافه بازار یا مایکت دانلود نموده‌اید. این برنامه‌ها همگی اپلیکیشن و نوعی نرم‌افزار هستند که برای دستگاه‌های موبایل برنامه نویسی شده‌اند و تنها روی سیستم‌ عامل‌های موبایلی مانند اندروید یا IOS اجرا می‌شوند.

سیستم عامل اندروید یا IOS مانند زمین حاصلخیز است که می‌توان هر گیاهی را در آن پرورش داد و این موضوع هیچ محدودیتی به جز خلاقیت ما در طراحی اپلیکیشن موبایل ندارد. شما می‌توانید هر اپلیکیشنی طراحی کنید و خیالتان راحت باشد که روی موبایل اجرا می‌شود، در مرحله بعد کار شما تنها بازاریابی آن و شناساندن آن به کاربران موبایل می‌باشد. شاید سال‌ها پیش ساخت اپلیکیشن موبایل یک امتیاز به شمار می‌رفت اما امروزه به یک نیاز جدی تبدیل شده و اگر بیزنسی اپلیکیشن نداشته باشد، در چشم مشتریان حرفه‌ای به نظر نیاید.

مزایای اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارها شاید با خودتان فکر کنید که کار شما برای ارائه خدمات به مشتریان و فروش محصولاتتان نیازی به ساخت اپلیکیشن موبایل ندارید! باید در پاسخ گفت بله حق با شماست البته در مقایسه با سال‌های گذشته که تعداد اپلیکیشن‌ها انگشت شمار بودند و هنوز کسب و کارها با آن آشنا نبودند. اما امروزه گوشی همراه جز لاینفک زندگی مردم شده است و در همین لحظه در جیبشان یک موبایل دارند یا در حال کار کردن با آن هستند. طبق آمارهای منتشر شده تا سال 2020، تعداد کاربران موبایل به 3.8 میلیارد نفر رسیده است! در این شرایط عقل سلیم بی تفاوت از این جریانات نمی‌گذرد چرا که اگر به تلفن موبایل مخاطبان خود راه یابیم، معنایش نفوذ بر تک تک لحظات زندگی آن‌هاست. از جمله مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.خلق ارزش برای مشتریان: روال کسب و کار این نیست که مشتریان را مجبور به خرید کنیم، کسب و کار یعنی ارائه ارزشی که به بهبود زندگی کاربران کمک می‌کند و از آن طرف کاربران نیز در ازای دریافت ارزش، بهای آن را می‌پردازند. بنابراین کاملاً دو طرفه است و برای رونق گرفتن بیزینس باید هر دو سمت به تعادل برسند.

یکی از بهترین بسترهای خلق ارزش برای کسب و کارها، ساخت اپلیکیشن‌ موبایل است که با توجه به دسترسی آسانی که به کاربران دارد، به راحتی می‌توانید خدمات خود را طوری عرضه کنید که مشتریان، شما را به جای رقبا انتخاب کنند.

2.وفادارسازی مشتریان: ساخت اپلیکیشن موبایل یک تفاوت بارز با وب سایت دارد، تعامل در موبایل بیشتر از سایت است و اطلاعات بیشتری از مشتریان را در اختیار شما می‌گذارد. این امر به شما امکان می‌دهد که با مشتریان ارتباط موثرتری برقرار کنید و برای وفادارسازی مشتریان برنامه ریزی کنید.

به عنوان مثال، اپلیکیشن های تاکسی آنلاین، در ازای هر سفر یا ارائه خدمات و کسب امتیاز، به خود به مشتریان پاداش می دهد. همان طور که مشتری تعداد امتیازات خود را افزایش می دهد، می تواند از تخفیف ها یا خدمات اضافی استفاده کند. مشتریان این برنامه پاداش را دوست دارند و همچنان به اپلیکیشن شما باز می‌گردند.

3.برندسازی: مهم‌ترین تاثیر طراحی اپلیکیشن موبایل برای هر کسب و کاری این است که آگاهی از برند شما را بیشتر می‌کند و افراد بیشتری با برند شما و کسب و کارتان آشنا می‌شوند. از این طریق مخاطبان به شما بیشتر اعتماد می‌کنند و فرآیند فروش را برای شما آسان و نتیجه بخش‌تر می‌کند

4.ارتباط بهتر با مشتریان: اپلیکیشن موبایل برای شما در 24 روز و 7 روز هفته کار می‌کند بر خلاف منابع انسانی که نیاز به استراحت و تعطیلی دارند، خسته می‌شوند یا گاهی اوقات نوسانات خلقی پیدا می‌کنند، اپلیکیشن موبایل بدون محدودیت می‌تواند خدمات شما را به 3 میلیارد نفر در دنیا متصل کند بدون محدودیت زمانی و مکانی.

5.سوددهی بیشتر: میزان رضایت مشتریان با سود شما ارتباط مستقیم دارد، هر چه مخاطبان از خدمات شما رضایت بیشتری داشته باشند بیشتر از شما خرید می‌کنند و ارتباط آن‌ها با برند شما مستحکم‌تر می‌شود. طبق پژوهشی که در آمریکا صورت گرفته، بیش از 50 درصد خرید‌ها به صورت آنلاین و توسط موبایل انجام می‌شوند که در ایران خودمان هم این آمار در حال رشد است بنابراین بهترین فرصت برای شماست که سهم خود را در این بازار مستقر کنید.

انواع برنامه‌های موبایل

  • کمکی: ساعت و زنگ هشدار، چراغ قوه، اسکنر بارکد، ابزارهایی برای تبدیل و مدیریت رمز عبور، قفل صفحه سبک زندگی مسیریابی و پیمایش غذایی و آشامیدنی کتاب آموزشی سرگرمی بازی موسیقی تجاری مالی ورزشی سلامتی و تناسب اندام پزشکی مجلات و روزنامه‌ها خبری عکس و فیلم افزایش بهره وری

معیارهای انتخاب شرکت مناسب برای طراحی اپلیکیشن موبایل همانطور که تاکنون همه تجربه خرید محصولات مختلف مانند ماشین، لباس، پزشکی و… داشته‌ایم باید بدانیم که کیفیت در نتیجه کار تاثیر زیادی دارد و اگر می‌خواهیم بازدهی و راندمان کاری شما بیشتر شود، در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل بسیار دقت کنید.

با توجه به گسترش اینترنت، شرکت‌های زیادی تاسیس شده‌اند که ادعای ساخت اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای و بی نقص دارند، اما آیا واقعا همگی اینطور هستند؟ کافیست در اینترنت عبارت «طراحی اپلیکیشن موبایل» را جستجو کنید و برای شما نام شرکت‌های متعدد را می‌آورد. بین این تعداد شرکت باید کدام در اولین گام نمونه کارهای قبلی شرکت را با دقت بررسی کنید و حتی بهتر است که با مشتریان قبلی تماس بگیرید و نتیجه را جویا شوید. این تحقیق به شما کمک می‌کند در تصمیم گیری خود بهتر عمل کنید.

نکته دیگر که باید هر شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل به شما ارائه دهد، پشتیبانی چند ماهه است. با توجه به اینکه حوزه کاری شما چه باشد و اپلیکیشن مورد نظر چقدر پیچیده است، شاید لازم باشد یکسال تحت پشتیبانی تیم برنامه نویسی باشید تا اگر مشکلی در نرم افزار پیش آمد سریعاً رفع شود.

اگر می‌خواهید ریسک نکنید، با نسخه ابتدایی شروع کنید و از شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل بخواهید که نسخه اولیه را آماده و تست کند. بزرگ فکر کنید و کوچک گام بردارید.

نظارت و مشارکت در فرآیند به عنوان یک مالک محصول. نظرات شما برای تیم طراحی اپلیکیشن موبایل بسیار ارزشمند است و تنها با یک تلاش مشترک می توانید به نتایج بیشتری برسید.

کارکردهای ضروری در هر اپلیکیشن موبایل نکات بسیار ریز و مهم در طراحی کاربری وجود دارد که باید از شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل بخواهید که اعمال کند و خودتان هم بر آن نظارت داشته باشید:

حتما در نظر داشته باشید که رابط کاربری اپلیکیشن ساده و جذاب باشد و با المان‌های اضافی آن را شلوغ نکنید ضمن اینکه کار کردن با آن برای هر کاربری راحت باشد. اگر کاربران در استفاده از اپلیکیشن به مشکل بخورند و نتوانند به راحتی با آن ارتباط بگیرند، به راحتی آن را حذف می‌کنند.

حجم نرم افزار نباید آنقدر سنگین باشد که سرعت دانلود آن را پایین بیاورد و کاربر را منتظر نگه دارد. کاربران امروزی صبر و حوصله زیادی ندارند مخصوصاً زمانی که اپلیکیشنی را برای بار اول نصب می‌کنند و شناختی از آن ندارند.

یکی از بهترین روش‌های ماندگاری و برند سازی در دنیای امروز، حضور در شبکه‌های اجتماعی است و حتما از شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل بخواهید که این ویژگی مهم را پیاده سازی کند.

حتی اگر وب سایتی دارید که کاربران می‌توانند از آنجا خرید کنند، باز هم بهتر است که اپلیکیشن مورد نظر قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشد و از هر راهی خرید کردن را برای مشتری راحت کنید.

بازخورد گرفتن از مشتریان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای بزرگ و موفق است. امکان ارسال نظر و امتیاز دهی از بهترین روش‌های بازخورد گرفتن از طریق اپلیکیشن می‌باشد.

چگونگی تعیین هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل پیاده سازی یک اپلیکیشن کار پیچیده و زمانبری می‌باشد ضمن اینکه چندین بخش را در بر می‌گیرد که هر کدام توسط تیم مربوطه پیاده سازی می‌شود:

  1. تجزیه و تحلیل نیازمندی‌ها طراحی رابط گرافیکی توسعه و ساخت اپلیکیشن آزمایش و استقرار برنامه پشتیبانی و نگهداری از اپلیکیشن

شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل، می‌تواند این مراحل را تغییر داده، ترتیب مراحل را عوض کرده و یا دارای قالب کمی متفاوت باشند. علاوه بر این موارد و بسته به خواسته شما، عوامل دیگر می‌تواند بر مبلغ نهایی تاثیر داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشگامان فناوری هوداد | هوداد تِک

توسعه فناوری‌های دیجیتالی و اهمیت جایگاه رسانه‌های دوسویه، موجب شده است که راهکارهای مبتنی بر ارتباطات دیجیتال، به عنوان بستری مهم و مناسب برای توسعه کسب و کارها در نظر گرفته شوند. آژانس بازاریابی مات در راستای اجرای اثربخش و موفقیت آمیز سیاست های رشد و توسعه، استفاده هوشمندانه از فرصت های بازار و هم‌گامی با آخرین تغییرات پر شتاب دنیای تکنولوژی، ارتباطات و بازاریابی و به منظور فراهم آوردن فضایی کاملا تخصصی در حوزه رسانه‌های دیجیتال، فن‌آوری اطلاعات و راه‌کارهای مبتنی بر تلفن همراه، از ابتدای سال ۱۳۹۳ با گردآوری جمعی از نخبگان و جوانان خوش فکر اقدام به تاسیس شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری هوداد نمود تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. هوداد با تاکید بر خلق، ارائه و اجرای ایده‌های نو، توسعه سرمایه انسانی، اخلاق‌مداری و با تکیه بر تجربه چندین ساله و ارزش‌مند مدیران و تخصص کارکنان خود در حوزه‌ی رسانه، تبلیغات، ارتباطات، فضای مجازی و فن‌آوری‌های مرتبط با تلفن همراه، به تولید محصولات، خدمات و راهکارهایی می‌اندیشد که برای زندگی هوشمند انسان‏ها کیفیتی مطلوب به ارمغان بیاورد و برای مخاطبان خود تجربه خوشایندی بیافریند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]